Beoordelingen De Smaak van Croy

• Prijs / kwaliteitverhouding 8,6

Jaco uit: Monster

04-08-2017

Positieve ervaring:
Uitstekende lunch voor een zeer redelijke prijs. Mooie smaken gecombineerd met goede hoeveelheid. Goede bediening; gastvrij en attent. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

Sandra uit: Oosterhout

16-07-2017
2,0

Tips & verbeterpunten:
Heel heel heel lang wachten. Personeel durfde niet eens te vragen of weet nog wat wilde drinken. Een uur gewacht op hoofdgerecht waarvan meer dan een half uur met een leeg glas

L uit: Eindhoven

22-06-2017

Positieve ervaring:
deze week heerlijk gegeten, de asperge soep was uitmuntend.
ook varkenshaasje was goed gebakken.
vruchtentrio was ook lekker

Tips & verbeterpunten:
jammer dat jullie niet diverse soorten ijs in menu hebben.

Gerard uit: Bavel

01-06-2017

Positieve ervaring:
Gewoon heel lekker gegeten en gedronken op een mooie warme avond

m uit: best

06-05-2017
n.v.t.

Positieve ervaring:
Het eten bevalt ons redelijk. Maar wat is dit voor een actie? De stempelkaart werd ingeruild voor een ander systeem, waar meerdere winkels bij aangesloten zijn en waarop je punten kunt sparen. Het is een Duitse organisatie met uiteraard Duitse winkels. Wat hebben wij hieraan? Bovendien kan ik op de site niet vinden hoeveel punten ik krijg voor een etentje bij Croy. En punten inwisselen kan bijv. voor 500 punten krijg je een 3 gangen menu. Dit is niet in verhouding tot de vorige spaaractie met stempelkaart. Ik noem dit echt een groot fiasco en voor mij (en misschien meerdere met mij) om de volgende keer gewoon een ander restaurant te bezoeken.

Tips & verbeterpunten:
Ga terug naar de spaaractie met stempelkaart.

Colette uit: Son,en Breugel

24-04-2017
3,5

Positieve ervaring:
Wat een bagger! Personeel slecht. Het eten: Heel Erg slecht! We zijn diverse keren geweest, alttd goed maar nu; wij komen niet meer!

Goed personeel?

Wilhelm uit: Hoogland

03-03-2017

Positieve ervaring:
Een ontzettend goede ervaring! Groot restaurant wat ook zo over komt. Eten prima, ik heb een biefstuk rood besteld, en die was werkelijk perfect! ook het niet gegaarde rode vlees was warm! zo krijg je hem maar zelden! Positieve ervaring, zeker een aanrader!

Tips & verbeterpunten:
serveer een bakje honing naast de stroop bij het kaasplankje ( slechts een detail!)

Frans uit: Nijkerk

05-02-2017
9,7

Positieve ervaring:
Ter ere van mijn 70 ste verjaardag samen met familie en vrienden hebben we een geweldig buffet gehad. Alle lof voor Croy Sterrenbosch.

Gerard en Wilhelmien uit: Helmond

13-12-2016

Positieve ervaring:
Gisteren terug gekomen van 3 maanden Spanje en meteen een afspraak gemaakt bij de Croy Aarle Rixtel
Het eten was zeer goed ook de nieuwe menu boeken zag er keurig uit De bediening Tessa en Bram waren vriendelijk .Voor a.s. donderdag weer een tafel besteld met onze vrienden Ga zo door

Tips & verbeterpunten:
minder wortelen als groente , ik hou er niet van.

Adri uit: Den Bosch

13-11-2016

Locatie bezocht: Croy de Pettelaar ’s-Hertogenbosch

Positieve ervaring:
Wij hebben heerlijk gegeten en de bediening was prima. Zeer voor herhaling vatbaar.