Beoordelingen De Strandhoeve

Fam uit: Nijkerk

14-06-2017
7,7

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Top top top! Tot over twee jaar hoop ik!

Bas uit: Rijswijk

06-06-2017

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Geweldig weekend gehad in een uitstekende accommodatie!

Marja uit: Rijnsburg

25-04-2017
8,2

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Een geweldig weekend ervaren met vele sportieve activiteiten. Zowel binnen als buiten, weer of geen weer. Absoluut een aanrader.

Katja uit: Maarsbergen

07-04-2017
9,9

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

We hadden een fantastisch weekend met onze burengroep. Voor de reservering werd ik zeer goed te geholpen met de mogelijkheden die er zijn bij de Strandhoeve. We hebben geslapen in de B&B. We hadden alle kamers gehuurd, ieder met zijn eigen landen thema wat in detail verzorgd is. We zijn voor ons gevoel opgenomen in de familie. Zeer vriendelijke mensen die er echt een feestje van willen maken voor ons. Dat is ze gelukt. Het ontbijt was ook super. We hebben erg genoten.

Inge uit: Harkstede

31-03-2017

GJ uit: LEMMER

28-03-2017

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Ideaal voor een familieweekend. Het feit dat de kamers allemaal een eigen badkamer hebben en goede bedden is echt top. Ook de pizzaparty in eigen beheer is een aanrader.

Astrid uit: IJsselmuiden

13-01-2017

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Ontzettend genoten!! Het is een heerlijk huis, alles is aanwezig. Heel goed geïsoleerd, geen geluidsoverlast. Heerlijk dat er op elke slaapkamer een eigen badkamer met toilet is.
Wel blij dat we op het laatste moment de woonkamer van het naaste deel erbij hebben gehuurd met een groep van 29 personen.

Lydia en Claude uit: Epinay/Orge 91360 Frankrijk

11-11-2016
9,8

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

zeer positief, onze hele familie was enthousiast, alles was perfect !

Nelly uit: Hardinxveld-Giessendam

24-10-2016
7,9

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Het was heel leuk, prachtige kamers met douches wij hebben met heel de familie klein en groot genoten.

Wilma uit: Vaassen

18-10-2016
7,1

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

We hebben een gezellig weekend gehad in de Strandhoeve! Onze complimenten voor de smaakvolle stijl van de kamers en de gezamenlijke woonkamer!