Beoordelingen Decokay Vromans Etten-Leur

• Afspraken nakomen 8,3

14-05-2018
3,8

Positieve ervaring:
Netjes te woord gestaan door Ria uit Rijen.

Negatieve ervaring:
Super slechte leverancier van een rolgordijn. Fout op fout. Zit onderhand al een half jaar te wachten op een goede. Super klote. Bestel er ook nooit meer iets, was nog aardig aan de prijs ook. Se prijs nog aan daar maar het wachten is minder.

Frits uit: Etten-Leur

23-04-2018

Ervaring met: vloeren

Positieve ervaring:
Pasten zich goed aan aan onze wisselende wensen qua levering. Tijdens leggen vloer en vloerbedekking gaven heren goed advies en reikten goede ideeën aan.
We gaan weer een levering afspreken.

Aad uit: Etten Leur

28-03-2018
6,2

Ervaring met: vloeren

Positieve ervaring:
afwerking door stoffeerders c.g. Vloerleggers positief

Negatieve ervaring:
Vage afspraken, constant verandert en slechte communicatie vanuit verkoop, planning.

Caroline uit: Etten-Leur

27-03-2018

Ik heb beoordeeld als: bedrijf

Positieve ervaring:
We hebben bij de inrichting van ons wijkgebouw heel prettig samengewerkt met Monique en de rest van het team. Er was alle tijd om goed samen de wensen en mogelijkheden in beeld te brengen, communicatie was steeds vlot en helder. Alle afspraken werden keurig nagekomen en er was veel flexibiliteit bij de tegenslagen die we (door andere omstandigheden) tegenkwamen; men keek steeds met ons mee en probeerde ons zo goed mogelijk te helpen om alles goed te laten verlopen. Helemaal TOP!

Georg uit: Etten-Leur

26-03-2018
7,9

Positieve ervaring:
nazorg prima, als service werden nieuwe (langere) tuimelstangen geleverd

Manuel

26-03-2018
7,9

Negatieve ervaring:
Niet negatief maar de levertijd mocht iets sneller

Niels uit: Etten-Leur

14-03-2018

Positieve ervaring:
Gisteren is de monteur van jullie langs geweest om een grodijnrails te vervangen.

Vorige keer was ik niet echt tevreden met het resultaat en het feit dat de gemonteerde rails niet de door mij uitgekozen rails was.

Nu heeft hij de juiste rails op de juiste wijze gemonteerd!!

Echt super gedaan en als klap op de vuurpijl ook alle eerder door hem geboorde gaatjes én de oude gaatjes dichtgemaakt.

Ik kan niet anders zeggen dan SUPERSERVICE!!

Richard uit: Rucphen

26-02-2018

Positieve ervaring:
Klant is hier zeker koning. Duidelijke manier van communiceren, afspraken worden netjes nagekomen. Inmiddels een drietal orders geplaats, welke telkens tot grote tevredenheid zijn geleverd en gemonteerd.

Geen.

Niels uit: Etten-Leur

23-02-2018
6,2

Positieve ervaring:
De positieve ervaring had in in de winkel, ik wilde graag gordijnrails die gebogen kon worden maar niet de standaard. Deze had men en het was geen probleem om deze te buigen.

Negatieve ervaring:
De negatieve ervaring kwam toen ik thuis kwam nadat de rails was opgehangen. Het is niet de rails die ik had uitgezocht, bovendien hangt deze aan de een kant veel verder van het raam als aan de andere kant.

Ik ben langs geweest om te melden dat het niet de juiste rails was maar moet nog terug omdat de verkoopster die mij had geholpen op dat momentn niet aanwezig was. Vandaat ook dat service en garantie op 5 staat, ik moet het nog gaan meemaken.