Beoordelingen De Suite

• Parkeergelegenheid 9,1

M uit: Barendrecht

28-03-2018
9,8

De Suite is een bedrijf waar je terecht komt als je naar kwaliteit op zoek ben. Ze nemen alle tijd voor advies om zo tot een optimale invulling te komen van de wensen. Zelfs met zeer speciale verzoeken, die ze nooit eerder gekregen hadden, hebben ze perfect opgelost, zoals een nachtkastlade die geschikt is voor een apparaat voor ademondersteuning en een speciale televisie kast.

Rianne uit: Renswoude

22-03-2018

Gisteren hebben de monteurs de logeerkamer gemonteerd en de laatste klusjes in onze slaapkamer afgemaakt. We zijn er erg blij mee. Wederom is alles goed en helemaal volgens plan verlopen. Op dit moment zijn we helemaal klaar. Het lijkt kort geleden dat wij op een zaterdag bij De Suite binnen liepen. Onder jullie regie is veel werk verzet.

In mijn eigen werk vind ik het natuurlijk prettig om te horen als mensen tevreden zijn over mijn werk, maar ik zeg altijd dat ik veel meer heb aan opbouwende kritiek. We hebben gisteren alles nog eens de revue laten passeren vanaf het moment dat wij bij De Suite binnen liepen tot het moment gister eind van de middag de monteurs klaar waren. We hebben onze uiterste best gedaan maar we kunnen niet 1 puntje van kritiek bedenken. Alles is 100 % volgens plan opgepakt. Het resultaat is eveneens 100%. We zullen onze ervaringen met De Suite ruim ventileren.

Kees en Olga uit: den haag

09-03-2018

Wij hebben het contact , het meedenken en de deskundigheid als prettig ervaren. Ook hebben wij het uitgebreide huisbezoek heel fijn gevonden. Wij hebben, bij het bezoek thuis als de bezoeken aan de showroom,nooit het gevoel gehad dat er druk op ons werd uitgeoefend om tot een beslissing te komen.

Elfried uit: Voorburg

22-02-2018

Wij zijn zeer tevreden met het bed en de kasten. Het was even wat ingewikkeld omdat de vloer niet op tijd gelegd kom worden maar alles werd soepel opgelost. Ook toen de aansluiting van de afvoer van de wasbak problemen opleverde werd er alles aan gedaan om het zo snel mogelijk op te lossen. Er bleek Ook nog iets mis te zijn met de afstandsbediening van één van de bedden. Binnen twee uur stond er iemand op de stoep om de afstandsbediening te vervangen. Over de service dus niets dan goeds!

Petra uit: Gouda

17-02-2018

Er zijn korte lijntjes in het bedrijf waardoor men snel kan schakelen. De kast is keurig geplaatst alles is netjes opgeruimd. Goed werk afgeleverd

Arie uit: Oud-Beijerland

06-11-2017
9,7

Door de vriendelijke en gastvrije ontvangst en kennis van zaken moet je daar slagen !!

Marijke uit: Amersfoort

31-10-2017

Wij hebben een uitstekende ervaring met De Suite

Jacqueline uit: Soest

18-10-2017

Goede testmogelijkheden, perfect advies met als eindresultaat een bed waarin je wilt blijven liggen. Spijt dat wij het niet eerder gekocht hebben ! Een aanrader.

Lucia van uit: Gouda

12-10-2017

Over alles zeer tevreden!!

Alex uit: Rotterdam

04-08-2017
9,8

Wij hebben een bed met matrassen gekocht bij De Suite.
De klant en service staan hier samen op nummer 1!
Dat vind je bijna nergens meer zo....
Geweldig!
Iedereen waar we binnen dit bedrijf mee te maken hebben gehad is enthousiast, heeft verstand van zaken en wil de klant tevreden hebben!
Ik kan het een ieder aanbevelen hier een aankoop te doen.