Beoordelingen Decorette Nijkerk

Zeer professioneel! Resultaat uitmuntend

F uit: Hoevelaken

06-06-2018

Ervaring met: Buitenzonwering, Horren

Goede uitleg, meegedacht en vriendelijk geholpen! Montage was vakkundig en wij zijn blij met het resultaat.

Cor uit: Nijkerk

27-05-2018
9,6

Ervaring met: Buitenzonwering, Gordijnen, Vloeren

Vakkundig geholpen, goed advies. Vakmanschap bij het leggen van de vloer en een uitstekende service bij het afmonteren van gordijnen.

Arlette uit: Hoevelaken

18-05-2018

Ervaring met: Buitenzonwering, Horren

Arco uit: Amersfoort

16-05-2018

Ervaring met: Gordijnen

Wij zijn grotendeels geholpen door Desire en dhr Ros. Wij zijn zeer tevreden over de wijze waarop zij ons heeft geadviseerd. Mede door haar enthousiasme en adviezen zijn wij enorm geholpen in de puzzeltocht die we hebben gehad. Door haar kennis en klantgerichtheid maar ook door de adviezen van dhr Ros hebben wij gekozen voor dit bedrijf.

Stefan uit: nijkerk

13-05-2018
7,9

Ervaring met: Horren

Sara uit: Amersfoort

10-05-2018

Ervaring met: Binnenzonwering

Ik vond het best lastig om de juiste raamdecoratie te kiezen. Het gaat tenslotte ook om een flink bedrag. Ik ben op een persoonlijke, geduldige en vakkundige manier geadviseerd door de medewerkers van de Decorette. Ook thuis advies gekregen, dat was prettig. Ook over de montage en het contact met de monteur niets dan lof. Bedankt!

Henk Jan uit: Nijkerk

09-05-2018

Rianne uit: Nijkerk

08-05-2018

Ervaring met: Horren

Zeer kundig en prettig geholpen. Alles is naar wens uitgevoerd

uit: nijkerk

23-04-2018
7,5

Ervaring met: Vloeren

ws trof ik de eerste keer een onervaren verkoopster en zij kon mij weinig advies geven. Verdere bezoeken bereid tot hulp en adviezen. Het leggen was prima en door ervaren personeel. Kwaliteit zal goed zijn moet ik nog afwachten.Al met al goede ervaring. Totaal cijfer twijfel ik tussen 7 en 8.