Beoordelingen Decokay Oost Assen

• Afspraken nakomen 8,6

Otto uit: Assen

25-11-2017

Positieve ervaring:
Zeer goede service. De dienstverlening stopt pas wanneer je helemaal tevreden bent!

Ralph uit: Assen

22-08-2017
7,8

Positieve ervaring:
Monteur was vriendelijk en snel

Negatieve ervaring:
Moest zelf achter montage afspraak aan bellen

Aletta uit: Winschoten

21-02-2017

Positieve ervaring:
Heel erg blij met het verfadvies wat ik in de winkel heb gekregen. De styliste die vervolgens thuis heeft gekeken welke kleuren het mooiste zouden zijn, vond ik helemaal geweldig. Zelf vind ik het nl moeilijk om te bepalen wat nu wel en wat niet lijkt.
Prachtige winkel met vriendelijk en behulpzaam personeel.

Esther

21-02-2017
7,9

Ervaring met: zonwering

Positieve ervaring:
Duettes en gordijnen gekocht, we zijn er hartstikke blij mee. Bedankt voor de service.

geen

Hendrik uit: Assen

18-02-2017
4,5

Positieve ervaring:
We hadden gordijnen gekocht. Keurig opgehangen.

Negatieve ervaring:
We zouden ook rolgordijnen bestellen. Een monteur die schouderklachten heeft hielp ons thuis met inmetenen later ook in de winkel.. Later worden we gebeld dat het niet past omdat het kiepramen zijn. Volgens mij paste het wel. Dhr komt dan wat beschuldigend over als hij zegt . Ja maar als het niet past krijgen wij de schuld. Verder krijgen wij ook geen toelichting waarom het dan niet zou passen en ook geen alternatieven aangeboden. Niet erg netjes!

J uit: Assen

13-02-2017
1,0

Ervaring met: vloeren

Geen

Negatieve ervaring:
Men had geen trek om te vertellen wat marmoleum per vierkante meter kost.

Bij een 2e bezoek aan de winkel, vonden de dames van de winkel het belangrijker met elkaar te praten dan te informeren of wij hulp nodig
hadden.
Geen klantvriendelijke instelling.
Wij kopen onze vloeren wel elders!

Gert uit: Assen

25-07-2016
9,9

Ervaring met: zonwering

Positieve ervaring:
Wederom fantastisch geholpen door deze vakmensen.
Eerst perfect geholpen in de winkel, er werd goed naar onze wensen geluisterd. Plaatsing duettes door vakkundig personeel op afgesproken datum en tijd.

Henriƫt uit: Assen

20-07-2016

Positieve ervaring:
Er is bij ons een schilder geweest, die heeft goed advies gegeven en alles is erg mooi geworden

Geen

P uit: Groningen

17-07-2016
2,5

Ervaring met: behang

Negatieve ervaring:
Ik heb een klacht ingediend bij de winkel omdat het behang bijna vloeipapier was. Er snel scheuren in het behang. Het was heel dun. Ik moest navragen hoe het behang geplakt was. Dat was op de goede manier gebeurd, maar de behandelaar van de klacht gaf mij het idee dat ik stond te liegen. Ik heb een interieur bedrijf gehad en ik weet heel goed hoe er behangen moet worden... De winkel wilde er gewoon niets aan doen. Waardeloos behang aub niets kopen! Ik zit nu met een kamer die opnieuw behangen moet worden. De andere 4 kamers zijn gelukkig heel mooi geworden met behang van de kwantum en oilily. Het was in elk geval netjes geweest van de winkel om om een foto te vragen. Geen service!! Kortom niets kopen!

uit: Assen

09-04-2016

Positieve ervaring:
Ben al klant vanaf de Oudestraat tijd. (+/-40jr.) Heb veel geklust met verf en behang. Wordt altijd vrolijk van de bediening. Ze geven goede voorlichting en hun kennis van de producten is prima (verf, behang, zonwering etc.) Het assortiment is uitstekend. Teveel gekochte producten kunnen probleemloos retour.

Negatieve ervaring:
Ik heb geen negatieve ervaring.