Beoordelingen De Leeuw Hypotheken

• Afspraken nakomen 9,6
  • Zorgvuldigheid afhandeling 9,5

Henny uit: LEIDERDORP

07-11-2017

met alle telefonische en persoonlijke contacten die wij hebben gehad mbt tot onze hypotheek en verzekeringen,zijn wij uiterst tevreden.

Jeroen uit: Leiden

26-10-2017

Justine uit: Leiden

15-10-2017

Na een paar hypotheekadviseurs af te gaan, kwamen we dan ook eindelijk uit bij eentje waarbij wij ons goed voelde.
Anne Bosma luisterde naar de wensen van ons. Wij voelde ons vooral op ons gemak.
De service die Anne Bosma/de Leeuw geeft is uitermate goed! Het is ook persoonlijk, waarbij je je absoluut geen nummertje voelt. Bij het kopen van onze eerste huis is alles fantastisch verlopen en zou ik De Leeuw zeker opnieuw kiezen als ik alles over zou doen! Anne Bedankt!!

Wilco uit: Oegstgeest

14-10-2017

compleet tevreden!

Richard uit: Leiden

08-09-2017

Wij zijn erg goed geholpen door Anne Bosma.
Erg professioneel en klantvriendelijk.

Auguste uit: Leiden

29-08-2017

Wij hadden een aantal specifieke eisen aan onze hypotheek, en kregen daarop gebaseerd uitstekend advies wat betreft de gunstigste opties die precies bij onze situatie pasten. Toen bleek dat de verkoper haast had, heeft het team heel hard gewerkt om ervoor te zorgen dat alles op tijd rond was. Enkele onverwachte obstakels rond de leveringsdatum heeft het team met urgentie en professionaliteit uit de weg geholpen.

Jorg uit: Leiden

18-08-2017

Anne Bosma heeft ons prima geholpen.

Willem uit: Putten

07-08-2017

Tot 3x toe erg goede ervaring met dhr.A.Bosma. Ter zake kundig en positief meedenkend. Professioneel, betrouwbaar en helder! Maar boven alles een eerlijk advies over de positieve cq negatieve financiƫle consequenties voor mij als klant. Niet voor niets na 15 jaar weer met dhr.A. Bosma contact opgenomen...

Cynthia uit: leiderdorp

31-07-2017

! Wij gingen het proces in als 2 starters. Na een eerste kennismakingsgesprek was er al onwijs veel duidelijk. Daarna zijn we snel van start gegaan. Anne had een goed inzicht in wat het best bij ons paste, waardoor het voor ons onwijs prettig werkte.

Anne heeft ons altijd vriendelijk en positief benaderd. Hij was onwijs goed bereikbaar. Als wij een mailtje stuurde had ik binnen een uur een reactie of telefoontje. Na wat tegenslagen bleef Anne voor ons klaarstaan en ons motiveren.

Anne stond ten aller tijde open voor onze vragen, en was erg flexibel met betrekking tot wijzigingen tijdens het proces. Anne zette op een vriendelijke manier wat druk op de ketel om te zorgen dat alles snel en goed verliep.

Voor dat we het door hadden was alles afgerond!
Wij hebben het ervaren als een hele prettige samenwerking, ook hebben wij er heel veel van geleerd. Wij zouden de Leeuw ook zeker aanbevelen!

Piet uit: Voorhout

29-07-2017

Absoluut professionele, menselijke benadering, meedenken en met goede oplossingen komen bij problemen.