Beoordelingen De Vloerverwarming Gigant

Thom uit: Aachen

21-01-2019
9,8

Positieve ervaring:
Tijdens een complete verbouwing krijg je met heel wat bedrijven te maken. Vloerverwarming Limburg staat voor ons bovenaan. Qua prijs de helft (!) goedkoper dan een andere offerte en in aanloop naar de levering veel e-mail contact kunnen hebben. Samenwerking met de gietvloer levering verliep voorspoedig en het plaatsen van de vloerverwarming verliep erg aangenaam. Vakkundig en met veel vertrouwen. 120m2 werd in één dag aangelegd (tackerplaten)

Oliver uit: Heerlen

9,9

Positieve ervaring:
Offerte snel en transparant. Vakkundig en vriendelijk personeel. Alles volgens afspraken verlopen. Zeer tevreden met het resultaat.

Leanne

Positieve ervaring:
Heel erg tevreden over dit bedrijf. Vriendelijk personeel en goede adviezen. Ga zo door!

Edith uit: Schinveld

1,0

Verbeterpunten:
een bedrijf wat niet weet wat afspraken zijn.
Na het aansluiten van de vloerverwarming bleek dat we een lekkende koppeling hadden, maakten een afspraak op 6 november 2018 tussen 14.00 u en 15.00 u zou monteur komen halve verlofdag gepakt verwarming leeg laten lopen en maar wachten, om 16.30 u maar eens gebeld maar helaas dit bedrijf is maar tot 12 uur bereikbaar en daarna via mail, raar toch. Dus Mail gestuurd kreeg ook netjes mail terug .Nieuwe afspraak gemaakt voor de lekkende koppeling op 27 november weer halve verlofdag genomen wederom verwarming leeg laten lopen eindelijk monteur later dan afgesproken en dan helaas zonder materiaal, hij zijn baas gebeld en die zou dag later bellen met ons maar helaas 2 dagen verder en nog niets gehoord van deze goede man. Was er klaar mee een verwarmingsmonteur gebeld die de knelkoppeling heeft veranderd en mijn verwarming heeft gevuld. Dus conclusie verlof ingeleverd ,verwarming moeten vullen alsof dat niets kost. Bedankt John voor jullie fijne service

Leon uit: Beek

29-10-2018

Ervaring met: zonnepanelen

Een heel heldere offerte
Vakkundig en snelle installatie
Waar ik nog het meest tevreden over ben was hun oplosgerichtheide
Door een probleem met MIJN vloer, kon het werk niet in een dag gerealiseerd worden
Binnen een halfuur was John ter plekke
Alles werd opgelost zonder ook maar een cent te hoeven bij te betalen.
Ook een compliment voor de jongeman die het werk uitvoerde
Alles schoon en netjes achtergelaten
Kortom een bedrijf dat ik gaarne aanbeveel

Geen

Anja uit: Geleen

04-03-2018

Positieve ervaring:
Fijn bedrijf. ik had eerder al eens een vloerverwarming door hun laten maken.
Recht door zee. Op hun advies gelukkig de bestaande vloer eruit gehaald en een nieuwe opbouw gerealiseerd. Oude vloer was achteraf gezien te slecht geweest, nu hebben we een mooie strakke vloer van voor tot achter. Met lekkere warme vloerverwarming erin natuurlijk.
Ik heb nog wel een paar klantjes voor jullie.

Gewoon zo doorgaan.

Andre uit: Beek

04-03-2018
9,8

Hallo Vloerverwarming Limburg,
Fijn dat jullie offerte zo transparant is. Hieruit had ikzelf kunnen opmaken wat bij ons van toepassing was en ben ik blij dat ik voor de optie "schoonpuincontainer" gekozen heb. Zo was meteen alles opgeruimd, want er kwamen me nogal wat zakken uit zeg.
Alles prima verlopen, advies, huisbezoek en ook de planning was perfect. Gewoon goed. Bedankt.
Ik zal jullie verder aanbevelen.

Verbeterpunten:
Ze zijn beter per mail te bereiken dan telefonisch. Binnen 24 uur altijd antwoord gehad.

Jos

02-03-2018

Positieve ervaring:
Super service, heel klantgericht en vakkundige medewerkers. We hebben een prima advies gehad en werkzaamheden zijn perfect en tijdig uitgevoerd. Dankjewel

Y. uit: Gulpen

02-03-2018
8,2

Positieve ervaring:
We waren heel tevreden over de service en het goed meedenken. Top tevreden

Peter uit: Roermond

27-02-2018
1,0

Positieve ervaring:
Een tijd geleden was een monteur langsgekomen om een eerste controle te doen voor het plaatsen van vloerverwarming. De monteur maakte een goede indruk en dacht mee. We hadden destijds besproken dat we op een later moment contact zouden opnemen, omdat we met de verbouwing nog niet zo ver waren.

Zojuist contact opgenomen met het bedrijf om nogmaals een afspraak te maken omdat we i.p.v. alleen de keuken, de gehele beneden verdieping van vloerverwarming wilden voorzien. Helaas kon een monteur in de avonduren niet langskomen, en werd er gevraagd of een familielid thuis kon zijn. Dit vond ik al een raar antwoord, want zulke beslissingen voor dure uitgaven doe je normaal gesproken zelf.
Uiteindelijk heb ik een mail ontvangen met de kosten van €75 voorrijkosten omdat ze niet na 16.00 konden langskomen.

Kortom, wil je vloerverwarming, zoek lekker verder dan de vloerverwarming gigant.

Verbeterpunten:
Ga geen kosten in rekening brengen voor advies en houd je aan de afspraken