Beoordelingen Decorette Mijdrecht

• Website Decorette Mijdrecht 8,7

Margreet

22-10-2017

Ervaring met: Binnenzonwering

De plaatsing heeft wat vertraging opgelopen, maar dit is goed gemaakt met een mooie bos bloemen. De samenwerking met Decorette is plezierig en de mensen die er werken zijn prettig om mee samen te werken. Als er iets is wordt het goed opgelost.Vandaar allemaal achten!

Willem uit: Winis

19-10-2017
7,9

Ervaring met: Vloeren

Hele goede ervaring met de Decorette Mijdrecht. Ik kreeg goede adviezen, goede service en oplossingsgericht denken.

Erik uit: Mijdrecht

16-10-2017

Ervaring met: Binnenzonwering, Buitenzonwering, Gordijnen, Horren

Prima winkel. Goede spullen en uitstekende service.
Niet goedkoop maar dat hoeft ook niet als alles klopt.

06-10-2017
9,5

Ervaring met: Binnenzonwering, Vloeren

Elly uit: Mijdrecht

05-10-2017

Ervaring met: Binnenzonwering

Prettig geholpen in winkel.vakkennis van cor is top.meedenken met klant. Super te vreden.

Cindy uit: Wilnis

03-10-2017

Ervaring met: Gordijnen, Horren, Woonaccessoires

Professioneel, eerlijk advies. Geeft men voldoende de tijd om na te denken. Er zeer goede service!

Wijtze uit: Mijdrecht

30-09-2017

Ervaring met: Vloeren, Woonaccessoires

Informatief geweest voor nieuwe slaapkamer vloer en schuifdeurkast. Prima advies, men neemt de tijd en is absoluut niet opdringerig. Vooral het meedenken en niet het duwen naar de duurste oplossing viel op. Keurig een offerte ontvangen en die voldoet aan wat wij dachten. De zeer goede ervaring met het kopen en laten plaatsen van onze gordijnen vroeger geeft vertrouwen dat we met de vloer en kast ook zaken kunnen doen. Een aanrader....misschien niet de goedkoopste maar de service vergoed veel!

G.A. uit: Wilnis

27-09-2017

Ervaring met: Binnenzonwering

Goede en persoonlijke adviezen en een goede service.

Susanne uit: Amstelveen

18-09-2017

Ervaring met: Gordijnen

Nico uit: Vinkeveen

16-09-2017

Ervaring met: Gordijnen

huiskamer, nieuw, uitstekend. Losse rail voor overzetten oude gordijn naar werkkamer mag wat meer informatie bij hoe te handelen. is uiteindelijk met wat tlf advies verder prima gelukt.