Beoordelingen De Leeuw Hypotheken

• Afspraken nakomen 9,6
  • Zorgvuldigheid afhandeling 9,5

Richard uit: Leiden

08-09-2017

Wij zijn erg goed geholpen door Anne Bosma.
Erg professioneel en klantvriendelijk.

Auguste uit: Leiden

29-08-2017

Wij hadden een aantal specifieke eisen aan onze hypotheek, en kregen daarop gebaseerd uitstekend advies wat betreft de gunstigste opties die precies bij onze situatie pasten. Toen bleek dat de verkoper haast had, heeft het team heel hard gewerkt om ervoor te zorgen dat alles op tijd rond was. Enkele onverwachte obstakels rond de leveringsdatum heeft het team met urgentie en professionaliteit uit de weg geholpen.

Jorg uit: Leiden

18-08-2017

Anne Bosma heeft ons prima geholpen.

Willem uit: Putten

07-08-2017

Tot 3x toe erg goede ervaring met dhr.A.Bosma. Ter zake kundig en positief meedenkend. Professioneel, betrouwbaar en helder! Maar boven alles een eerlijk advies over de positieve cq negatieve financiƫle consequenties voor mij als klant. Niet voor niets na 15 jaar weer met dhr.A. Bosma contact opgenomen...

Cynthia uit: leiderdorp

31-07-2017

! Wij gingen het proces in als 2 starters. Na een eerste kennismakingsgesprek was er al onwijs veel duidelijk. Daarna zijn we snel van start gegaan. Anne had een goed inzicht in wat het best bij ons paste, waardoor het voor ons onwijs prettig werkte.

Anne heeft ons altijd vriendelijk en positief benaderd. Hij was onwijs goed bereikbaar. Als wij een mailtje stuurde had ik binnen een uur een reactie of telefoontje. Na wat tegenslagen bleef Anne voor ons klaarstaan en ons motiveren.

Anne stond ten aller tijde open voor onze vragen, en was erg flexibel met betrekking tot wijzigingen tijdens het proces. Anne zette op een vriendelijke manier wat druk op de ketel om te zorgen dat alles snel en goed verliep.

Voor dat we het door hadden was alles afgerond!
Wij hebben het ervaren als een hele prettige samenwerking, ook hebben wij er heel veel van geleerd. Wij zouden de Leeuw ook zeker aanbevelen!

Piet uit: Voorhout

29-07-2017

Absoluut professionele, menselijke benadering, meedenken en met goede oplossingen komen bij problemen.

Sonja

28-07-2017

We zijn heel goed geholpen . We zijn zeer tevreden .de koffie was ook erg lekker bedankt voor alles

hans uit: leiden

28-07-2017

Heel vriendelijk en goed gesprek gehad met mw. van Beveren. Alle afspraken zijn nagekomen. Zeer tevreden.

Danny uit: Voorschoten

09-07-2017

Vanwege het aankopen van mijn eerste woning, De Leeuw ingeschakeld. Zij hebben alles onder 1 dak, van makelaar, hypotheken totaan verzekeringen. Zij voorkomen met hun ervaring en kennis dat je geen kat in de zak koopt.
Kost een paar centen, maar het was me elke euro waard!

Folkert uit: Leiden

07-07-2017

Voor de derde keer naar volle tevrdenheid geholpen.