Beoordelingen Decokay Mirck

Ellen en Robert uit: H.dorp

19-10-2017
7,7

Positieve ervaring:
Mee gedacht met ons met een goed resultaat. Prachtig gemaakte vouwgordijnen in een kleur die geheel in ons interieur past.

Sandra uit: Rijnsburg

19-10-2017
9,8

Positieve ervaring:
Goede kwaliteit en professionele medewerkers. Zeer tevreden over de wijze waarop onze gordijnen zijn afgeleverd / opgehangen.

Annemarie uit: Zandvoort

29-09-2017

Ervaring met: zonwering

Positieve ervaring:
Montage vakkundig en super netjes

Negatieve ervaring:
Zonder communicatie 3 maanden moeten wachten op de nieuwe stalen, dit omdat de staal van de luxaflex in winkel niet leverbaar was. Zou 1 maand duren.

Gilles uit: Hoofddorp

06-09-2017
9,5

Positieve ervaring:
Wij hadden ongeveer 30 ramen te bekleden, met een mix van gordijnen, vitrages, jaloezie├źn en rolgordijnen. Het meeste was prima in orde en netjes geplaatst. Een aantal gordijnen was een paar keer niet goed gemaakt (te smal, te kort), maar dit is uiteindelijk goed opgelost, zonder enige discussie.

Carla uit: Hoofddorp

29-01-2017

Ik ben: vaker klant geweest

Ervaring met: verf

Positieve ervaring:
Fijne ruime winkel met een groot assortiment. Alle tijd wordt er voor je genomen. Met name bij het inmeten werden er nog goede adviezen gegeven.

Negatieve ervaring:
in de eerste instantie was de verkeerde kleur voor het rolgordijn opgeschreven en kwamen wij daar per toeval achter nadat wij de 2 stalen geleend hadden om thuis te testen. Ook bleek na thuisbezoek dat er nog een andere mogelijkheid was voor een onderrand. Deze optie was niet bij bezoek in de winkel verteld.

27-01-2017
7,5

Positieve ervaring:
Alles is netjes en vakkundig ingemeten en opgehangen

Negatieve ervaring:
Je moet wel geduld hebben, heeft bij mij ongeveer 2maanden geduurd voordat mijn gordijnen hingen

Janine uit: Nieuw Vennep

13-12-2016

Ervaring met: zonwering

Positieve ervaring:
Lamellen goed uitgezocht. Was een hele klus met 3 kleuren gewenst.

Negatieve ervaring:
Niet alles goed geleverd. Maar uiterst aardige en nette service dat alles goed komt.

M. uit: Hoofddorp

06-11-2016
7,1

Ervaring met: vloeren

Positieve ervaring:
De voortvarendheid waarmee Wendy ervoor heeft gezorgd dat de linoleumvloer kon worden gelegd en de manier waarop ze mij tijdens het voortraject op de hoogte heeft gehouden. Ook de snelheid waarop Wendy heeft geregeld dat ik mijn geluidsdempinggarantie voor de Jumpax-ondervloer binnen had (belangrijk voor toestemming van de VvE). Coulance voor het delen van de extra kosten i.v.m. afzagen van de plinten.

Negatieve ervaring:
De vloer is niet overal even netjes gelegd. Onverwachte meerwerk voor het afzagen van de plinten terwijl de stoffeerder vooraf ter plekke de klus is komen inschatten.