Beoordelingen De Leeuw Hypotheken

• Afspraken nakomen 9,6
  • Zorgvuldigheid afhandeling 9,5

Piet - Rijnsburg

22-06-2019

Ben zeer goed geholpen bij de aankoop van nieuwe huis
het was allemaal goed geregeld
en ook de verkoop geen goed
allemaal bedankt voor de inzet
Gr Piet

Esther - Oegstgeest

21-06-2019

Een geweldige vrouw! Zonder haar had alles niet zo soepel verlopen.

Harmen - Katwijk - De Leeuw Makelaardij

20-06-2019

Zeer vriendelijke en betrokken mensen. Duidelijke afspraken en adviezen en telefonisch altijd bereikbaar voor vragen. Zeker aan te bevelen als makelaar en hypotheekadvies.

Corinne - Oegstgeest

Priscilla - Leiden

20-06-2019

Wij zijn heel goed geholpen door anne, als wij vragen hadden konden wij die altijd vragen en was anne bereikbaar. Komt altijd afspraken na en is erg klantvriendelijk, de informatie was ook altijd duidelijk en veel kennis. Een top service!

Martijn - Leiden

06-06-2019
9,5

Ik was erg kritisch naar De Leeuw door een slechte ervaring met de makelaardij. Annemarie van Beveren heeft dat echter helemaal omgebogen. Erg prettig in de communicatie, deskundig en pro-actief.

Piotr - Leiden

04-06-2019

Anne Bosma heeft ons snel kunnen helpen en ons duidelijk geïnformeerd. Hij liet zien erg zijn best te doen en heeft op al onze vragen een duidelijk antwoord kunnen geven. We zijn erg tevreden met de uitstekende service.

Eric - Leiden

29-05-2019

Prima geholpen en op een prettige manier. Vlot door het hele proces heengegaan en hypotheek toegewezen gekregen. Fred verstaat zijn vak en kan dit ook goed uitleggen.

26-05-2019
9,8

Deskundige medewerkers, die voor alles een oplossing kunnen vinden! Nemen veel werk uit handen en leveren een product op maat! Annemarie bedankt! Ga zo door de Leeuw!!

Patrick en Renate - Den Haag

26-05-2019

Wij zijn bijzonder deskundig en plezierig bijgestaan door Fred van Maanen. Hij nam ruim de tijd om ons van alle noodzakelijke informatie te voorzien en begeleidde ons ook tijdens het verdere verloop van het proces. Aanbevolen!