Beoordelingen Decorette Buysman

• Vakmanschap 8,8
  • Service 8,8
  • Betrouwbaarheid 8,8

18-06-2018

Goede uitleg, tijd voor de klant en goede kwaliteit van het geleverde materiaal.

Paul uit: Almere

Ans uit: Almere

10-06-2018
n.v.t.

Ervaring met: Binnenzonwering

Ben in afwachting van het 2e deel van de raambekleding. De monteur is op 23 mei geweest. Daarna niets meer vernomen.

10-06-2018

Ervaring met: Binnenzonwering, Gordijnen, Horren

H uit: Almere

03-06-2018

Lourens uit: Almere

30-05-2018
6,3

Ervaring met: Gordijnen

In de winkel zijn we goed geholpen bij het kiezen van gordijnen. Toen meteen een inmeet afspraak gemaakt. Het inmeten ging ook prima maar achteraf bleek dat de gordijnrail niet juist was opgemeten en daardoor te kort. De gordijnen hingen zeker 20-30 cm voor de ramen.
Bij het ophangen heeft de monteur hier niks van gezegd, hij had het ook al kunnen zien en actie kunnen ondernemen.
Gelukkig na het sturen van een mail kregen we wel snel reactie en kwam er iemand opnieuw meten.
Helaas bleef het daarna stil en moest ik 2 weken later zelf bellen om te vragen wanneer de nieuwe rail opgehangen zou worden. Dit was helemaal nog niet ingepland. Ik heb het idee dat er na het opnieuw inmeten niks meer is gedaan en als ik niet had gebeld er ook niks was gebeurt. Dit ervaar ik als zeer slecht en niet klantvriendelijk.
Uiteindelijk is de nieuw rail opgehangen en zijn we tevreden maar ik zou niet zo snel meer een nieuwe bestelling doen bij decorette.

Elly uit: Almere

08-05-2018
7,1

Ervaring met: Binnenzonwering, Gordijnen, Horren

Ondanks drukte en blessure eigenaar was men bereid om uit coulance (ernstig zieke echtgenoot en verhuizing voor de deur) bij mij thuis mijn wensen aan te horen en alles in te meten. Ontzettend aardige mensen. Alleen qua communicatie schort er wel wat aan. Afspraken die niet worden nagekomen. Heb talloze keren zelf moeten bellen of mailen om te vragen wanneer er nu weer iets geleverd wordt. Telefoon wordt vaak niet opgenomen en mail niet beantwoord. In alles zijn ze afhankelijk van het atelier, en dat schijnt een heel eigen agenda erop na te houden.
Daarnaast is de Decorette echt niet goedkoop, maar als ze een strakke agenda hanteren en alles op alles zetten om de raambekleding in een of twee keer bij de klant geleverd te krijgen binnen een niet al te lange termijn is er sprake van een goede prijs-kwaliteitverhouding. Die is nu helaas ver te zoeken. Behoorlijk chaotisch allemaal.

Margot uit: Almere

08-05-2018

Ervaring met: Gordijnen

Uitstekend bedrijf dat zijn sporen in Almere al heel lang verdient.

TIneke uit: Almere

07-05-2018

Ervaring met: Gordijnen

De stof van de gordijnen was helaas niet meer voorradig bij de leverancier. Daardoor duurde het lang voordat de bestelde gordijnen geleverd konden worden. Wij werden hier goed over geïnformeerd en de mevrouw van Decorette deed er alles aan om ons toch zo goed en zo snel mogelijk te helpen. Wij werden gelijk gebeld toen de gordijnen geleverd waren en in de avonduren heeft zij deze dezelfde dag opgehangen. Mijn complimenten!