Beoordelingen De Suite

• Service 9,5
  • Parkeergelegenheid 9,2

Jacqueline uit: Soest

18-10-2017

Goede testmogelijkheden, perfect advies met als eindresultaat een bed waarin je wilt blijven liggen. Spijt dat wij het niet eerder gekocht hebben ! Een aanrader.

Lucia van uit: Gouda

12-10-2017

Over alles zeer tevreden!!

Alex uit: Rotterdam

04-08-2017
9,8

Wij hebben een bed met matrassen gekocht bij De Suite.
De klant en service staan hier samen op nummer 1!
Dat vind je bijna nergens meer zo....
Geweldig!
Iedereen waar we binnen dit bedrijf mee te maken hebben gehad is enthousiast, heeft verstand van zaken en wil de klant tevreden hebben!
Ik kan het een ieder aanbevelen hier een aankoop te doen.

Marcel uit: Breda

26-07-2017
9,8

Bed ontworpen in showroom, uitstekend advies. Prachtig product volgens afspraak geleverd en keurig gemonteerd. Na paar weken kleine onvolkomenheid geconstateerd en dezelfde dag nog verholpen. Kortom super tevreden.

Nadine uit: Utrecht

24-06-2017
9,5

veel persoonlijke aandacht, flexibel, ruimdenkend bedrijf.
geeft goeie adviezen kwa kleuren, stoffen, opties

Willy uit: Bleiswijk

20-06-2017

Beste Wim,

Toen ik een nieuw matras nodig had, kwam mijn man met googelen op jullie site terecht. Nou daar hebben we nog geen dag spijt van gehad, want toen we binnen kwamen, zag je al direct dat er wel degelijk meer aan de hand was dan alleen maar pijn in de onderrug. Je raadde me aan om eens op dat matras te gaan liggen met FPS technologie. Je vertelde er over en we besloten het te kopen.

Nu ik het een paar maanden heb gebruikt, wil ik er toch graag een reactie op geven. Ik voel me echt stukken beter, heb minder rugpijn, ben veel minder stijf en kan me stukken beter om draaien ’s nachts. Het uit bed komen gaat nu vele malen gemakkelijker dan voorheen, ik heb veel minder hoofdpijn, ben ook minder moe en heb minder last van stres en gespannenheid.

Ik liep al jaren te tobben met mijn gezondheid en niemand me kon helpen. Daarom zou ik het iedereen willen aanraden, om dit eens te proberen. Ik blijf dit zeker altijd gebruiken en ik wil daarom Wim, HEEL HARTELIJK BEDANKEN, voor deze FPS technologie die hij me heeft aangeraden.

Met vriendelijke groeten van,
Mevr. W. van O.
Bleiswijk.

Lucylle uit: Rotterdam

16-06-2017

Geweldig geadviseerd in de keuze en de opbouw van onze kastenkamer
Nieuwe ideeën aangegeven waarmee wij
heel verrast zijn
Zullen het zeker bij onze bekenden aanbevelen als zij aan vernieuwing toe zijn.

Jan uit: Rotterdam

15-06-2017
9,6

Helaas, wegens ernstige ziekte van mijn echtgenote, hadden wij met grote spoed andere bedden (hoog/laag) nodig Ik belde DE SUITE (ik koos met opzet een familiebedrif wegens de te verwachten service en meedenken in flexibiliteit!!) en binnen een uur kwam een van de broers op bezoek om op te meten en binnen TWEE dagen werd ik uitstekend geholpen !!! Mijn waardering voor het begrip en geweldige service zijn nauwelijks in woorden uit te drukken !!

János uit: Rotterdam

02-06-2017

Door het contact dat er ontstond durfden we ons over te geven aan jullie ervaring en vakkennis, terwijl er heel goed naar onze wensen geluisterd werd. Een paar nachten verder blijkt ons vertrouwen helemaal terecht.

Joeri en Yvonne uit: Oud - Beijerland

10-05-2017
9,7

Wij zijn heel blij met het nieuwe bed, goed geholpen en een prachtig product!