Beoordelingen Decorette Eindhoven

• Betrouwbaarheid 8,8

Ans uit: Nuenen

08-04-2018

Ervaring met: Gordijnen

Ik heb naar mijn mening een goed en vakkundig advies gehad over de aanschaf van gordijnen en rookgordijnen.alle medewerkers van de afdeling waren vriendelijk en namen de tijd voor mij. Ik ben nu in afwachting van het resultaat van de plaatsing van alles.

Anne uit: Son

01-04-2017
9,7

Ervaring met: Binnenzonwering

We zijn heel goed geholpen met het uitzoeken van binnenzonwering. Het team van Decorette neemt echt de tijd en geven deskundig advies. De ramen zijn zorgvuldig opgemeten en de plisses zijn vakkundig gemonteerd. De service, ook na het plaatsen van de plisses, is goed. Een bestaand gordijn bleek net te dicht tegen de plisse aan te hangen. Decorette heeft de rails voor ons verplaatst en is daarvoor twee keer terug gekomen. Dit noemen ze zelf aftersale service. We zijn echt heel tevreden!

Linda

09-03-2017

Ervaring met: Binnenzonwering, Vloeren

G. uit: Den Bosch

09-05-2016

Ervaring met: Vloeren

Op aanraden van een kennis contact opgenomen met de winkel, goed persoonlijk advies gekregen.
Zelfs aan huis met kleuren geweest om te adviseren, hele prettige sfeer, gezellige mensen.
Er word de tijd voor je genomen en niets opgedrongen.

jan uit: eindhoven

26-07-2015
8,2

Ervaring met: Buitenzonwering

Vooral degene die ea kwam installeren had alle tijd, legde alles goed uit en gaf nog tips en advies op zaken waar wij niet aan gedacht hadden.

Theo uit: Eindhoven

04-05-2015