Beoordelingen Deco keuken

N.v.t.

René uit: Vinkeveen

28-10-2016

Positieve ervaring:
Wij zijn heel erg tevreden met onze Deco keuken in onze nieuwe ark. Germ heeft ons uitstekend geholpen bij de keuze van de keuken en alle apparatuur en het contact met Spruyt Waterwoningen verliep naar volle tevredenheid. Ook de samenwerking met meubelmaker de Wenloads verliep uitstekend, waardoor we in één klap ook een prachtige bijpassend eettafel met stoelen hebben kunnen uitzoeken. Het resultaat mag er zijn: een prachtige keuken voorzien van alle gemakken, hoge kwaliteit, goed maatwerk en helemaal passend bij de sfeer van onze nieuwe woonark. Van harte aanbevolen!!!

geen

Marije uit: Heerenveen

29-07-2016

Positieve ervaring:
Wat niet?! Het persoonlijke contact, goede advies, je altijd welkom voelen in de zaak, er wordt echt tijd voor je gemaakt, betrokken, meedenken met dilemma's, passie voor het ontwerpen, vakmanschap van de bovenste plank, kortom we raden dit aan iedereen aan!

Negatieve ervaring:
Er was iets is mis gegaan met de planning mbt het installeren van de keuken. Dit is heel snel en keurig opgelost!

auke uit: heerenveen

28-07-2016
7,8

Positieve ervaring:
hebben een keuken die we wensten mede door het mee denken van de mensen die ons advies gaven

Jan uit: Wolvega

27-06-2015
8,5

Positieve ervaring:
sociaal en correct, verstaat zijn vak

F. uit: Tijnje

03-06-2015

Positieve ervaring:
Een unieke keuken met een super resultaat. Zeker een goede keuze betreft vakmanschap en kundigheid!

Niet

Ellen uit: Oranjewoud

02-06-2015

Positieve ervaring:
prima ontvangst, goed geadviseerd , luister ook naar klant zijn wensen
geen probleem ook als je iets wilt veranderen. zoekt ook naar oplossingen.

hebben we niet

Renze uit: Gytsjerk

02-01-2015

Positieve ervaring:
Wij zijn zeer tevreden over de samenwerking met Deco keuken. De eerste ontvangst was hartelijk en ongedwongen. De offerte ontvingen wij binnen de afgesproken tijd en binnen een paar dagen werd telefonisch contact met ons opgenomen. Na een tweede afrondend gesprek is er een planning gemaakt voor levering en plaatsen van de keuken. Alle afspraken zijn nagekomen. De materialen zijn op tijd geleverd en de keuken is perfect afgeleverd en gemonteerd. Wij zijn erg positief over de kwaliteit van het geleverde product en de service is zeer goed. Bv,; een front bleek niet goed en werd zonder problemen op tijd vernieuwd. Kort samengevat; afspraak is afspraak bij Deco keuken !!

Geen!

J.G. uit: Nieuwehorne

02-01-2015

Geert & Germien uit: Buitenpost

27-10-2014
7,9

Positieve ervaring:
Zijn vakkundig geholpen in de showroom.
Verkoper wel eens wat chaotisch, maar heeft altijd zijn woord gehouden. Iemand waar je op kunt vertrouwen.

Geen negatieve ervaring!