Beoordelingen Decokay Mirck

Danielle uit: Hoofddorp

29-01-2017

Ervaring met: verf

Positieve ervaring:
Fijne ruime winkel met een groot assortiment. Alle tijd wordt er voor je genomen. Met name bij het inmeten werden er nog goede adviezen gegeven.

Negatieve ervaring:
in de eerste instantie was de verkeerde kleur voor het rolgordijn opgeschreven en kwamen wij daar per toeval achter nadat wij de 2 stalen geleend hadden om thuis te testen. Ook bleek na thuisbezoek dat er nog een andere mogelijkheid was voor een onderrand. Deze optie was niet bij bezoek in de winkel verteld.

27-01-2017
7,5

Positieve ervaring:
Alles is netjes en vakkundig ingemeten en opgehangen

Negatieve ervaring:
Je moet wel geduld hebben, heeft bij mij ongeveer 2maanden geduurd voordat mijn gordijnen hingen

Janine uit: Nieuw Vennep

13-12-2016

Ervaring met: zonwering

Positieve ervaring:
Lamellen goed uitgezocht. Was een hele klus met 3 kleuren gewenst.

Negatieve ervaring:
Niet alles goed geleverd. Maar uiterst aardige en nette service dat alles goed komt.

M. uit: Hoofddorp

06-11-2016
7,1

Ervaring met: vloeren

Positieve ervaring:
De voortvarendheid waarmee Wendy ervoor heeft gezorgd dat de linoleumvloer kon worden gelegd en de manier waarop ze mij tijdens het voortraject op de hoogte heeft gehouden. Ook de snelheid waarop Wendy heeft geregeld dat ik mijn geluidsdempinggarantie voor de Jumpax-ondervloer binnen had (belangrijk voor toestemming van de VvE). Coulance voor het delen van de extra kosten i.v.m. afzagen van de plinten.

Negatieve ervaring:
De vloer is niet overal even netjes gelegd. Onverwachte meerwerk voor het afzagen van de plinten terwijl de stoffeerder vooraf ter plekke de klus is komen inschatten.

Matthieu uit: Hoofddorp

24-10-2016
7,2

Ervaring met: verf

Positieve ervaring:
Wachttijd was conform afspraak. Al moest ikzelf bellen met de vraag of de gordijnen al klaar waren.

Negatieve ervaring:
De reden dat ik gekozen heb om de rails Door decokay te laten plaatsen is dat ik zelf niet in een nieuw stucwerk wilden boren. Diegene die uiteindelijk de rails heeft opgehangen heeft fout geboord en zit er nu een gat in mijn plafond. Er hangt weliswaar nu een gordijn voor maar toch erg jammer. Ik had verwacht dat daar nog op teruggekomen zou worden.

Margriet uit: Heemstede

6,8

Positieve ervaring:
Er werd goed meegedacht over de afwerking gordijnen en rail

Negatieve ervaring:
Communicatie was niet heel servicegericht en plafond werd licht beschadigd door meetstok waarvoor geen excuses werd gemaakt

7,7