Beoordelingen De Suite

• Service 9,5
  • Parkeergelegenheid 9,1

János uit: Rotterdam

02-06-2017

Door het contact dat er ontstond durfden we ons over te geven aan jullie ervaring en vakkennis, terwijl er heel goed naar onze wensen geluisterd werd. Een paar nachten verder blijkt ons vertrouwen helemaal terecht.

Joeri en Yvonne uit: Oud - Beijerland

10-05-2017
9,7

Wij zijn heel blij met het nieuwe bed, goed geholpen en een prachtig product!

Martha en Ed uit: Gouda

09-05-2017

Alleen maar complimenten voor het team van de Suite. Alle afspraken keurig nagekomen. Toen de lift in ons appartementengebouw kapot ging hebben we niemand horen klagen dat div. spullen 4 hoog moesten worden gedragen en dat is heel bijzonder.

Coby uit: Amsterdam

28-04-2017

Onze wensen waren door mijn handicap niet eenvoudig, maar er werd creatief meegedacht om de juiste oplossing te bedenken.
Dan komt het nog op een goede uitvoering aan en wat dat betreft werd onze positieve verwachting overtroffen.
De bedden en de matrassen zijn echt heel goed en daarnaast ook precies in de stijl die we wilden.
We sliepen direct de eerste nacht uitstekend en de door Wim Hofman bedachte uitvoering van de matras en het kussen heeft een dempende werking op mijn chronische pijn.
De kasten zijn van een hoge kwaliteit en zijn precies conform onze wensen gemaakt.
Het installeren van de bedden en kasten verliep vakkundig en volgens afspraak.
Al met al zijn we bijzonder tevreden!!

Leny uit: Rotterdam

09-04-2017

Super goede indruk en heel fijn dat het een familie bedrijf is. Heel fijn geholpen en een geweldige aflevering. Fijne mannen die alles heel netjes gemonteerd hebben. Zeker aan te bevelen bij mijn vrienden.

H.H. uit: Leimuiden

27-03-2017
8,5

Een bijzondere beleving om bij u matrassen en bedden aan te schaffen. Een ontspannen sfeer waar je je thuis voelt.

Paul uit: Nieuwerkrk a/d IJssel

20-01-2017

De Suite is een familiebedrijf waar de klant en vakmanschap centraal staan. Een verademing vergeleken met de bekende bedden zaken. De Suite straalt in alles professionaliteit, vakmanschap en kwaliteit uit. De advisering is heel persoonlijk en doortastend. Ze nemen echt de tijd voor je. Je voelt je welkom. De plaatsing van het bed is vlekkeloos en precies zoals voorgespiegeld verlopen. Ook over de service na aflevering niets dan lof. Kosten nog moeite worden gespaard om de puntjes op de i te zetten. In mijn situatie de keuze van het juiste hoofdkussen.

Dirk uit: Ridderkerk

14-12-2016

We zijn eerst naar de showroom gegaan en ze nemen uitgebreid de tijd om uit te zoeken wat je wensen zijn en denken ook echt met je mee. Je stelt nooit een vraag te veel. De aflevering van de eindproducten was conform afspraak. De kastenwanden zijn exact op maat geplaatst evenals het bed en een commode.

Anja uit: Zoetermeer

10-12-2016

Middels het internet zijn we op zoek gegaan naar een bedrijf wat in onze slaapkamers vaste kasten en bedden in kon bouwen. Op een zaterdag bij de Suite naar binnen gelopen. Het eerste wat opvalt is dat het bedrijf niets ondernam om ons zo snel mogelijk vast te leggen aan het bedrijf. Nee, ze lieten ons nadenken, kwamen met betere ideeën dan wij zelf hadden en daarna kwam men eerst bij ons thuis kijken. De juiste maten werden opgenomen (wat veel en niet te geloven hoe precies) en daarna kregen we perfecte tekeningen eerst digitaal middels de mail, kort daarna op A3 in kleur. Alles tot in de details ingetekend. Alles helemaal vrijblijvend. Vervolgens de twee slaapkamers besteld. Maar er moest natuurlijk nog al wat gebeuren, witte behangen nieuwe vloer. Middels de Suite werd dit allemaal perfect geregeld voor een meer dan redelijke prijs. Meer belangrijk, het witte behangen en het leggen van een pvc vloer was vakwerk, de pvc vloer ligt veel beter dan de pvs vloer die we eerder in de woonkamer hadden laten leggen. De kleuren uitzoeken voor kasten, wand, bed bekleding en de muren is toch ook een vak apart. Wij hadden wel een idee, maar de Suite hebben mensen die daar echt alles over weten. Nog een keer een huisbezoek en we kregen prima hulp bij het uitzoeken van de juiste kleuren.

De werkzaam heden moesten natuurlijk elkaar wel opvolgen. Eerst een nieuwe vloer dan witte en behangen en dan de kasten plaatsen. De Suite zorgde voor een prima volgorde en alles verliep volgens een duidelijk uitgezet plan, wat ook van te voren door de Suite was besproken met ons en daarna vastgelegd.

Uiteindelijk werden de kasten geplaatst. Daarover kan ik alleen maar zeggen, dat je moet ervaren wat voor vakmensen het zijn. De kasten waren in de zaak zoveel mogelijk prefab voorbereid. Het zagen aan huis werd tot een minimum beperkt. Alle rommel werd telkens keurig opgeleverd.

Nadat elke slaapkamer klaar was kwam nogmaals een verassing. De monteurs gingen weg en ik met de stofzuiger en een emmer water naar boven. Snel de kasten schoonmaken en inruimen. Vergeet dat schoonmaken, de Suite had zelf een stofzuiger en een emmer water bij zich. We konden gelijk gaan inruimen.

Tijdens de montages kregen we toch nog enkele aanvullende wensen. Geen probleem de monteurs luisterden goed wat we nog wilde, gaven advies en het werd uitgevoerd.

Inmiddels zijn we helemaal klaar en genieten we van twee mooie ruime slaapkamers in prima kleuren en met vreselijk veel gebruiksgemak.

Beste mensen van de Suite,
nogmaals bedankt,

Anja Hilgersom

Dick uit: Schiedam

03-12-2016
8,5

De ervaringen bij de aankoop en aflevering zijn positief.
Ervaring met het geleverde product hebben we nog nauwelijks. We kunnen daarom nog geen gefundeerd oordeel over het product geven.