Beoordelingen Decokay Elenbaas-Noom Kapelle

21-09-2018
8,2

Ervaring met: buitenzonwering

Positieve ervaring:
het materiaal wat geleverd is zag er goed uit en is daarna ook keurig bevestigd,en daarna ook netjes afgesteld.

Wendy uit: Kruiningen

13-09-2018
7,3

Ervaring met: horren

Positieve ervaring:
Ze staan je keurig netjes te woord en komen op tijd op de afspraak om in te meten en de horren te bevestigen. De kennis van de persoon die kwam inmeten is uitstekend, vriendelijkheid ook. Ik kreeg al heel veel informatie en hoefde in de winkel het product enkel nog maar uit te kiezen, dat was trouwens op advies van de winkel want ze hadden diverse inzethorren. Levering was keuring binnen de gestelde termijn en alle afval werd netjes mee terug genomen en de horren keurig geplaatst. Tot zoverre ben ik uiterst tevreden.

Negatieve ervaring:
Waar het mis ging was tussen deze twee bezoeken in de winkel. Een allervriendelijkste medewerkster helpt ons, laat ons een plissé inzethor zien en wij waren meteen enthousiast. Prijsopgave gekregen op basis van de reeds ingemeten ramen en ook die was super! Geen noodzaak tot onderhandelen of andere inzethorren nog te bezichtigen. Wat wel vreemd was, was dat de persoon die langs was geweest had gezegd dat de horren plaatsen gratis was en zij gaf aan dat het enkel gratis was als ik ook de dakraam horren bij hen zou bestellen. Afijn, tot zo ver beetje vreemd maar nog niet negatief. Horren besteld (redelijke grote maten) en afwachten. Keurig op tijd binnen en toen kwam de verrassing bij het (alsnog gratis) plaatsen. Het waren geen plissé inzethorren maar gewone inzethorren.. daar sta je dan, perplext. De beste man gaf aan: maar dat kan ook helemaal niet want je ramen zijn te groot... dit is dus waar ik erg terleurgestekd in ben. We kregen een heel ander product dan dat wij in de veronderstelling waren te krijgen. De mooie prijs was ineens geen mooie prijs meer maar een gewone prijs.. nog niet slecht de prijs want de horren zien er uit van heel goede kwaliteit. Maar zo een domper dat je dus iets totaal anders krijgt dan dat je in de winkel ‘gekocht’ hebt is eigenlijk niet meer recht te trekken. Ondanks mijn negatieve ervaring kan ik qua kwaliteit en service het bedrijf wel aanbevelen. Als dit niet was gebeurt hadden ze op alles een 9 gescoord. Of ik er zelf nog een keer kom weet ik niet, de ervaring in de winkel vergeet ik niet zo makkelijk.

Ruud uit: Goes

10-09-2018
7,8

Positieve ervaring:
Goed product goed geplaayst.

Negatieve ervaring:
Verwachte tijdsduur plaatsing was 6 à 7 seken. Heb uiteindelijk 12 weken moeten wachten.

Umberto uit: Goes

10-09-2018

Ervaring met: horren

L uit: Kapelle

08-09-2018
8,2

Ervaring met: zonwering

Positieve ervaring:
Prima info gekregen in winkel en vriendelijk en correct geholpen.

Marja uit: Kapelle

16-04-2018

Ervaring met: buitenzonwering

Positieve ervaring:
Goed en deskundig advies en plaatsing

martijn uit: nijverheidsweg 2

04-04-2018
6,9

Ik heb beoordeeld als: bedrijf

Ervaring met: gordijnen

Positieve ervaring:
Samples meenemen was geen enkel probleem, na het inmeten heeft de monteur deze weer meegenomen, het monteren ging vlot en het ziet er prima uit.

Negatieve ervaring:
De winkel is behoorlijk gedateerd en zou wel een update kunnen gebruiken.

Priscilla uit: Schuttershof

28-03-2018

Ervaring met: gordijnen

Bram uit: Ovezande

23-02-2018

Positieve ervaring:
Goed advies, vlotte levering.
Leuke prijs.

Izaak uit: Baarland

04-02-2018
8,1

Positieve ervaring:
Tevreden over de installatie vakundige monteur