Beoordelingen Dek Opleidingen

Marinko uit: Stavenisse

09-12-2017
6,9

Tips/ verbeterpunten:
Proberen de wachttijden voor het afrijden zo kort mogelijk te houden. Twee maanden wachten om opnieuw af te mogen rijden is echt te lang.

Lotte uit: Bruinisse

09-12-2017

Positieve ervaring:
Gisteren mijn rijbewijs gehaald bij Dek, waar ik echt super blij mee ben. Instructeur Vincent heeft mij helemaal opgeleid tot een goede bestuurder , een echte aanrader! Geeft goede en duidelijke uitleg en als er wat fout ging herhaalde hij het altijd. Ook altijd een erg gezellige en leuke sfeer in de auto wat natuurlijk ook erg belangrijk is!!

Super bedankt Vincent voor de goede en leerzame rijlessen!

Sharan uit: Krabbendijke

08-12-2017
7,6

Ervaring met opleiding: Auto met aanhangwagen (BE)

Tips/ verbeterpunten:
Lunch verzorgen tussen de middag

Martin uit: Ellewoutsdijk

Joris uit: Goes

8,2

Vincent uit: Tholen

05-12-2017

Ervaring met opleiding: Auto met aanhangwagen (BE)

prima cursus

Jeroen uit: Sint-Annaland

04-12-2017
8,1

Nina uit: Tilburg

04-12-2017
9,7

Positieve ervaring:
Ik ben ontzettend tevreden over mijn lessen bij DEK. Ik heb heel veel gehad aan de lessen die Vincent mij heeft gegeven. Zo wilde ik graag een snelcursus doen en dit was bij DEK geen probleem. Vincent heeft mij enorm goed begeleid bij mijn rijlessen en de dingen waar ik tegenaan liep. Zo heeft hij mij een aantal dingen af moeten leren en bleef hij rustig tijdens de uitleg en de fouten die ik maakte. Elke dag stapte ik met plezier in de auto en keek hier dan ook naar uit. Vincent is een fijne rijinstructeur en neemt goed de tijd voor je. Ook had hij begrip voor de chaos in mijn hoofd en het feit dat ik af en toe reed alsof ik de trein moest halen. Tussendoor konden we lekker kletsen. Hij heeft me alles geleerd wat ik moest weten en ik vond het fijn dat ik al zo snel de bijzondere verrichtingen onder de knie had. Met Anja ben ik voor het eerst de snelweg opgegaan en ook zij had een prettige begeleiding. Ik ben super blij dat ik mijn praktijkexamen in één keer heb gehaald en dat ik de tussentijdse toets tussendoor al had behaald. Dit gaf een stukje rust en zorgde ervoor dat ik een idee had hoe het er bij zo'n examen aantoe zou gaan. Ik heb mijn lessen als heel prettig ervaren en zou DEK, inclusief Vincent, aan iedereen aanraden! Zonder hem was het me namelijk vast niet in één keer gelukt. Ik ben super tevreden en echt heel blij met hoe het is gegaan! Ik heb dan ook niks aan te merken op de lessen en mijn rijinstructeur. Bedankt voor alles!

Prijzen op de website?