Beoordelingen Dekkers keukencentrum Rijswijk

L. uit: Leiden

08-07-2018
2,8

Negatieve ervaring:
Helaas (en uiteindelijk gelukkig) is het nooit tot een aankoop gekomen. Het lijkt erop dat het bedienen en informeren van klanten geen prioriteit meer heeft. Lang aan het lijntje gehouden en uiteindelijk nooit meer iets gehoord. Zelf een mail gestuurd dat we op deze manier niet behandeld willen worden en ook op deze mail nooit enige reactie ontvangen. Mijn ouders, want daar gaat het om, zijn zeer teleurgesteld dat ze geen keuken hebben kunnen uitkiezen bij jullie. Ze waren zo enthousiast. Mede door jullie houding zien ze voorlopig helemaal af van het aanschaffen van een nieuwe keuken. Dit lijkt toch niet de bedoeling lijkt me. Met dank aan jullie verkoper ! Een betere anti-reclame bestaat er niet. Jammer!

Yvon uit: Wateringen

07-07-2018

Positieve ervaring:
Vakkundig, goed advies en meedenken, persoonlijke benadering

Donald uit: Wassenaar

07-07-2018
7,5

Goede voorlichting,
Plezierig contact,
Altijd direct duidelijkheid,
Correcte levering en installatie,
Goede nazorg bij twee onvolkomenheden.

Negatieve ervaring:
Geen, zou Dekkers zo aanbevelen bij anderen.

Ton en Vera uit: De Haan

02-07-2018

Positieve ervaring:
Michel heeft ons op een plezierige , vakkundige en niet pusherige wijze geholpen en geadviseerd . Piet en Fred zijn keuken kunstenaars.
Kortom onze ervaring tot nu toe is uitstekend.

Ajay uit: Pijnacker

01-07-2018

Jan uit: Rijswijk

29-06-2018

Positieve ervaring:
Van oriëntatie t/m de levering/plaatsing goed geholpen, meedenkend en niet opdringerig.

Suzanne uit: Wassenaar

05-06-2018

Positieve ervaring:
We zijn erg blij met onze nieuwe keuken. We moeten hem nog in gebruik nemen. Dus garantie en nazorg weet ik nog niet. Maar gezien het fijne voortraject heb ik daar alle vertrouwen in! Ik raad iedereen aan naar Dekkers te gaan!

Boyke uit: DEN HAAG

04-06-2018
7,5

Positieve ervaring:
Michel heeft ons hartstikke goed geholpen. alles kon en hij paste de offerte hierop aan.

Negatieve ervaring:
- de barsteunen waren niet meegeleverd
- de ovennis was te klein, is keurig aangepast maar wel de nodige wachttijd op de nieuwe deuren.
reden: omdat we apparatuur niet bij Dekker hebben besteld?

joey en mai uit: PIJNACKER

20-05-2018
9,8

Positieve ervaring:
Ontwerp keuken was erg prettig, er wordt goed meegedacht. Monteur Maurits heeft super werk geleverd en heeft getoverd met de keuken om er een prachtig geheel van te maken! Een aanrader!

M uit: Voorburg

20-05-2018
7,9

Positieve ervaring:
Zeer prettig geholpen! Met elkaar georiënteerd en alle mogelijkheden doorgenomen. Daarna steeds concreter en alle keuzes gemaakt. Goed geholpen in de diverse afwegingegen en voor/nadelen. Meedenkend vanuit ons belang en behoeftes. Echt een aanrader en een zeer positief verschil tov alle andere door winstbedreven keukenjongens.

Niet