Beoordelingen Decorette Hoogeveen

• Website Decorette Hoogeveen 7,3

Janneke uit: Hoogeveen

10-06-2017

Ervaring met: Behang, Binnenzonwering, Gordijnen

We komen graag bij Decorette. We hebben hier al vaker gordijnen of binnenzonwering gekocht en laten monteren.
Ze geven een goed advies, zowel over materialen en wat qua kleur past bij jou in huis.
De service is ook geweldig. Laatst hadden we nieuwe gordijnen gekocht en hier zat een weeffout in de stof. Zonder problemen kon dit worden omgeruild.
Voorlopig zijn we weer voorzien van alles, maar een volgende keer komen we hier zeker weer!

Annemarie uit: Hollandscheveld

30-10-2016
5,1

Ervaring met: Gordijnen

Ik heb enige jaren geleden rolgordijnen en gordijnen voor de slaapkamer gekocht bij Decorette HOogeveen. De materialen zijn van zeer goede kwaliteit en dat heeft zijn prijs. Maar ik wilde iets moois.
De service echter is slecht. De rolgordijnen donderen regelmatig naar beneden. Dit komt omdat het ophangsysteem wat is geplaatst door Decorette niet geschikt is voor deze ramen. Verder knappen de spandraden langs de rolgordijnen. Daar is iemand voor geweest maar de draden zijn weer geknapt. Verder zijn de gordijnen in de slaapkamer opgehangen met metalen beugels met te korte en te weinig schroeven. Dit heb ik inmiddels door een vriend laten herstellen, ik kwam er pas achter toen de beugels gingen doorbuigen na lange tijd. Ik ben slecht geïnformeerd door de persoon die de ramen kwam opmeten. De gordijnen zijn slecht gemonteerd.

Aart uit: Bergen

27-01-2015
9,6

Ervaring met: Gordijnen, Verf, Woonaccessoires

Wij zijn er nu verschillende keren geweest en hebben steeds goed advies en service gekregen. Vitrages en (rol-)gordijnen met hun advies uitgekozen, mooie kleur verf (Duin) en wat leuke woonaccessoires. Ook vloerbedekking met hen uitgezocht. Alles werd mooi opgehangen of gelegd.

P. uit: Hoogeveen

01-12-2014

Ervaring met: Binnenzonwering, Verf, Vloeren, Woonaccessoires

Erg fijn om in deze winkel geholpen te worden, altijd een vriendelijk woord en een goed advies. Producten kun je overal kopen echter service en betrouwbaarheid zijn per winkel verschillend.

Goede ervaringen en uitstekende producten.