Beoordelingen De Windcentrale

21-10-2018

Pascal - Zeist

19-10-2018
8,2

Prima ben al jaren tevreden. Popt in eens een vraagje op kan je in het kader van de energietransitie nu ook meer winddelen kopen. Stel ik ga volledig electrisch maar kan niet voldoende zonnepanelen plaatsen. Is dat dan te regelen via windenergie?

Erik - Hoogersmilde

17-10-2018

aangemeld en het loopt

Michael - Wognum

16-10-2018

opbrengst is tegenvallend ten aanzien van wat er bij de start is voorgespiegeld.

Gooitzen - Heerenveen

15-10-2018
7,4

Aanvullende kosten naar verhouding hoog, oa onderhou beheer, niet transparant, wie verdient er nu echt aan?

Wobke - Leiden

15-10-2018
7,0

De inschatting van onze molen is helaas te hoog geweest, van begin af aan. Hierdoor merk ik toch teleurgesteld te zijn.

Theo - Susteren

14-10-2018

Alles werkt prima. Als ik meer winddelen wil kopen hoe kan ik dat doen

bettie - amsterdam

14-10-2018

Het hele proces loopt geruisloos.De gedachte dat deze manier van energie opwekken duurzaam is, stelt me tevreden. Alhoewel ik ook wel oog heb voor de horizonvervuiling.

Wilma - Oostwold

11-10-2018
9,6

Duurzaamheid weet ik niet helemaal, de molens zijn zeer waarschijnlijk met behulp van de energie van steenkool gemaakt.
En wat betreft gemak, die is ok zolang de app werkt;-)

Jules - Utrecht

09-10-2018
7,6

Ik ben tevreden. Minpunten zijn vergoeding voor opgewekte energie van 5 cent per kwh: is laag. Ik heb ongeveer € 450 per winddeel betaalt en nu is het iets meer dan € 200 waard.