Beoordelingen De Windcentrale

Ernst - Culemborg

30-07-2018

Bert - Utrecht

28-07-2018

Ik vind dat we verantwoord moeten omgaan met energie en daarom wil ik daar zelf ook aan bijdragen. Bij de Windcentrale weet ik zeker dat mijn energie door de wind opgewekt wordt. Met de handige app kan ik ieder uur van de dag zien, hoe hard mijn windmolen draait en hoeveel energie hij al opgewekt heeft.

Jessica - 's-Hertogenbosch

25-07-2018
9,6

Ik heb mij een poos terug op de wachtlijst voor een winddeel laten zetten. Het heeft een flinke poos geduurd (ongeveer een jaar) voordat ik bovenaan de lijst stond om een winddeel te kopen. Toen ik hier bericht over kreeg heb ik dit meteen gedaan. De app geeft duidelijk aan wat ik kan verwachten en op mijn energieafrekening staat duidelijk wat mijn winddeel mij heeft opgeleverd.
Ik ben erg tevreden met mijn winddeel, alleen jammer dat het zo lang wachten is voordat ik er een kon kopen. Vooral nu ik een tweede winddeel bij wil kopen.

Meike - Amsterdam

23-07-2018

Jan-Hein - Deventer

17-07-2018

Winddeler vanaf de beginperiode. Ondertussen heeft de Windcentrale een mooie groei doorgemaakt. Deskundige directie die bovendien de Winddelers voldoende ruimte voor eigen inbreng geven zoals het verder optimaliseren van de opbrengt. Naast de duurzaamheid moet het rendement op de investering ten slotte ook interessant zijn. Dit is zeker het geval.

Henk - Barneveld

7,8

De windcentrale is een mooi initiatiel waarbij iedereen een steentje kan bijdragen aan het duurzaam opwekken van energie.

Wytze - Amerongen

11-07-2018

Ik ben al ruim vier jaar mede-eigenaar van een echte windmolen via een door de Windcentrale opgerichte en gefaciliteerde coƶperatie. Het is zeer inspirerend om op die manier je eigen stroom op te wekken en op elk moment via de app te kunnen zien hoe de molen erbij staat qua stroomproductie.

Joop - Almere

11-07-2018

Het rendement is niet zo hoog, maar het gaat natuurlijk om het milieu principe! De wind waait gratis voor ons allemaal!
De app werkt (op een enkele uitzondering na) uitstekend en is nog leuk bovendien.

Johan - Huizen

10-07-2018

Ben blij met m'n Winddelen!