Beoordelingen Decorette Postma

• Website Decorette Postma 8,8

Susan uit: Wirdum

10-12-2017

Ervaring met: Gordijnen

De ervaring met jullie was weer super! Fijne terugkoppeling. Verstand van zaken. Jullie denken mee en komen terug op beloftes en geven net nog iets meer service dan eigenlijk hoeft.

Kees en Joke uit: IJlst

07-12-2017
9,8

Ervaring met: Binnenzonwering, Gordijnen

Vanaf begin, de zeer vriendelijke, enthousiaste en meedenkende medewerkster in de winkel, tot en met levering en monteren door evenzo vriendelijke monteur perfect geregeld en gedaan. Zelden zo tevreden geweest over een woonwinkel.

w, uit: Sneek

04-12-2017
7,2

Ervaring met: Binnenzonwering

Bij het bestellen had ik een prijs gekregen van 401 euro
dit zou met een e mail worden bevestigd die e mail heb ik nooit ontvangen.De factuur was 427 euro. Ik heb geen enkel bewijs. daarom heb ik maar betaald.

Jehanne uit: Sneek

19-11-2017

Ervaring met: Gordijnen, Vloeren

In de winkel kundig en betrokken personeel
Op tijd geleverd
goed materiaal.
Het is enige aandachtspunt is dat ik graag de offerte wat uitgebreider had gehad. Ik kon op de offerte niet goed zien wat ik nu precies besteld had. Dit zorgde voor wat onzekerheid. Weleens waar onterecht, maar toch. Het is niet nodig.

Arnold uit: IJlst

22-10-2017

Ervaring met: Buitenzonwering

P. uit: Wolvega

06-10-2017

Ervaring met: Vloeren

Prima geholpen in zowel het voortraject als de daadwerkelijke uitvoering van de werkzaamheden.
Waarschijnlijk zijn de resterende afwerklatjes inmiddels weer afgeleverd.

Carolien uit: Hindeloopen

Jose uit: Heerenveen

20-09-2017
9,8

Ervaring met: Behang, Binnenzonwering, Horren, Vloeren

We zijn al jaren klant bij decorette, ze hebben gewoon een heel fijn assortiment en als ik bij carlo kom weet hij precies welke dingen hij voor mij moet pakken. Ook heb ik ook nog nooit te klagen gehad over de kwaliteit. Dus wat ons betreft blijven we nog jaren klant bij decorette. Zeer begrijpelijk dat hij ook de Decorette in Sneek over heeft genomen. Ga zo door!

Jorn uit: Sneek

22-08-2017