Beoordelingen Decokay Schagen

Peter uit: Schagen

29-09-2017

Ervaring met: zonwering

Algemene ervaring:
We wilden nieuwe gordijnen en duettes in de woonkamer, maar we waren niet zeker over de kleur. Een verkoopster kwam bij ons thuis en heeft een advies gegeven. We hebben haar advies gevolgd en we waren, 4 weken later, erg blij met het resultaat. Na twee weken bleek een bedieningskoordje kapot te zin, maar dit werd binnen een paar dagen hersteld. Goed advies en goede service!

ingrid uit: schagen

02-02-2017

Ervaring met: behang

Algemene ervaring:
mijn uitgekozen behang was niet fraai en bij terugbrengen van overgebleven lijm werd er gevraagd hoe het behang was geworden. Ik kon er alleen maar negatief over zijn, het was erg lelijk geworden. ieder oneffenheid was zeer zichtbaar en ik baalde enorm. Maarja.. niets aan te doen.
Ik kreeg de tip om foto's te maken zodat Decokay Schagen deze konden doorsturen naar de leverancier.
Maar de leverancier liet weten dat dit toch echt met de ondergrond te maken had ( wat ik overigens niet deelde..)
Decokay vond dit vervelend voor mij en ik mocht op hun kosten nieuw behang uitzoeken.
In de winkel werd ik goed geholpen en geadviseerd, ik vind dit werkelijk TOP! heel erg bedankt!!

Wendy uit: Anna Paulowna

Lisa uit: Schagen

12-01-2015

Ervaring met: behang

Algemene ervaring:
Erg veel behangboeken in de winkel en gelukkig ook daarbij uitstekend geholpen door personeel om een keuze te maken. Het behang is net zo duur als op internetsites maar wij vonden het veel prettiger om in de winkel uit te zoeken en te vergelijken. Ook prima advies over de lijm, ondergrond en bijbehorende verfkleuren. Mooi vliesbehang uitgezocht en het zit er prachtig op, heel blij mee!

uit: Schagen

22-08-2014
7,6

Algemene ervaring:
We worden altijd heel fijn geholpen en ze hebben hele mooie producten. Prijs is wat duur maar daar heb je ook goede kwaliteit voor.

Marlies uit: Schagen

18-08-2014

Een aanrader!

anne uit: heerhugowaard

14-08-2014

Algemene ervaring:
erg goed geholpen in de winkel en vrijblijvend een meetafspraak gemaakt. er zou om 10.00 uur ingemeten en de meneer stond ook daadwerkelijk om 10.00 uur op de stoep. uiteindelijk gordijnen besteld en deze zijn zeer mooi opgehangen door een monteur van Decokay. Wij zijn heel blij met het eind resultaat en vooral willen we de verkoopster bedanken voor het goede advies.

Jeanette

19-06-2014