Beoordelingen Decokay Vromans Etten-Leur

André & Caroline uit: Waalwijk

02-06-2018
9,7

Algemene ervaring:
Ervaring met: raambekleding, laminaat en verf.
Na lang zoeken om ons nieuwe appartement in te richten, kwamen we uiteindelijk bij Decokay in Etten-Leur uit. We hadden na een 1e gesprek een heel goed advies gehad van Caroline. Daarom besloten we om de verf, het laminaat en de raambekleding bij hun te bestellen. Qua kleuren hadden we het zelf niet kunnen bedenken, maar nu is alles klaar en het ziet er geweldig uit. Dank je wel Caroline, je hebt ons overtuigd met de nieuwe kleuren en we zijn er superblij mee! De kleuren passen perfect bij onze inrichting. Het laminaat is perfect en snel gelegd (door Aziz en Mohammed) en Ronald heeft de raambekleding perfect opgehangen. Het verven van onze oude kasten (speciaal gemengd) en de muren (Sikkens) vonden we zelf leuk om te doen en het ziet er goed uit. Al met al, we zijn dik tevreden over Decokay.

14-05-2018
3,8

Algemene ervaring:
Netjes te woord gestaan door Ria uit Rijen.

Frits uit: Etten-Leur

23-04-2018

Ervaring met: vloeren

Algemene ervaring:
Pasten zich goed aan aan onze wisselende wensen qua levering. Tijdens leggen vloer en vloerbedekking gaven heren goed advies en reikten goede ideeën aan.
We gaan weer een levering afspreken.

Aad uit: Etten Leur

28-03-2018
6,2

Ervaring met: vloeren

Algemene ervaring:
afwerking door stoffeerders c.g. Vloerleggers positief

Caroline uit: Etten-Leur

27-03-2018

Ik heb beoordeeld als: bedrijf

Algemene ervaring:
We hebben bij de inrichting van ons wijkgebouw heel prettig samengewerkt met Monique en de rest van het team. Er was alle tijd om goed samen de wensen en mogelijkheden in beeld te brengen, communicatie was steeds vlot en helder. Alle afspraken werden keurig nagekomen en er was veel flexibiliteit bij de tegenslagen die we (door andere omstandigheden) tegenkwamen; men keek steeds met ons mee en probeerde ons zo goed mogelijk te helpen om alles goed te laten verlopen. Helemaal TOP!

Georg uit: Etten-Leur

26-03-2018
7,9

Algemene ervaring:
nazorg prima, als service werden nieuwe (langere) tuimelstangen geleverd

Manuel

26-03-2018
7,9

Niels uit: Etten-Leur

14-03-2018

Algemene ervaring:
Gisteren is de monteur van jullie langs geweest om een grodijnrails te vervangen.

Vorige keer was ik niet echt tevreden met het resultaat en het feit dat de gemonteerde rails niet de door mij uitgekozen rails was.

Nu heeft hij de juiste rails op de juiste wijze gemonteerd!!

Echt super gedaan en als klap op de vuurpijl ook alle eerder door hem geboorde gaatjes én de oude gaatjes dichtgemaakt.

Ik kan niet anders zeggen dan SUPERSERVICE!!

Richard uit: Rucphen

26-02-2018

Algemene ervaring:
Klant is hier zeker koning. Duidelijke manier van communiceren, afspraken worden netjes nagekomen. Inmiddels een drietal orders geplaats, welke telkens tot grote tevredenheid zijn geleverd en gemonteerd.

marja uit: etten-leur

23-02-2018