Beoordelingen Decokay Dudink Groen

r. uit: zaandam

28-03-2014
7,3

Positieve ervaring:

zeer ervaren man met meten, secuur werk met ophangen

Negatieve ervaring:
moest zelf langs om offerte te halen was beloofd om op te sturen

Jeroen uit: Zaandam

01-07-2013
7,9

Negatieve ervaring:
Naast het bekleden van trappen hebben we ook wat schilderwerk laten verrichten. Het schilderwerk zelf was netjes maar we vonden hier en daar wel wat 'sporen'. Niet erg maar toch.

E.M. uit: Zaandam

01-07-2013
7,9

Positieve ervaring:
goede voorlichting in de winkel en nette manier van werken thuis.

24-03-2013

Rien uit: Zaandam

24-03-2013
7,5

Positieve ervaring:
Goede uitleg materiaalsoorten, waardoor een afgewogen keuze gemaakt kon worden.

Negatieve ervaring:
Door verkeerd geleverd materiaal moest het leggen over twee dagen uitgesmeerd worden. Goede controle vooraf had dit wellicht voorkomen. Nu moest een afspraak verzet worden.

E uit: Zaandam

11-01-2013

Positieve ervaring:
Het ging erg soepel. Ik liep de winkel binnen en zag meteen wat ik wilde. Verder dus niet gekeken en direct afspraken gemaakt. De persoon die bij me thuiskwam om in te meten was erg behulpzaam en vriendelijk en heeft me goede adviezen gegeven die bij mijn wensen pasten. De afspraken zijn goed nagekomen, mooi materiaal en de gordijnen hangen prachtig.

Negatieve ervaring:
Ik had in de verkoopvoorwaarden gelezen dat binnen 14 dagen na levering de betaling moest geschieden. Prima. Ik had geld van mijn spaarrekening overgemaakt. Dat zou een dag na de levering op mijn rekening staan waarna ik direct zou betalen. De persoon die de gordijnen ophing was enorm aardig en ik had bedacht hem een fooi te geven. Na afloop kwam hij met de factuur en een pinapparaat met de vraag direct te betalen. Ik heb uitgelegd dat ik het geld de volgende dag zou storten. Daar werd vrij uitgebreid op gereageerd alsof dat niet helemaal de bedoeling was. Het kwam over als een teleurstelling dat ik niet direct zou betalen / dat er weinig vertrouwen was dat ik tijdig zou betalen ('wel doen hoor' en 'als je iets koopt moet je natuurlijk altijd meteen betalen'). Ik vond dat een beetje jammer omdat ik altijd alles netjes betaal en hier vooraf niet van op de hoogte was gebracht. Er staat dus ook iets anders in de voorwaarden. Daarmee eindigde de prima dag en de blijdschap vanwege mijn aankoop een beetje gek. Ik heb hem wel de fooi gegeven omdat ik het echt een erg aardige man vond en hij perfect werk had afgeleverd. Dit was een kleine domper. Ik begrijp dat, misschien meer dan ooit vanwege de crisis, iets meer op het geld gezeten wordt. Dan is het raadzaam om vooraf mee te delen dat er met pin betaald kan of moet worden. Als ik dat vooraf had geweten had ik het anders gedaan en het bedrag een dag eerder overgemaakt naar mijn rekening. Dat had ik zelfs liever gehad, want meteen even pinnen is tenslotte makkelijker dan overmaken. Dus dit als enige tip, want verder ben ik meer dan tevreden!

Charly uit: Zaandam

09-01-2013
8,5

Ria uit: Amsterdam

15-06-2012

Positieve ervaring:
Probleem werd direct opgelost, service tot nu toe goed; garantie moet ik dus nog afwachten, 1e keer klant!

Negatieve ervaring:
Was een kleine communicatiestoornis, doch oplossing was er meteen

Martin uit: Zaandam

29-05-2012

Ervaring met: verf

Positieve ervaring:
Goed geholpen en goed geadviseerd door het personeel.

Geen.

Adri uit: Zaandam

21-03-2012

Positieve ervaring:
Perfecte zonwering perfect geleverd en gemonteerd