Beoordelingen Decorette Buysman

Prima advies & service

Jim uit: Almere

17-09-2017

Ervaring met: Behang, Binnenzonwering, Buitenzonwering, Horren

we hebben diverse malen wat besteld via Decorette en zijn telkens vakkundig en met goed advies geholpen. Wat we bestelden werd eerst thuis nog eens nagemeten en na levering geplaatst. Een keer een probleem gehad en dat werd kostelooos en probleemloos opgelost

Sylvia uit: Almere

13-09-2017
9,7

Ervaring met: Behang, Gordijnen

Linda een fijne meedenkende enthousiaste verkoopster. Montage keurig netjes gewerkt en opgeruimd. Behanger keurig netjes gewerkt Echt een aanbeveling

Claudia uit: Almere

13-09-2017

Ervaring met: Gordijnen

Vakmanschap en prachtige kwaliteit gordijnen kom er al jaren top setvice

Carolien uit: Almere

11-09-2017

Ervaring met: Behang, Gordijnen, Vloeren

Prima adviezen en service. Goede behanger en stoffeerder. Kortom, heel tevreden en de slaapkamer is erg mooi geworden.

Frank uit: Almere

24-08-2017
5,6

Ervaring met: Binnenzonwering

Slechte communicatie. Komen afspraken niet na.

HJG uit: Almere

23-08-2017

Ervaring met: Binnenzonwering

fijne winkel ,waar je goed geholpen wordt , goed advies en service, ben heel tevreden over Buysman Decorette

23-08-2017
1,0

Na montage rolgordijn plekken op kozijn en grote vlek op muur. E.e.a. was kortgeleden geschilderd, was strak en glad en vlekkeloos. Bij controle gaf hr. in eerste instantie aan niets te zien, opeens gaf hr. aan (bij nader inzien waren de plekken dus toch te zien en hr. zag ook gelijk dat het geen beschadigingen maar gaatjes waren in het kozijn?!) Over beide beschadigingen (vlek muur en kozijn) twijfelde hr. tot overmaat van ramp ook nog dat e.e.a. is ontstaan tijdens montage en er niet al was, m.a.w. mijn integriteit werd met zoveel woorden in twijfel getrokken. Ik voelde mij erg naar door dit alles, m.n. het feit dat mijn integriteit in twijfel werd getrokken, heeft mij zeer geraakt. Ik vond de behandeling en reactie van hr. erg onprettig, pijnlijk zelfs.

Henny Visser

Jose uit: Almere

22-08-2017

Heidi uit: Almere

21-08-2017

Ervaring met: Binnenzonwering

Kleur voor de zonwering uitgezocht in de winkel aan de hand van aanwezige stalen. Bij het ophalen blijkt de kleur toch veel geler dan verwacht. Goed advies zou zijn om vanuit de winkel staal mee naar huis te nemen om daar te beoordelen.
In de winkel besproken dat bediening uit beide buitenzijden van de lamellen zou zijn, uiteindelijk zijn deze beide aan de rechterkant gemaakt.