Beoordelingen De Leeuw Hypotheken

• Zorgvuldigheid afhandeling 9,5

Kim - Leiden

19-02-2019
9,6

Na advies van vrienden kwamen we bij de Leeuw terecht. Wij zijn hier prima geholpen en hebben goede adviezen gehad. De adviseur dacht goed met ons mee. Hij was ook goed te bereiken. Wij kunnen de Leeuw bij iedereen aanbevelen.

Timo - Hazerswoude-dorp

19-02-2019

Rachèl - Leiden

18-02-2019

Wij zijn heel snel, deskundig en prettig geadviseerd en geholpen door mevrouw A. van Beveren met betrekking tot de hypotheek van ons oude en nieuwe huis. Zeer klantvriendelijk en betrokken.

Pauline - Oegstgeest

13-02-2019
9,6

Anne is een prettig persoon om mee te praten over hypotheken. Hij begrijpt je situatie en kan een vakkundig advies geven.

Johan

12-02-2019

Ik ben altijd tevreden geweest van de Leeuw Hypotheken, zowel in het verleden als bij de afhandeling van mijn huidige hypotheek.
Dhr. van Maanen heeft mij deze keer zeer deskundig, vriendelijk en behulpzaam geholpen. Daarbij was altijd afdoende tijd om alle details door te spreken en vragen te beantwoorden. Reacties op vragen of stukken kwamen snel, van het gehele team.

Sjaak en Eline - Noordwijkerhout

03-02-2019

Na vele verhuizingen en daarvoor altijd naar de Rabobank geweest nu voor het eerst naar aanleiding van de aankoop appartement Keurmeesterhof 31 Rijnsburg voor onze dochter in contact gekomen met de heer Anne Bosma. In ons eerste gesprek viel almeteen de deskundigheid van Anne op, rustig en professioneel is de hele procedure van de aankoop en hypotheek aanvraag uitgelegd. Ondanks de ziekte van Anne heeft hij de procedure voor de aanvraag hypotheek bij Nationale Nederlanden op uitermate correcte manier begeleid wat resulteerde in een positief besluit van Nationale Nederlanden. Mochten wij in de toekomst wederom een aankoop overwegen dan zullen wij zeker contact op nemen met Anne wat hij is zeer deskundig.

Jennifer - Rijnsburg

02-02-2019

Wij zijn enorm goed geholpen door Anne Bosma.
Heel vriendelijk, voelt gelijk vertrouwd en de snelheid (ivm onze vakantie) was ook erg fijn.

Lianne - Oegstgeest

28-01-2019

Vriendelijk, behulpzaam, geduldig, duidelijke uitleg. Naast de hoeveelheid info. de belangrijkste punten nog even benadrukken en toelichten. Je krijgt het gevoel dat je goed en begrijpelijk geïnformeerd de deur uitgast. Gevoel dat hier echt de klant koning is.

Willy en Aaldert - Rijnsburg

28-01-2019

Wij zijn uitermate tevreden over de wijze waarop informatie is verstrekt en de afhandeling heeft plaatsgevonden. Wanneer is het een 9 of een 10?

Bram - Utrecht

28-01-2019

Kundige opzet en meer dan genoeg informatie gekregen voor het vormen van een totaalplaatje voor welke hypotheekvorm het beste paste bij mijn situatie.