Beoordelingen Dekkers keukencentrum Rijswijk

• Kwaliteit 8,9

Suzanne uit: Wassenaar

05-06-2018

Positieve ervaring:
We zijn erg blij met onze nieuwe keuken. We moeten hem nog in gebruik nemen. Dus garantie en nazorg weet ik nog niet. Maar gezien het fijne voortraject heb ik daar alle vertrouwen in! Ik raad iedereen aan naar Dekkers te gaan!

Boyke uit: DEN HAAG

04-06-2018
7,5

Positieve ervaring:
Michel heeft ons hartstikke goed geholpen. alles kon en hij paste de offerte hierop aan.

Negatieve ervaring:
- de barsteunen waren niet meegeleverd
- de ovennis was te klein, is keurig aangepast maar wel de nodige wachttijd op de nieuwe deuren.
reden: omdat we apparatuur niet bij Dekker hebben besteld?

joey en mai uit: PIJNACKER

20-05-2018

Positieve ervaring:
Ontwerp keuken was erg prettig, er wordt goed meegedacht. Monteur Maurits heeft super werk geleverd en heeft getoverd met de keuken om er een prachtig geheel van te maken! Een aanrader!

M uit: Voorburg

20-05-2018
7,9

Positieve ervaring:
Zeer prettig geholpen! Met elkaar georiënteerd en alle mogelijkheden doorgenomen. Daarna steeds concreter en alle keuzes gemaakt. Goed geholpen in de diverse afwegingegen en voor/nadelen. Meedenkend vanuit ons belang en behoeftes. Echt een aanrader en een zeer positief verschil tov alle andere door winstbedreven keukenjongens.

Niet

Brenda uit: S Gravenzande

14-05-2018
9,9

Positieve ervaring:
Voor de 2e keer in 5 jaar tijd een keuken bij Michel van Dekkers gekocht. In mijn vorige en huidige huis en 2 keer zeer tevreden. Dankjewel Michel voor het advies en top ontwerp! De mannen die de keuken hebben geplaatst zijn ook zeer kundig. Foto’s volgen nog👍

14-05-2018

Positieve ervaring:
Tijdens op zoek naar mijn keuken ben ik hier goed geadviseerd. Ik kreeg het gevoel dat de verkoper (Michel) echt zijn best deed om mij met een tevreden gevoel naar huis te laten gaan. Er is alle tijd genomen en de keuken ziet er prachtig uit. Ook de monteur (Maurits) heeft keurig werk afgeleverd.

killian uit: Poeldijk

09-05-2018

Positieve ervaring:
michel is een topper en heeft ons van a tot z geadviseerd in onze keuze, wij hebben al een aantal van onze vrienden doorverwezen naar jullie die ook allemaal zeer te spreken zijn over de kennis en benadering. Super!!

annemiek uit: wassenaar

01-05-2018

Hester uit: Wassenaar

22-04-2018

Positieve ervaring:
Alle interacties met Michel waren fantastisch. Erg klantgericht!

Negatieve ervaring:
Er was wat gedoe met het aanrechtblad en wellicht als de monteur aan een andere zijde was begonnen had het mooier aangesloten. Daar moet ik wel bijzeggen dat ons huis schots en scheef is!

Thea uit: Den Haag

20-04-2018

Positieve ervaring:
In een woord, fantastisch.

Nvt