Beoordelingen Deco keuken

M uit: Heerenveen

08-12-2017
7,9

Positieve ervaring:
Mooie keuken, Germt adviseert goed en voor iets aparts moet je bij Decokeuken zijn. We wisten zelf goed wat we wilden hebben dus qua keus waren we er snel uit. Decokeuken heeft echt erg mooie en kwalitatief hoogwaardige producten. We zijn er erg blij mee.

Negatieve ervaring:
We hebben voor mortex op de muur gekozen. In de voorbereiding en de afwerking zat nogal wat werk. We hadden het idee dat deze werkzaamheden niet goed inzichtelijk waren en beter gepland had kunnen worden. Het was noodzakelijk om hier achteraan te blijven gaan. Het werd daarna ook wel gelijk opgepakt en heel snel opgelost. Al met al zijn we zeer te spreken over Decokeuken en erg blij met het eindresultaat.

Gerard uit: Rottum

07-12-2017

Positieve ervaring:
We krijgen van deco keuken bij aanschaf van de keuken een heeeeerlijke door de eigenaar zelf klaargemaakte zalm, waar vind je dat tegenwoordig nog, Dikke Tien

Negatieve ervaring:
De keuken is veel te mooi, helaas niets niets te klagen

Alexander uit: Joure

06-12-2017
9,9

Positieve ervaring:
Enthousiast, meedenkend en flexibel in ons ontwerp. Geeft do’s en ook dont’s aan.

Geen!

Bert uit: Goutum

12-12-2016

Alles in overleg

N.v.t.

René uit: Vinkeveen

28-10-2016

Positieve ervaring:
Wij zijn heel erg tevreden met onze Deco keuken in onze nieuwe ark. Germ heeft ons uitstekend geholpen bij de keuze van de keuken en alle apparatuur en het contact met Spruyt Waterwoningen verliep naar volle tevredenheid. Ook de samenwerking met meubelmaker de Wenloads verliep uitstekend, waardoor we in één klap ook een prachtige bijpassend eettafel met stoelen hebben kunnen uitzoeken. Het resultaat mag er zijn: een prachtige keuken voorzien van alle gemakken, hoge kwaliteit, goed maatwerk en helemaal passend bij de sfeer van onze nieuwe woonark. Van harte aanbevolen!!!

geen

Marije uit: Heerenveen

29-07-2016

Positieve ervaring:
Wat niet?! Het persoonlijke contact, goede advies, je altijd welkom voelen in de zaak, er wordt echt tijd voor je gemaakt, betrokken, meedenken met dilemma's, passie voor het ontwerpen, vakmanschap van de bovenste plank, kortom we raden dit aan iedereen aan!

Negatieve ervaring:
Er was iets is mis gegaan met de planning mbt het installeren van de keuken. Dit is heel snel en keurig opgelost!

auke uit: heerenveen

28-07-2016
7,8

Positieve ervaring:
hebben een keuken die we wensten mede door het mee denken van de mensen die ons advies gaven

Jan uit: Wolvega

27-06-2015
8,5

Positieve ervaring:
sociaal en correct, verstaat zijn vak

F. uit: Tijnje

03-06-2015

Positieve ervaring:
Een unieke keuken met een super resultaat. Zeker een goede keuze betreft vakmanschap en kundigheid!

Niet

Ellen uit: Oranjewoud

02-06-2015

Positieve ervaring:
prima ontvangst, goed geadviseerd , luister ook naar klant zijn wensen
geen probleem ook als je iets wilt veranderen. zoekt ook naar oplossingen.

hebben we niet