Beoordelingen Decorette Maassluis

11-01-2017
7,5

Ervaring met: Behang, Vloeren

Beste Lezers,
Wij hebben nu een 8 maanden een verbouwde begane grond .
Ik heb een nare ervaring gehad met de onderaannemers waar deccortte mee werkt.
De eerste afspraak kwam hij niet opdagen om de pvc vloer te leggen. 3 uur voor... Thuis gewacht daar de winkel pas om 10 uur open gaat.
2 de keer wel geluk alleen de vloer is scheef gelegd terwijl mijn zand cementvloer waterpas was.
Zeer jammer .
2 stukken plinten ontbreken heb ik zelf voor moeten zorgen .(1 ontbreekt nog ) En zo nog 3 dingen.
Zeer jammer .
Personeel winkel is top, uitvoering onderaannemers is niet voldoende, enkel de behanger was een toppertje.
Voor mij geen decorette meer , je betaald de hoofdprijs maar krijgt een pvc vloer die makkelijk krast en scheef ligt door de egaline.

werner uit: maassluis

08-03-2016

Ervaring met: Vloeren

Fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Iris uit: Vlaardingen

04-03-2016

Ervaring met: Gordijnen, Vloeren

Margit uit: Maassluis

Ervaring met: Binnenzonwering, Gordijnen, Verf

Wij zijn zeer tevreden over de deskundige advisering, de snelle levering en de uitermate plezierige en correcte wijze waarop de afhandeling heeft plaatsgevonden.

Anita uit: Maassluis

Marlen uit: Schipluiden

7,1

Ervaring met: Behang, Gordijnen, Vloeren

Er zijn nog twee dingentjes die even opgeknapt moeten worden:
- inloopmat....bobbel verwijderen en randen lijmen
- hier en daar vouwen in gordijnen die er niet uitzakken

Vooral Kees heeft moeite met de prijs. Hij vindt het totaal aan kosten voor de stoffering tegenvallen. Persoonlijk hadden wij er beter aan gedaan (voor zijn gemoedsrust) ook bij een andere stoffeerder offerte aan te vragen.

Het contact met Anya verliep uitstekend. Goede adviezen en tips gekregen. Vooral het behang is een mooie sfeermaker en is uitstekend verwerkt.

louise uit: rotterdam

Ervaring met: Binnenzonwering

goeie zaak met prima keus, mooie materialen, stoffen allemaal top kwaliteit. Niet goedkoop. je wordt goed geholpen door mensen die weten waar ze mee zijn!

Anita uit: Schiedam

Ervaring met: Behang, Gordijnen, Vloeren

Top ervaring en jarenlange trouwe klant.

Mirjam uit: Monster

Goed en deskundig geholpen . Zeer tevreden

willem uit: Vlaardingen

Ervaring met: Binnenzonwering

Prima advies, uitstekend assortiment, vriendelijk en vakbekwaam personeel en een aan huis service waar menigeen een puntje aan kan zuigen. Top. Ik kan een ieder deze decoretje aanbevelen (van harte).