Beoordelingen Decorette Mijdrecht

23-06-2018

r uit: vv

22-06-2018

Ervaring met: Binnenzonwering

op alle punten hoge score: terecht want ze staan allemaal voor je klaar met professioneel advies en klantgericht handelen.

Marco uit: Amsterdam

19-06-2018

Ervaring met: Gordijnen

In een keer de juiste stalen en na order een vlotte levering. Deskundig advies waardoor het qua kosten+design ook een goede oplossing was. Contact vriendelijk en kordaat.
Als je de Mijdrechtse Decorette hebt gevonden, zoek je niet meer verder.

Marlies uit: Wilnis

17-06-2018
7,0

Ervaring met: Gordijnen

We hebben na het inmeten geen offerte op papier gehad. We zijn terug geweest voor een langere roede dan de roede die we hadden. Ook daarvan geen schriftelijke bevestiging gehad. Mede omdat de meetgegevens niet op papier staan, twijfelen we of de eerst meting van 260cm wel juist was, dat is 10 cm korter dan de oude roede! De roede van 270 cm en de communicatie daarover is dus niet naar onze zin.

Astrid en Ryan uit: Nieuwkoop

10-06-2018

Ervaring met: Behang, Binnenzonwering, Gordijnen

Altijd goede service, Aardig personeel en nemen de tijd voor je !

Kim uit: Mijdrecht

07-06-2018
8,1

Ervaring met: Behang, Gordijnen, Verf, Vloeren

Werkzaamheden zijn naar tevredenheid uitgevoerd. Inplannen van de werkzaamheden kon op korte termijn, dat is prettig. Vakmanschap/kwaliteit is hoog!
Wat nog kan verbeteren is de communicatie tussen het winkelpersoneel en de vakmannen die de werkzaamheden uitvoeren. Daar waren soms wat misverstanden ivm planning, sleutels etc. Nog 1 ding: er zou nog een datum worden ingepland voor aanvullende stucwerkzaamheden bij de trap. Hier is nog geen contact met mij over opgenomen..

Miranda uit: Mijdrecht

05-06-2018
9,8

Sylvia uit: Wilnis

30-05-2018

Ervaring met: Binnenzonwering, Buitenzonwering, Gordijnen, Horren, Vloeren

Goede service, klantvriendelijk, denken mee.
Hele goede ervaring dus!

Evelyn uit: Wilnis

28-05-2018
8,5

Ervaring met: Gordijnen

Goed advies gehad, na levering nog enkele technische haperingen die snel werden verholpen.