Beoordelingen Decorette Lammers Woonadvies

• Website Decorette Lammers Woonadvies 8,7

Anke uit: Wichmond

14-07-2017

Ervaring met: Gordijnen

Marga Lammers heeft heel veel gevoel voor stoffen, vorm en kleur. Ze leeft zich in in de situatie en de persoonlijke voorkeuren. Het is heel prettig samenwerken met haar en de mensen om haar heen.

Ellen uit: Vorden

17-06-2017

Ervaring met: Gordijnen, Horren, Vloeren

In ons nieuwe huis in Vorden hebben we een prachtige marmoleum vloer laten leggen. Prima gedaan, zelfs naadloos tegen de bestaande plinten aangelegd, top!
Verder enkele horren laten monteren en afgelopen week zijn 2 set gordijnen aangebracht.
Fijn advies gehad in een sfeervol ingerichte winkel.

Rhijnvis uit: Vorden

30-05-2017

Ervaring met: Gordijnen, Vloeren

Prima vakwerk.

Erik uit: Vorden

26-05-2017

Ervaring met: Vloeren

Prettig advies, goede service en heel mooi gelegde marmoleum vloer en trap.
Vakkundig personeel.

Eva uit: Vorden

23-05-2017

Ervaring met: Binnenzonwering, Gordijnen

Eugenie uit: Wichmond

16-05-2017

Ervaring met: Gordijnen

Prima ervaring met het uitzoeken en ophangen van de rolgordijnen. Er werd een goed en hedendaags advies gegeven. We gaan zeker meer gebruik maken deze ervaring .

Francien uit: Vorden

16-05-2017
9,9

Hallo Allemaal
Wij hebben een zeer goede ervaring vooral met Marga Bodbijl vooral zeer vriendelijk en vakkundig advies daarom geven we jullie een volle 10 en komen zeer zeker bij jullie terug voor advies en levering zeer tevreden zijn we dus over jullie en nog bedankt voor de service.

Marieke uit: Laren

17-03-2017

Ervaring met: Gordijnen

We zijn heel prettig geholpen en geadviseerd. Alle afspraken zijn nagekomen waarbij we ook op de hoogte werden gehouden van de voortgang. Mooie sfeervolle winkel met fraai assortiment dat boven andere gelijksoortige winkels uitsteekt.

Marian uit: Vorden

11-02-2017