Beoordelingen De Suite

• Parkeergelegenheid 9,1

Hans uit: Etten leur

17-07-2018
9,7

Alle aandacht en uitleg over het product helemaal top 👍
We hadden er even niet over nagedacht maar een afspraak is wenselijk, ondanks we dit niet gedaan hadden kregen we toch alle tijd aandacht en uitleg.

Jan-Willem uit: Oud-Beijerland

20-06-2018

Inmiddels zijn wij ruim anderhalve week trotse bezitters van ons nieuwe bed. Graag wil ik jullie laten weten dat we er superblij mee zijn en heel tevreden over de gang van zaken wat betreft informatie, advies, levering en afwerking.
Wij maken dagelijks gebruik van het FPS systeem en dat werkt heel ontspannend.

We zijn dus heel gelukkig met de keus die we gemaakt hebben.

Martin & Leny uit: Wijk bij Duurstede

20-06-2018
8,5

Wij hebben het bezoek aan de showroom als prettig ervaren. Vriendelijke ontvangst, vrijblijvend advies bij de aanschaf van een zorgbed. Duidelijke uitleg over de mogelijkheden, zelf bedden uit mogen proberen. Met de deskundigheid van de verkoper hebben wij het gevoel gekregen dat we een goede keuze gemaakt hebben.
Vanmorgen is het bed geleverd en geplaatst, netjes gewerkt en wederom bereid om de mogelijkheden uit te leggen. We hopen er jaren plezier van te hebben dat vertrouwen heeft de Suite ons gegeven!

Albert .j. uit: Vlaardingen

03-06-2018
9,7

Er werd heel veel tijd voor ons vrijgemaakt om eerst met veel aandacht en vooral ook goede suggesties naar onze wensen te luisteren.Zo goed dat we besloten ook een werkruimte te laten ontwerpen en te laten installeren.
Alles werd op tijd en perfect gerealiseerd !

Vera uit: Krimpen aan den IJssel

10-05-2018
9,7

Wanneer je bij de Suite binnenstapt kom je in een "droomwereld". Zeer vriendelijke en vakbekwame mensen die er met elkaar voor zorgen dat er een schitterend resultaat in je slaapkamer staat te pronken. Nogmaals heel veel dank hiervoor.

Gerard uit: Breda

21-04-2018
9,8

Sinds kort in het bezit van een bed en matrassen van de Suite. 1 matras voorzien van FPS systeem. Wij zijn zeer tevreden over de informatie vooraf en het advies in de showroom. Ook de levering en installatie van het bed met bijbehorend systeem zijn vlekkeloos verlopen. Het FPS geluidssysteem in het matras werkt stimulerend en ontspannend. Er zijn 20 verschillende programma’s beschikbaar. Verder is het een erg mooi comfortabel bed met achterwand, verlichting en “ zwevende” nachtkastjes . Kortom wij zijn er erg blij mee, we kunnen iedereen “ de Suite” aanraden.

M uit: Barendrecht

28-03-2018
9,8

De Suite is een bedrijf waar je terecht komt als je naar kwaliteit op zoek ben. Ze nemen alle tijd voor advies om zo tot een optimale invulling te komen van de wensen. Zelfs met zeer speciale verzoeken, die ze nooit eerder gekregen hadden, hebben ze perfect opgelost, zoals een nachtkastlade die geschikt is voor een apparaat voor ademondersteuning en een speciale televisie kast.

Rianne uit: Renswoude

22-03-2018

Gisteren hebben de monteurs de logeerkamer gemonteerd en de laatste klusjes in onze slaapkamer afgemaakt. We zijn er erg blij mee. Wederom is alles goed en helemaal volgens plan verlopen. Op dit moment zijn we helemaal klaar. Het lijkt kort geleden dat wij op een zaterdag bij De Suite binnen liepen. Onder jullie regie is veel werk verzet.

In mijn eigen werk vind ik het natuurlijk prettig om te horen als mensen tevreden zijn over mijn werk, maar ik zeg altijd dat ik veel meer heb aan opbouwende kritiek. We hebben gisteren alles nog eens de revue laten passeren vanaf het moment dat wij bij De Suite binnen liepen tot het moment gister eind van de middag de monteurs klaar waren. We hebben onze uiterste best gedaan maar we kunnen niet 1 puntje van kritiek bedenken. Alles is 100 % volgens plan opgepakt. Het resultaat is eveneens 100%. We zullen onze ervaringen met De Suite ruim ventileren.

Kees en Olga uit: den haag

09-03-2018

Wij hebben het contact , het meedenken en de deskundigheid als prettig ervaren. Ook hebben wij het uitgebreide huisbezoek heel fijn gevonden. Wij hebben, bij het bezoek thuis als de bezoeken aan de showroom,nooit het gevoel gehad dat er druk op ons werd uitgeoefend om tot een beslissing te komen.

Elfried uit: Voorburg

22-02-2018

Wij zijn zeer tevreden met het bed en de kasten. Het was even wat ingewikkeld omdat de vloer niet op tijd gelegd kom worden maar alles werd soepel opgelost. Ook toen de aansluiting van de afvoer van de wasbak problemen opleverde werd er alles aan gedaan om het zo snel mogelijk op te lossen. Er bleek Ook nog iets mis te zijn met de afstandsbediening van één van de bedden. Binnen twee uur stond er iemand op de stoep om de afstandsbediening te vervangen. Over de service dus niets dan goeds!