Beoordelingen Decorette Hoorn

• Betrouwbaarheid 9,1

Lourens uit: Schage

17-02-2018

Ervaring met: Behang, Binnenzonwering, Gordijnen, Vloeren

Goede service en kwaliteit! Kan het iedereen aanraden!

Gerard uit: Hoorn

07-02-2018

Ervaring met: Gordijnen

jullie hebben mij fantastisch geholpen bij de aankoop en het succes navenant

07-02-2018

Ervaring met: Vloeren

Marijke uit: Hoorn

31-01-2018
7,3

Veronica uit: Hoorn

19-01-2018

Ervaring met: Gordijnen

Vlinder jaloezien gekocht bij Decorette Hoorn. Eerst in de winkel gevraagd naar de mogelijkheden, de gewichtjes die er aan zaten vonden wij niet mooi. Er werd gelijk gekeken naar een andere mogelijkheid. Daarna een proefstaaltje mee genomen voor het bepalen van de kleur. Eenmaal besloten welke we wilde, kwamen ze de volgende dag al inmeten. Dat de jaloezien binnen waren konden ze gelijk de volgende dag gemonteerd worden. Top service.

Gezien uit: Hoorn

08-01-2018

Ervaring met: Gordijnen, Horren

Adri uit: Hoorn

04-01-2018
9,5

Ervaring met: Gordijnen, Horren

Prima personeel, snel, vakkundig en opgewekt.

Hilda uit: Berkhout

03-01-2018

Ervaring met: Gordijnen

Blij dat ze de vitrage "oude stijl" nog hadden, past veel beter bij mijn huis. Ben er weer helemaal gelukkig mee! Ook blij met de 50% korting bij aanschaf van de nieuwe vitrage, nadat mijn 6 jaar oude vitrage scheuren vertoonden! Vlotte levering, Snel opgehangen etc. Alleen de bandjes van de vitrage voor zijn net iets tekort, maar als het goed is krijg ik daar nog nieuwe exemplaren voor. Krijg veel complimenten voor de nieuwe vitrage! Groeten, Hilda Kuijper

Bodo uit: Hoorn

03-01-2018

Ervaring met: Gordijnen

alles perfect en op het afgesproken tijdstip. Werken heel netjes en laten geen rommel achter. Bedankt.

Tino uit: Hoorn

02-01-2018
9,8

Ervaring met: Binnenzonwering

Enthousiaste en service gerichte mensen. Bedankt! We zijn super blij met onze twist skates van luxaflex