Beoordelingen Decorette Nijkerk

• Website Decorette Nijkerk 8,7

van der Sande uit: Amersfoort

10-08-2017

Ervaring met: Binnenzonwering

Alles was goed en zelfs snelle levering en plaatsing.
Alleen was Email bereikbaarheid slecht, zodat ik niet bereikbaar was voor het zenden van een nota van de deelbetaling, wat voor mij erg vreemd is daar ik dagelijks
mail ontvang van allerlei mensen en instanties.

Auke uit: Nijkerk

08-08-2017

Ervaring met: Binnenzonwering, Gordijnen

Beoordeling geeft aan dat de kwaliteit van het assortiment erg goed is en zo ook met de service.

Miranda uit: Nijkerk

06-08-2017

Ervaring met: Buitenzonwering, Horren

Vakkundige plaatsing van rolluiken en horren. Volgens afspraak op tijd geleverd.

Gijsje uit: Harderwijk

03-08-2017

Ervaring met: Binnenzonwering, Buitenzonwering, Gordijnen, Horren

Mensen die met je meedenken en voor je klaarstaan.In deze tijd van hectiek en snel snel is dat een verademing !
Eerlijk duurt tenslotte het langst!

Ad

6,5

Ervaring met: Buitenzonwering

Decorette Nijkerk komt erg vriendelijk en behulpzaam over en dat zijn ze ook. Maar er kwamen wel wat misverstanden rondom bestelling en plaatsingsmoment ; er was onduidelijke voorlichting over wel/niet aansluitende patronen van de banen, derhalve zelf voorbeelden van zonneschermen op internet opgezocht en op basis daarvan bestelling door leten gaan.
Kennis van de (soorten) doeken, vooral bij patronen kan echt beter.

Monteurs in eerste instantie erg vriendelijk, maar dat veranderde toen ik niet tevreden was over de knal die de knikarmen gaven bij het uitgaan van het scherm omdat de armen uit en tegen de omlijsting aankwamen. Is wel gesteld en dus hersteld, maar in eerste instantie werd geopperd dat alle schermen dat hadden ???? en dat dat normaal was!

j.w. uit: nijkerkerveen

n.v.t.

Ervaring met: Horren

even te vroeg gevraagd, order is nog in progress.
Maar de eerste ervaringen zijn meer dan uitstekend te noemen.

marco uit: nijkerk

Ervaring met: Binnenzonwering, Gordijnen

Gordijnen en plisee's aangeschaft. Personeel prettig in de omgang en duidelijk in de communicatie.
Vakkundig gemonteerd en ook de service naderhand is uitstekend.

Dirk uit: Nijkerk

01-08-2017
3,4

Ervaring met: Buitenzonwering, Horren

Levering te laat. Overal zelf achteraan moeten gaan. Geen antwoord op mails. Kortom slechte ervaring!

Nantkodina uit: Harderwijk

30-07-2017

Ervaring met: Buitenzonwering

Zeer vriendelijke mannen, deskundig en behulpzaam en meedenkend.
Alle lof.

C. uit: Nijkerk

28-07-2017

Ervaring met: Horren

Onlangs horren besteld en laten monteren.
Door onze eigen fout functioneerde één hor niet goed meer. Na telefonisch overleg kwam er een monteur die e.e.a. weer snel en op professionele manier hersteld heeft.
Prima service.