Beoordelingen De Vloerverwarming Gigant

29-10-2018

Ervaring met: zonnepanelen

Een heel heldere offerte
Vakkundig en snelle installatie
Waar ik nog het meest tevreden over ben was hun oplosgerichtheide
Door een probleem met MIJN vloer, kon het werk niet in een dag gerealiseerd worden
Binnen een halfuur was John ter plekke
Alles werd opgelost zonder ook maar een cent te hoeven bij te betalen.
Ook een compliment voor de jongeman die het werk uitvoerde
Alles schoon en netjes achtergelaten
Kortom een bedrijf dat ik gaarne aanbeveel

Geen

Anja uit: Geleen

04-03-2018

Positieve ervaring:
Fijn bedrijf. ik had eerder al eens een vloerverwarming door hun laten maken.
Recht door zee. Op hun advies gelukkig de bestaande vloer eruit gehaald en een nieuwe opbouw gerealiseerd. Oude vloer was achteraf gezien te slecht geweest, nu hebben we een mooie strakke vloer van voor tot achter. Met lekkere warme vloerverwarming erin natuurlijk.
Ik heb nog wel een paar klantjes voor jullie.

Gewoon zo doorgaan.

Andre uit: Beek

04-03-2018
9,8

Hallo Vloerverwarming Limburg,
Fijn dat jullie offerte zo transparant is. Hieruit had ikzelf kunnen opmaken wat bij ons van toepassing was en ben ik blij dat ik voor de optie "schoonpuincontainer" gekozen heb. Zo was meteen alles opgeruimd, want er kwamen me nogal wat zakken uit zeg.
Alles prima verlopen, advies, huisbezoek en ook de planning was perfect. Gewoon goed. Bedankt.
Ik zal jullie verder aanbevelen.

Verbeterpunten:
Ze zijn beter per mail te bereiken dan telefonisch. Binnen 24 uur altijd antwoord gehad.

Jos

02-03-2018

Positieve ervaring:
Super service, heel klantgericht en vakkundige medewerkers. We hebben een prima advies gehad en werkzaamheden zijn perfect en tijdig uitgevoerd. Dankjewel

Y. uit: Gulpen

02-03-2018
8,2

Positieve ervaring:
We waren heel tevreden over de service en het goed meedenken. Top tevreden

Peter uit: Roermond

27-02-2018
1,0

Positieve ervaring:
Een tijd geleden was een monteur langsgekomen om een eerste controle te doen voor het plaatsen van vloerverwarming. De monteur maakte een goede indruk en dacht mee. We hadden destijds besproken dat we op een later moment contact zouden opnemen, omdat we met de verbouwing nog niet zo ver waren.

Zojuist contact opgenomen met het bedrijf om nogmaals een afspraak te maken omdat we i.p.v. alleen de keuken, de gehele beneden verdieping van vloerverwarming wilden voorzien. Helaas kon een monteur in de avonduren niet langskomen, en werd er gevraagd of een familielid thuis kon zijn. Dit vond ik al een raar antwoord, want zulke beslissingen voor dure uitgaven doe je normaal gesproken zelf.
Uiteindelijk heb ik een mail ontvangen met de kosten van €75 voorrijkosten omdat ze niet na 16.00 konden langskomen.

Kortom, wil je vloerverwarming, zoek lekker verder dan de vloerverwarming gigant.

Verbeterpunten:
Ga geen kosten in rekening brengen voor advies en houd je aan de afspraken

Tim uit: Brunssum

18-02-2018

Positieve ervaring:
Nazorg, communicatie, installatie kwaliteit, het houden aan afspraken en goede bereikbaarheid en de wil om mee te denken. Allemaal zéér positief!

Verbeterpunten:
Ik had meer verwacht en geëist (achteraf) qua advies. Achteraf blijken we behoorlijk veel warmteverlies te hebben in de kelder. Isolatie onder de vloerverwarming hadden we heel graag willen hebben achteraf. Hierover had ik beter geïnformeerd willen worden dat de kans erg groot was dat we daar veel warmteverlies zouden hebben en dat isolatie behoorlijk veel zou helpen daarbij.

john uit: bunde

26-01-2018

Positieve ervaring:
Uitstekende nazorg. Ook na levering blijft men je uitstekend helpen
nette en goedverzorgde installatie, goed advies.

Ik ben zeer tevreden

Arjan uit: Schinveld

22-06-2017

Positieve ervaring:
Vloerverwarming aangeschaft goeie uitleg en zeer goed advies komen afspraken goed na en doen niet moeilijk over wat extra werk ,was dorpel vergeten weg te halen😜
Ik beveel ze iedereen aan mvg Fam Garritsen

LTVS BVBA uit: Heusden-Zolder