Beoordelingen Deco keuken

Jan uit: Wolvega

27-06-2015
8,5

Positieve ervaring:
sociaal en correct, verstaat zijn vak

F. uit: Tijnje

03-06-2015

Positieve ervaring:
Een unieke keuken met een super resultaat. Zeker een goede keuze betreft vakmanschap en kundigheid!

Niet

Ellen uit: Oranjewoud

02-06-2015

Positieve ervaring:
prima ontvangst, goed geadviseerd , luister ook naar klant zijn wensen
geen probleem ook als je iets wilt veranderen. zoekt ook naar oplossingen.

hebben we niet

Renze uit: Gytsjerk

02-01-2015

Positieve ervaring:
Wij zijn zeer tevreden over de samenwerking met Deco keuken. De eerste ontvangst was hartelijk en ongedwongen. De offerte ontvingen wij binnen de afgesproken tijd en binnen een paar dagen werd telefonisch contact met ons opgenomen. Na een tweede afrondend gesprek is er een planning gemaakt voor levering en plaatsen van de keuken. Alle afspraken zijn nagekomen. De materialen zijn op tijd geleverd en de keuken is perfect afgeleverd en gemonteerd. Wij zijn erg positief over de kwaliteit van het geleverde product en de service is zeer goed. Bv,; een front bleek niet goed en werd zonder problemen op tijd vernieuwd. Kort samengevat; afspraak is afspraak bij Deco keuken !!

Geen!

J.G. uit: Nieuwehorne

02-01-2015

Geert & Germien uit: Buitenpost

27-10-2014
7,9

Positieve ervaring:
Zijn vakkundig geholpen in de showroom.
Verkoper wel eens wat chaotisch, maar heeft altijd zijn woord gehouden. Iemand waar je op kunt vertrouwen.

Geen negatieve ervaring!

jan en sanne uit: vegelinsoord

13-07-2014

Positieve ervaring:
wij zijn zeer tevreden met onze keuken. het is allemaal goed verlopen. goede monteur.

niet

Bert uit: Goutum

05-05-2014

Positieve ervaring:
Klantgericht, en snel oplossing voor problemen

N.v.t.

Geert uit: Oudehaske

12-04-2014

Positieve ervaring:
Er wordt bij problemen een serieuze oplossing gezocht.Bij het aangaan van de aankoop tot aflevering is er correct afgehandeld.

Negatieve ervaring:
Bij het opmeten zijn er enkele verkeerde berekeningen gemaakt.Maar nadien toch nog naar tevredenheid opgelost.

Leo uit: Joure

04-04-2014
7,8

Positieve ervaring:
Goede advisering. We zijn al snel uitgekomen op een keuken die bij ons past terwijl we eerst andere idee├źn hadden.
Hoewel de keuken boven ons budget is zijn we uiteindelijk blij met de kwaliteit die ons geadviseerd is..

Geen negatieve ervaring.