Beoordelingen De Smaak van Croy

09-12-2017
6,7

Locatie bezocht: Croy de Pettelaar ’s-Hertogenbosch

Positieve ervaring:
Allereerst beschrijf ik hier mijn ervaring. De kop boven dit invulvak suggereert dat alles alleen positief kan zijn bij de Croy. De voorgerechten waren eigenlijk best goed. Makreel en champignons hadden wij. Geen brood met wat kruidenboter erbij helaas. Bij het hoofdgerecht steak (het duurste gerecht met bijbetaling) zat alleen een klein stronkje witlof. Verder geen groenten. En dan de hele tijd naar een video kijken van de groenteman diende meest lekker groenten van het land plukt. SLECHT. Mijn tafelgenote had een Notenburger. Geserveerd tussen twee droge sneden bruin brood.....wat is dat dan?. Wat bijbehorende aankleding betreft. Ook hetzelfde stronkje witlof, wat matige blaadjes sla en een matige dressing in een apart bakje.
De toetjes waren best lekker.
Overall: de groenten van eigen land zijn grotendeels verdwenen bij de Croy. Oh ja en het bakje extra salade van € 2,95 niet doen.

Tips & verbeterpunten:
Doe weer groenten bij het eten.
Serveer een behoorlijke hamburger.

Verbeter de gerechten en denk dan weer eens aan prijsverhogingen. De prijs kwaliteit verhouding begint zoek te raken.

Rieky

07-12-2017
6,1

Positieve ervaring:
Deze keer zijn we echt teleurgesteld zowel door het personeel als het eten.
Erg jammer want in het begin was het goed nu was het erg slecht.
Lang wachten op het eten.

Tips & verbeterpunten:
Meer ruimte tussen de lange tafels zodat wij gasten niet alles hoeven door teschuiven of door geven.kortere wachttijd duurde deze keer erg lang.

G.J uit: Helmond

01-12-2017
6,7

Fijn dat er weer een 3 gangen diner is , mag uitgebreider,

Tips & verbeterpunten:
Ik mis de aardappeltjes , de schnitzel ,softijs, waterflessen gesloten reserveren.de nieuwe bediening moet antwoord kunnen geven en op de hoogte zijn
Misschien een schaaltje appelmoes ??

Sjef uit: Helmond

30-11-2017

Tips & verbeterpunten:
We waren met 4 personen het was weer vanouds heerlijk gegeten alleen een minpunt terwijl we al een tijd het hoofdgerecht hadden hadden we nog geen friet erbij na mijn vraag of we dat nog zouden krijgen kwam de ober na 5 minuten met de friet terwijl we het hoofdgerecht al half op hadden

Riet uit: Nuenen

27-11-2017
4,8

Positieve ervaring:
Wij zijn echt niet tevreden , erge lange wachttijd .
Het eten was goed maar doordat we zo lang moesten wachten was ons plezier bedorven

Tips & verbeterpunten:
Liefst meer wat betrokken personeel

Alexandre

30-10-2017

Locatie bezocht: Croy ’t Stokske Moergestel

Riekie uit: Nijmegen

26-10-2017
4,4

Locatie bezocht: Croy de Goffertboerderij Nijmegen

Positieve ervaring:
Bij binnenkomst niemand aan de bali, naar de tafel gebracht, was nog niet schoon, na lang wachten 3x drinken besteld, konden we bestellen, biefstuk besteld, medium, was niet eens bruin gebakken, zag er erg bleek uit , smaakte van geen kanten, we hebben deze ook niet opgegeten,groenten ook in de mix pffff, gebakken aardappels en friet waren wel te eten, we hebben met 8 personen gegeten, waarvan 5 personen het niet te eten vonden, varkenshaas veel te droog, deze restaurant zouden wij aan niemand aanbevelen
Ga nog liever naar de cafetaria.

Tips & verbeterpunten:
Meer aandacht aan het eten schenken, personeel (1 dame )die ons heeft geholpen kon geen lachtje ervan af.
Groenten geen mix, ziet er niet uit.

Peter uit: Oosterhout

23-10-2017
5,9

Positieve ervaring:
Graag wil ik mijn negatieve ervaring melden van gisteren
Wij waren 41 jaar getrouwd, en wik komen vaker bij Croy
Nu was de Hacheé erg vet en de varkensschnitsel van mijn vrouw erg droog, Heb ik gemeld, maar de juffrouw is hier niet meer op teruggekomen. Wel 170 euro af moeten rekenen. Jammer om zo afscheid te moeten nemen van een restaurant waarvan ik regelmatig kwam.

Tips & verbeterpunten:
Tip, probeer de kwaliteit op peil te houden
Als een klant netjes en beleefd een klacht heeft doorgegeven, graag hier op terugkomen

J.J.G. uit: 4921 VN Made

22-10-2017
6,3

Positieve ervaring:
De entourage is gemoedelijk , typisch Brabants. De bediening was goed.

Tips & verbeterpunten:
Gaarne de gasten bij de deur ontvangen en de jassen aannemen of afgeven bij vertrek. Het voorgerecht en het nagerecht was goed echter het hoofdgerecht was of teveel, beenham of te weinig n.l. de Proeverij van Croy . Geen groenten voor niemand en te weinig rites c.q. gebakken aardappelen. Ook was t.o.v. mijn bezoek op 31-03-2017 de biefstuk vervangen door hachee. Aardig voor de winter maar erg karig. Wij dachten ook deze keer voor mijn gasten 'n goede keus gemaakt te hebben met Croy maar. helaas. Wij zullen dit restaurant niet direct meer aanbevelen bij derden. Helaas

Cor uit: Veldhoven

21-10-2017
5,9

Locatie bezocht: Croy de Pettelaar ’s-Hertogenbosch

Positieve ervaring:
Heb mosselen gegeten en die waren zeer slecht bereid,zonder smaak en vlgs mij ook niet vers.Mijn tafelgenoten hadden schampys besteld en kregen 2 stokjes met kleine garnalen en die smaakte ook niet.Gemeld aan de bediening en die zou het vertellen in de keuken.Er is niets mee gedaan ,maar wel de volle prijs betalen