Beoordelingen De Leeuw Hypotheken

• Afspraken nakomen 9,6
  • Zorgvuldigheid afhandeling 9,5

Lenneke - Oegstgeest

18-02-2018

Wij zijn meer dan tevreden over De Leeuw Hypotheken. Het advies van Anne Bosma was zeer prettig, nauwkeurig en voldeed volledig aan onze wensen. Een grote plus is de heldere en duidelijke uitleg van het proces, het deskundige advies en de persoonlijke benadering. De afhandeling verliep vlot en Anne (+ collega's) zijn vrijwel altijd bereikbaar bij vragen.

Mattijs - Oud Ade

18-01-2018
9,6

In 2014 heb ik Anne Bosma leren kennen inzake mijn eerste hypotheek aanvraag in Nederland. Ik genoot destijds buitenlands inkomen hetgeen de aanvraag complex maakte. Anne heeft mij destijds fantastisch bijgestaan en begeleid door deze complexe aanvraag. Onlangs heb ik wederom een woning aangekocht. Ik heb Anne direct benadere om de hypotheek te regelen. Ook deze keer ben ik zeer kundig en professioneel begeleid. Ik ben zeer tevreden over de samenwerking met Anne. Met name zijn inzet, bereikbaarheid en geduld om zaken uit te leggen springen in het oog. Fijn dat alles zo snel en correct geregeld is.

Jacqueline - Leiden

15-01-2018

Prettig en persoonlijk contact gehad met Annemarie van Beveren.

Fam - Leiden

06-12-2017

U levert prima, zorgvuldig en duidelijke dienstverlening. Wij hebben dit uiterst prettig ervaren en raden u ook aan bij vrienden en familie!

BEDANKT FRED van MAANEN

Cees - Katwijk

29-11-2017
9,5

Wat een makkie leek, bleek achteraf een zeer moeilijk te nemen horde.
Dankzij de inzet van financieel adviseur dhr van Maanen van De Leeuw lukte het . Super gedaan !!!!!

Henny - LEIDERDORP

07-11-2017

met alle telefonische en persoonlijke contacten die wij hebben gehad mbt tot onze hypotheek en verzekeringen,zijn wij uiterst tevreden.

Jeroen - Leiden

26-10-2017

Justine - Leiden

15-10-2017

Na een paar hypotheekadviseurs af te gaan, kwamen we dan ook eindelijk uit bij eentje waarbij wij ons goed voelde.
Anne Bosma luisterde naar de wensen van ons. Wij voelde ons vooral op ons gemak.
De service die Anne Bosma/de Leeuw geeft is uitermate goed! Het is ook persoonlijk, waarbij je je absoluut geen nummertje voelt. Bij het kopen van onze eerste huis is alles fantastisch verlopen en zou ik De Leeuw zeker opnieuw kiezen als ik alles over zou doen! Anne Bedankt!!

Wilco - Oegstgeest

14-10-2017

compleet tevreden!

Richard - Leiden

08-09-2017

Wij zijn erg goed geholpen door Anne Bosma.
Erg professioneel en klantvriendelijk.