Beoordelingen Decorette Mijdrecht

Ervaring met: Horren

13-05-2018
9,6

Ervaring met: Buitenzonwering

Vanaf het begin tot het eind, ook tijdens aftersales, vakkundig en zeer vriendelijk geholpen.
Super customer focus!

Miranda uit: Vinkeveen

05-05-2018

Ervaring met: Binnenzonwering

Prima advies, vriendelijk en goed geholpen, we komen zeker terug.

Marja uit: Uithoorn

29-04-2018
4,0

Ik ben ontevreden over het advies bij mijn keukendeur betreffende de breedte van de lamellen in combinatie met de deurklink.
Het advies was dat de bestaande deurklink in een verticale stand werd gezet of een ronde knop. Het functioneren van een verticale klink kon ik mij niet goed voorstellen, maar de monteur stelde mij gerust en zei dat het allemaal in orde kwam.
Nadat hij vertrokken was bleek het buitengewoon onhandig/onpraktisch en kon ik mijn slot aan de binnenzijde niet gebruiken, zodat ik steeds naar buiten moest door een andere deur om de keukendeur sleutel te kunnen gebruiken.
Bij het grote keukenraam zag ik meteen kringen op 1 lamel. De monteur zou dit met de fabrikant overleggen. Uiteindelijk ontving ik bericht dat deze lamellen weer terug naar de fabrikant
Deze moet nog vervangen worden, maar dat gaat nog enkele weken duren, omdat de monteur niet eerder tijd heeft op de dagen dat ik thuis ben. Het was handiger om ze meteen terug te nemen, want het gaat nu allemaal erg lang duren.

Monica uit: Mijdrecht

17-04-2018

Ervaring met: Buitenzonwering, Gordijnen

Mascha uit: Mijdrecht

15-04-2018

Ervaring met: Buitenzonwering, Gordijnen, Woonaccessoires

Wij zijn ontzettend blij met onze decorette, qua originaliteit, kwaliteit en service zijn ze door ons al vele malen aan anderen aanbevolen.

Janny uit: mijdrecht

13-04-2018

Ervaring met: Gordijnen, Vloeren

Prima geholpen en meegedacht.

fokke uit: Mijdrecht

30-03-2018
7,5

Ervaring met: Behang

Jammer dat de bestelling zo lang onderweg is geweest van winkel balie naar klant door administratieve fout. En een behangerssetje gratis is wellicht een suggestie bij dit soort duur behang( zie ook behangshop.nl)

Elly uit: Mijdrecht

26-03-2018

Ervaring met: Gordijnen

Top, zeer klantvriendelijk, luisteren wat de wensen zijn. Komen thuis kijken om een goed advies te kunnen geven voor raamdecoratie en traploper. Heel fijn om bij Decorette aankopen voor het huis te doen. Is zeker aan te raden om daar binnen te stappen, en ervaar het zelf.

Ria en Dick uit: Mijdrecht

21-03-2018

Ervaring met: Behang, Gordijnen, Verf, Woonaccessoires

Make-over gemaakt van onze woonkamer. Decorette heeft ons fantastisch geadviseerd en zijn er heel blij mee !!
Alle lof voor dit team!