Beoordelingen De Leeuw Hypotheken

• Afspraken nakomen 9,6
  • Zorgvuldigheid afhandeling 9,5

Georgian - Wagnerplein 36, 2324GD, Leiden

17-07-2018

Helpful all the way with every situation possible.
Thanks to Annemarie, we managed to get a mortgage.

Thank you De Leeuw for everything, professional till the end.

Timo - Leiden

16-07-2018

Anne is erg klantvriendelijk, veel gehad aan zijn uitleg en tips en hij heeft gezorgd dat ik binnen no time mijn hypotheek rond heb gekregen! Ik zou hem zeker aanbevelen!

Jan - Rijnsburg

15-07-2018
7,8

Jolanda - Leiden

10-07-2018

Wij hebben een hele goede ervaring met Anne bosma kan hem altijd bellen voor vragen, bij geen gehoor een snelle reactie zelfs op zaterdag.

Laura - Leiden

09-07-2018

We hebben voor het afsluiten van onze hypotheek gebruik gemaakt van de diensten van Anne Bosma. We hebben het contact als zeer prettig ervaren. Anne luisterde naar onze wensen, was goed bereikbaar en dacht met ons mee. Door hem hebben we zorgeloos een hypotheek kunnen afsluiten die bij onze levensstijl past. De vaste lasten voelen goed. En daar zijn we erg blij mee!

Remko - Oegstgeest

05-07-2018

Anne Bosma heeft ons uitstekend geholpen en kon alle vragen duidelijk beantwoorden.
Ondanks dat wij een eigen bedrijf hebben was de financiëring erg snel geregeld.

Marwin - Leiden - De Leeuw Hypotheken

03-07-2018
8,5

Zeer tevreden over onze hypotheekadviseur Fred van Maanen en het hypotheken team van De Leeuw. Zij hebben ons, als onervaren leken, prime begeleidt bij het proces met een succesvolle afronding als resultaat/

Andre - Oegstgeest

28-06-2018

Wij zijn zeer verheugd met de samenwerking met de leeuw.wij hebben als adviseur Anne mogen leren kennen.wij hebben dit als zeer prettig ervaren,een man van zijn woord.hij komt zeer betrouwbaar en vakkundig over,en maakt dit in de praktijk meer dan waar.bij ons kwam een kleine knik in de kabel,maar dit werd zeer vakkundig binnen een dag verholpen.hierdoor kunnen wij straks met zeer veel plezier en woongenot genieten van ons nieuwe huis.anne bedankt namens ons,Gr Andre en Tine

Gabriella - Leiderdorp

27-06-2018

Als starters op de woningmarkt met weinig tot geen ervaring met hypotheken bracht Anne ons duidelijkheid. Alle vragen die wij hadden werden snel en duidelijk beantwoord waardoor voor ons alles snel helder werd.

Pouyan - Leiden

26-06-2018

Een hypotheekaanvraag is een lastig proces. Dat hoor je om je heen, maar zelf hebben we dat ook zo ervaren na meerdere adviseurs gesproken te hebben toen we aan het oriënteren waren. Ons uiteindelijke keuze ging naar Anne, en een lastig proces simpel en behapbaar maken kan Anne als geen ander. In het weekend, vroeg in de ochtend, Anne was op ieder moment bereikbaar om ons te helpen met een vraag. Nam hij niet op? Dan kon je er vanuit gaat dat hij snel zou terugbellen. Anne dacht met ons mee en nam daarin een actieve houding aan. Geen moeilijke vergelijkingen en taal, maar een direct en eerlijk voorstel wat voor ons het beste zou zijn. Zo’n lastig en complex proces heeft hij voor ons zo makkelijk mogelijk kunnen maken. En daar zijn we hem erg dankbaar voor.