Beoordelingen De Leeuw Hypotheken

• Afspraken nakomen 9,6
  • Zorgvuldigheid afhandeling 9,5

Danny uit: Voorschoten

09-07-2017

Vanwege het aankopen van mijn eerste woning, De Leeuw ingeschakeld. Zij hebben alles onder 1 dak, van makelaar, hypotheken totaan verzekeringen. Zij voorkomen met hun ervaring en kennis dat je geen kat in de zak koopt.
Kost een paar centen, maar het was me elke euro waard!

Folkert uit: Leiden

07-07-2017

Voor de derde keer naar volle tevrdenheid geholpen.

Joep uit: Leiden

06-07-2017

Bedankt Anne! Alles is vlekkeloos verlopen!

Els uit: leiden

03-07-2017

hans uit: leiden

01-07-2017

Zeer prettig contact met Annemarie van Beveren. Goede afwikkeling van de hypotheek, zoals het hoort. Wij zijn zeer tevreden.

hans uit: leiden

01-07-2017

zeer prettig contact en goede afwerking van de hypotheekaanvraag. Zoals het hoort. Wij zijn dik tevreden.

Frank uit: Leiden

12-06-2017
9,6

Ik ben prettig en ontzettend goed geholpen door dhr. Bosma en zijn collega's.

José uit: Voorhout

18-05-2017

Op een zeer duidelijke en rustige wijze alle informatie rondom de hypotheekaanvraag gekregen.
Veel ruimte voor vragen, goed en vlot bereikbaar.
Ik zou mw. Annemarie van Beveren zeker bij anderen aanbevelen.

Joost en Heleen uit: Oegstgeest

17-05-2017

Het contact met Anne Bosma is uitermate prettig. In de gesprekken was altijd ruimte voor al onze vragen. Verder is Anne heel voortvarend en punctueel in het afwerken van het hypotheek traject, wat wij als plezierig hebben ervaren.

08-05-2017
7,9

Goed geholpen bij het uitzoeken van een hypotheek en het aanleveren van alle documenten door Annemarie van Beveren. Er werd een duidelijk beeld geschetst wat de bepaalde hypotheek zou betekenen voor onze financiële situatie.
Wat misschien wel iets beter had gekund was de communicatie tussen De Leeuw en onze notaris (uiteindelijk heb ik zelf gebeld voor de uiteindelijke afrekening die niet bleek te kloppen).