Beoordelingen De Leeuw Hypotheken

• Afspraken nakomen 9,6
  • Zorgvuldigheid afhandeling 9,5

Nan - Leiden

20-04-2019

Wij hebben onze adviseur Fred van Maanen ervaren als zeer deskundig. Hij geeft goede en realistische adviezen en is betrokken. Hij komt afspraken na, geeft altijd snel een terugkoppeling en zet vaak net een stapje meer. Kortom wij hebben een zeer goede ervaring met de zeer bekwame hypotheekadviseur Fred van Maanen.

Paul en Petra - Oegstgeest

18-04-2019

Super goed geholpen, snel, adequaat en professioneel en kundig. Met dank

Lenneke - Leiden

13-04-2019
9,8

Wij zijn ontzettend goed geholpen door Annemarie en dan ook zeer tevreden

Marinus - Katwijk

09-04-2019

Ik ben erg goed geholpen, goed geïnformeerd en alles ging heel snel! Kortom een uitstekende ervaring!

Marinus - Katwijk

09-04-2019

Uiterst tevreden over hoe het proces is verlopen! Snelle reacties, altijd bereikbaar, goed advies verkregen en alles was heel snel geregeld!

Sammie - Leiden

01-04-2019

Wij zijn ontzettend goed geholpen door Fred van Maanen. Vanaf het eerste gesprek waar de mogelijkheden en stappen uitgelegd werden tot het doornemen van de offerte. Er werd ruim de tijd genomen en alles helder uitgelegd. Daarbij was ook het adviesrapport heel behulpzaam, alles dat is besproken staat op papier en is later nog rustig terug te lezen.
Fred was altijd goed bereikbaar en alle documenten die bij een hypotheekaanvraag komen kijken werden zorgvuldig gecontroleerd.
Wij kunnen niet anders dan een 10 geven!

Tim - Leiderdorp

29-03-2019

Wij zijn enorm tevreden over de manier waarop we bij het aanvragen van de hypotheek geholpen zijn. Vanwege de snelheid, klantvriendelijkheid en deskundigheid zouden wij de Leeuw hypotheken zeker aanraden.

Gijs - Leiden

20-03-2019
9,9

Ik ben voor mijn eerste Hypotheek heel goed geholpen door Anne Bosma. Kort samengevat waren de lijnen kort, er werd snel en adequaat gereageerd op vragen. Daarnaast was het contact fijn en persoonlijk en merk je dat 'de waarde van ervaring' ook echt aanwezig is.

Willemien - Noordwijk

14-03-2019

Annemarie van Beveren heeft mij erg goed en professioneel, geholpen. Ze heeft mij op een duidelijke en geduldige manier zaken uitgelegd. Ik was niet altijd even goed gehumeurd vanwege te weinig kennis/onmacht van mezelf maar Annemarie bleef vriendelijk en professioneel.

Rosalijn - Rijnsburg

13-03-2019

Geweldige, deskundige, snelle, vriendelijke hulp gehad van Anne Bosma!