Beoordelingen Decorette Maassluis

• Betrouwbaarheid 8,8

j uit: vlaardingen

05-04-2018
1,0

Ervaring met: Behang, Binnenzonwering, Gordijnen, Horren, Vloeren, Woonaccessoires

Helaas is Decorette Vlaardingen gesloten en daarom was ik zo blij dat er ook een winkel in Maassluis zit.
Onze slaapkamer heeft een totale stofvering nodig,behang,vloerbedekking,gordijnen,vitrage,zonnewering.Omdat wij al jaren met grote tevredenheid in Vlaardingen konden slagen bij Decorette gingen we nu naar Maassluis.Bij binnenkomst bleef de verkoopmedewerker op de 5e tree van de trap staan.Op onze vragen wees hij in de ruimte,waar alles te vinden was.Ook tijdens het beantwoorden van andere vragen bleef hij opo de trap staan.Verderop in de winkel zaten 3!!!andere verkopers aan de koffie belangstellend toe te kijken.Een oude dame kwam binnen en nog steeds was de verkoper niet van plan om van zijn trap te komen.De dame had een lastige situatie thuis en kwam vol goede moed om advies.Helaas werd zij nogal benaderd alsof zij een klein kind was ipv.een klant in nood.Toen er een "grapje" gemaakt werd over haar leeftijd,was bij mij de maat vol.Ik ging de winkel uit,passeerde de verkoper die geen antwoord gaf op mijn"goedemiddag verder"
Ik ben 10 minuten binnen geweest en de enige beweging die ik gezien heb bij de andere verkopers,was het opstaan om een nieuw kopje koffie te pakken en weer te gaan zitten.
Mijn beoordeling over dit personeel is heel klein.
Zonde,want ik heb een groot budget om uit te geven en dat gaat nu naar een ander bedrijf.

E uit: Naaldwijk

11-01-2017
7,5

Ervaring met: Behang, Vloeren

Beste Lezers,
Wij hebben nu een 8 maanden een verbouwde begane grond .
Ik heb een nare ervaring gehad met de onderaannemers waar deccortte mee werkt.
De eerste afspraak kwam hij niet opdagen om de pvc vloer te leggen. 3 uur voor... Thuis gewacht daar de winkel pas om 10 uur open gaat.
2 de keer wel geluk alleen de vloer is scheef gelegd terwijl mijn zand cementvloer waterpas was.
Zeer jammer .
2 stukken plinten ontbreken heb ik zelf voor moeten zorgen .(1 ontbreekt nog ) En zo nog 3 dingen.
Zeer jammer .
Personeel winkel is top, uitvoering onderaannemers is niet voldoende, enkel de behanger was een toppertje.
Voor mij geen decorette meer , je betaald de hoofdprijs maar krijgt een pvc vloer die makkelijk krast en scheef ligt door de egaline.

werner uit: maassluis

08-03-2016

Ervaring met: Vloeren

Fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Iris uit: Vlaardingen

04-03-2016

Ervaring met: Gordijnen, Vloeren

Margit uit: Maassluis

Ervaring met: Binnenzonwering, Gordijnen, Verf

Wij zijn zeer tevreden over de deskundige advisering, de snelle levering en de uitermate plezierige en correcte wijze waarop de afhandeling heeft plaatsgevonden.

Anita uit: Maassluis

Ervaring met: Binnenzonwering

Marlen uit: Schipluiden

7,1

Ervaring met: Behang, Gordijnen, Vloeren

Er zijn nog twee dingentjes die even opgeknapt moeten worden:
- inloopmat....bobbel verwijderen en randen lijmen
- hier en daar vouwen in gordijnen die er niet uitzakken

Vooral Kees heeft moeite met de prijs. Hij vindt het totaal aan kosten voor de stoffering tegenvallen. Persoonlijk hadden wij er beter aan gedaan (voor zijn gemoedsrust) ook bij een andere stoffeerder offerte aan te vragen.

Het contact met Anya verliep uitstekend. Goede adviezen en tips gekregen. Vooral het behang is een mooie sfeermaker en is uitstekend verwerkt.

louise uit: rotterdam

Ervaring met: Binnenzonwering

goeie zaak met prima keus, mooie materialen, stoffen allemaal top kwaliteit. Niet goedkoop. je wordt goed geholpen door mensen die weten waar ze mee zijn!

Anita uit: Schiedam

Ervaring met: Behang, Gordijnen, Vloeren

Top ervaring en jarenlange trouwe klant.

Mirjam uit: Monster

Goed en deskundig geholpen . Zeer tevreden