Beoordelingen De Leeuw Verzekeringen

• Afspraken nakomen 9,1
  • Zorgvuldigheid afhandeling 9,0

Jordy - Rijnsburg

13-02-2018

Sinds mijn 1e auto verzekering zit ik al bij Patricia.
Altijd top geregeld, en altijd snel een reactie terug.

Ook met andere verzekeringen weet patricia wel raad. Ze kan alles!

Hoef maar te knipperen en er word al gereageerd, top service van een top dame!

Bedankt.

Nathalie - Hoofddorp

13-02-2018
9,8

Ik zit persoonlijk in een lastige situatie waarbij het van belang is dat er meegedacht wordt en dat je niet het gevoel hebt dat je zelf te veel moet nadenken. Patricia heeft mij hierin enorm gesteund! je zou haast vergeten dat je met een verzekeringsmaatschappij te maken hebt!

Marianne - Leiden

06-02-2018

Altijd goed te bereiken en een snelle afhandeling. Een goed gevoel dat ik een vaste contactpersoon heb genaamd Patricia vd Oever die mij altijd goed helpt en regelt alles.

Frans - Noordwijk

30-01-2018

Wij zijn van weinig woorden dus in een woord voor de Leeuw Oscar Botman en collega Chantal Witteman ; KLASSE!

Wessel - Den Haag

25-01-2018

Patricia van den Oever is mijn contactpersoon en ik kan enkel positief over alles zijn, zoals ook te zien is in mijn beoordeling!

B - Leiderdorp

24-01-2018

Meer dan ruim 40 jaar ben ik klant bij de Leeuw.
In het verleden heb ik goede, maar helaas ook minder goede ervaringen met uw kantoor gehad.
Met mijn laatste ervaring met het afhandelen van polissen door mevr. den Oever, slaat de wijzer gelukkig weer door naar héél goed!
Waarvoor dank,

Top-adviseur Oscar!

Linda - Leiden

19-01-2018

18-01-2018

Was een goed gesprek, alles kwam aan de orde

Titia - Oegstgeest

18-01-2018

Moeilijk om te beoordelen omdat ik zelf erg weinig af weet van verzekeringen. Ik denk dat Oscar heel kundig is en zeker heel klantgericht en vriendelijk. Het is ook fijn dat hij weet wie we zijn, we voelen ons geen nummer.
Waar ik zelf altijd mee zit is dat ik altijd het gevoel heb dat we oververzekerd zijn en met minder zouden kunnen. Maar ik begrijp dat jullie het daarmee niet eens zijn;0