Beoordelingen Decokay Dooijewaard

• Afspraken nakomen 9,3

Jur

07-12-2016

Ik heb beoordeeld als: particulier

Ik ben: eerste keer klant

Erg positief! Uitstekende service van A tot Z

H.C. uit: Ermelo

30-11-2015

Positieve ervaring:
Wij zijn erg tevreden over Dooijewaard, we hebben een vouwgordijn besteld voor in onze keuken. Toen deze opgehangen werd bleek er een meetfout gemaakt te zijn waardoor het net niet mooi paste, dit kan gebeuren. Het vouwgordijn werd mee terug genomen om vermaakt te worden. Een dag later werd er gebeld dat er toch een nieuwe besteld ging worden en of we het fijn vonden dan het oude vouwgordijn nog even terug te hebben zodat we niet zonder zaten. Deze werd zelfs ook weer door Dooijewaard gemonteerd. Het nieuwe vouwgordijn werd eerder dan verwacht weer geleverd en opgehangen. Al met al zijn wij hier super tevreden mee. p.s. onze doorloop mat blijft ook nog steeds erg mooi!! Dooijewaard Decokay is zeker een aanrader!!

Negatieve ervaring:
Kan niet echt iets negatiefs bedenken, wat wel minder is dat de winkel tussen de middag gesloten is. Soms juist even handig om ook in je eigen pauze langs te gaan.

W. uit: Ermelo en Bergschenhoek

10-08-2015

Ervaring met: verf

Positieve ervaring:
Wat in het bijzonder opvalt is de klantvriendelijkheid in de winkel en de uitstekende adviezen als het gaat om verf en zonwering (rolgordijnen).

Negatieve ervaring:
geen

Theo uit: Harderwijk

19-07-2015

Positieve ervaring:
Decokay Dooijewaard is een winkel waar je nog echt klant bent. Je wordt snel, vriendelijk en vakkundig geholpen. Ondanks dat deze winkel een fantastische service biedt stellen de medewerkers zich altijd bescheiden en klantvriendelijk op. Jullie mogen trots zijn op jullie winkel en haar team.

Gerrit uit: putten

06-03-2015

Positieve ervaring:
Na vijftien jaar was een beschermkapje van ons rolgordijn verteerd. Een dame bij Dekokay id tot tweemaal toe de kelder ingedoken om te zoeken naar vervangende kapjes. Eerste model paste niet, tweede model helemaal goed. Prijs van deze service: nihil. Veel plezier er mee! Fantastisch.

Dianne uit: ermelo

26-02-2015

Ervaring met: behang

Martin uit: Ermelo

13-02-2015
9,5

Positieve ervaring:
Er was een palletje afgebroken van een rolgordijn die we 12 jaar geleden gekocht hebben bij Decokay. De verkoper heeft de hele winkel en magazijn ondersteboven gehaald om een vervangend onderdeel te zoeken. Veel andere winkels zouden gewoon geprobeerd hebben nieuwe gordijnen aan te bevelen. Voorlopig doet hij het weer en gaat zeker weer 12 jaar mee. Dan komen we bij Decokay om een nieuwe te halen.

Jack uit: Ermelo

19-01-2015

Ervaring met: verf

09-12-2014

Ervaring met: vloeren

Positieve ervaring:
Prima service en prettige en mensen.
Bij foutje van mijn kant bij hen alle bereidheid tot een goede oplossing te komen

Corrie uit: Ermelo

28-10-2014

Positieve ervaring:
Goed advies, je bent vaak toch maar een leek op dit gebied.
Zeer vriendelijk, rustig personeel. Niet opdringerig. Er wordt goed geluisterd wat de klant wil.