Beoordelingen De Leeuw Hypotheken

• Afspraken nakomen 9,7
  • Zorgvuldigheid afhandeling 9,6

José uit: Voorhout

18-05-2017

Op een zeer duidelijke en rustige wijze alle informatie rondom de hypotheekaanvraag gekregen.
Veel ruimte voor vragen, goed en vlot bereikbaar.
Ik zou mw. Annemarie van Beveren zeker bij anderen aanbevelen.

Joost en Heleen uit: Oegstgeest

17-05-2017

Het contact met Anne Bosma is uitermate prettig. In de gesprekken was altijd ruimte voor al onze vragen. Verder is Anne heel voortvarend en punctueel in het afwerken van het hypotheek traject, wat wij als plezierig hebben ervaren.

08-05-2017
7,9

Goed geholpen bij het uitzoeken van een hypotheek en het aanleveren van alle documenten door Annemarie van Beveren. Er werd een duidelijk beeld geschetst wat de bepaalde hypotheek zou betekenen voor onze financiële situatie.
Wat misschien wel iets beter had gekund was de communicatie tussen De Leeuw en onze notaris (uiteindelijk heb ik zelf gebeld voor de uiteindelijke afrekening die niet bleek te kloppen).

Irene uit: Oegstgeest

08-05-2017

Anne Bosma is onze hypotheekadviseur. Het gehele proces is dankzij hem soepel en zorgeloos verlopen. Hij hield ons continu op de hoogte van waar we in het proces stonden en voor ons eigenlijk één van de belangrijkste dingen...dat Anne zich altijd aan z'n afspraken houdt en z'n beloftes nakomt. Anne is betrouwbaar, duidelijk en staat altijd voor zijn klanten klaar!

Vincent Jan Willem uit: Leiden

01-05-2017
9,9

Het afsluiten van je eerste hypotheek... Waar begin je?
Bij De Leeuw!
Dat is nu iets wat we kunnen zeggen uit eigen ervaring.

Het positieve gevoel wat wij overhielden na het oriënterende kennismakingsgesprek met Anne Bosma heeft zich gedurende het traject alleen maar aangesterkt.
Dit kwam voornamelijk door het schetsen van een duidelijk beeld, goede informatie verstrekking, ruime dosis klantvriendelijkheid en proactieve houding.
De samenwerking met De Leeuw/Anne Bosma mag van ons de boeken in als zeer geslaagd en prettig ervaren.

Het totaal oordeel zetten wij op een 9.9. Na een tweede kritische blik waren er waren er een paar (hele) kleine dingetjes die nog iets verbeterd kunnen worden.
- Versturen van documenten naar beide mailadressen ipv 1.
- Contacten van aangegeven persoon.
- Flexibelere openingstijden (meer na 1700-1800)

De Leeuw - Anne - Hartelijk bedankt voor de samenwerking en graag tot ziens!

Stephan uit: Rijnsburg

23-04-2017
9,6

Annemarie van Beveren heeft ons zeer goed geholpen en was ten alle tijden goed bereikbaar en altijd zeer vriendelijk. Ze heeft voor ons de beste deal kunnen regelen.

Maartjeanne uit: Oegstgeest

12-04-2017

Stephanie uit: Valkenburg ZH

11-04-2017
9,9

Wij hebben het contact met de heer Bosma als zeer prettig ervaren. Door deskundigheid en klantvriendelijkheid snel vertrouwen in goede afhandeling. Wij zullen jullie zeker adviseren bij bekenden!

Karin uit: Leiden

04-04-2017

Fijn om de financiële kant van het kopen van een huis over te kunnen laten aan De Leeuw. Annemarie van Beveren zorgde ervoor (zoals ze bij het eerste gesprek beloofde) dat ik niet wakker hoefde te liggen van het afsluiten van de juiste hypotheek. De gesprekken waren verhelderend en ook de mailtjes of telefoontjes ter herinnering of om te vragen hoe het een en ander liep, heb ik als zeer prettig ervaren. Het gaf een fijn gevoel er niet alleen voor te staan maar terug te kunnen vallen op iemand met verstand van zaken die alles snel regelde.

Jeroen uit: Leiden

03-04-2017