Beoordelingen De Smaak van Croy

• Prijs / kwaliteitverhouding 8,5

Gerard Wilhelmien uit: Helmond

13-05-2018

Positieve ervaring:
Lieve bediening ,lekker eten .wij komen er elke week en hebben niet te klagen .prijs/kwaliteit.

Tips & verbeterpunten:
Soft ijs terug en meer saté saus

Jacqueline uit: Breda

12-05-2018

Positieve ervaring:
Gisteren avond zijn wij met 4 personen komen eten. We werden ontvangen door een hele vriendelijke, spontane dame, die ons naar een tafel begeleidde. Wij komen hier regelmatig en hebben nog nooit een recentie geplaatst. Toen wij de slechtere recensies lazen, waren wij erg verbaasd. Wij vinden absoluut niet dat ze dit verdienen. Het personeel is altijd even vriendelijk en werkt hard. Wij weten inmiddels dat er een nieuwe manager is, wij willen onze complimenten aan haar overbrengen. Het eten was goed en zeker voor de prijs/kwaliteit. Wij zullen nog lang komen bij jullie. Bedankt voor de gezellige, smaakvolle avond.

Groetjes Jacqueline

Lammert uit: Helmond

10-04-2018
5,3

Positieve ervaring:
Kom hier al jaren maar stop hiermee. Weinig personeel dus lang wachten, prijs is hoger en kwaliteit is beduidend minder. Vlees was hard gebakken, kip was iets beter. Ijs was altijd heerlijk nu gewoon wat bolltjes met een slap sausje. Verse jus is vervangen door een goedkoop flesje. Verder is de spaarkaart ondanks de toezeggingen niet meer goed voor een gratis diner. Ik denk dat meer vaste klanten dit vinden want zo druk als het altijd was, zo slap is het nu. Croy heeft de weg naar beneden al gevonden, wij komen in ieder geval niet meer. JAMMER

Tips & verbeterpunten:
Terug naar kwaliteit van twee jaar geleden en alle experimenten overboord zetten. Gewoon lekker eten voor een leuke prijs

Bob uit: Hoorn

20-02-2018
4,1

Locatie bezocht: Croy de Pettelaar ’s-Hertogenbosch

Positieve ervaring:
We kwamen voor het maand menu van februari maar dit was opeens veranderd waardoor we €6,- per persoon per menu meer moesten betalen. De groente was helemaal doorgekookt, de patat was lauw, en er zat zo goed als geen satésaus op de satéstokjes. Toen we om meer satésaus vroegen kregen we bijna koude saus

Tips & verbeterpunten:
Terug naar de kwaliteit en het klantvriendelijke personeel dat mijn gezelschap zich herinnert van eerdere bezoeken.

10-01-2018
8,1

Locatie bezocht: Croy Sterrenbosch

Ervaring met Croy Sterrenbosch in Leusden
- in de zomer wezen lunchen, croyket menu. Twee (!) lekkere kroketten en heerlijke, krokante, frieten.
- een aantal weken geleden bezocht voor een diner. Rustig plekje aan het raam. Genoten van het 3-gangendiner, als hoofdgerecht zalm, met weer die lekkere frietjes, plus dito aardappelblokjes.
- Croy heeft een leuk keuzemenu tegen een zeer betaalbare prijs.

Tips & verbeterpunten:

- afgelopen zaterdag gereserveerd voor 4. Deze zaten we midden in de ruimte, veel gasten. Het was zo lawaaiierig dat we elkaar amper konden verstaan. De bestelling werd opgenomen zonder dat het opgeschreven werd. We maakten er nog een grapje over. Inderdaad kwam er een verkeerd hoofdgerecht. Werd wel, attent, goedgemaakt met het schrappen van de rekening van 1 hoofdgerecht. Ik vond mijn keuze van de vorige keer zo smakelijk dat ik weer hetzelfde bestelde. Dat vond ik deze keer een stuk minder. De zalm was erg zout, evenals de frieten en aardappelblokjes. Daarnaast waren de laatste 2 lang niet zo krokant als ik van Croy gewend ben. Thuisgekomen heb ik 3 glazen water gedronken, omdat ik zo dorstig van het zout was geworden.
Jammer dat de smaak van het eten per bezoek zo variabel is. Ik raad aan minder zout in de keuken te gebruiken. Heeft een bezoeker behoefte aan meer, dan die dat er zelf nog aan toevoegen.
Bij een volgende reservering zal ik vragen om een rustig tafeltje.

j uit: Hank

29-12-2017

Positieve ervaring:
Wij zijn 5 personen voor de eerste keer met Kerst geweest in Boschlust alles was netjes geregeld en het eten van goede kwaliteit en voldoende TOP

Els uit: Nijmegen

28-12-2017
4,5

Locatie bezocht: Croy de Goffertboerderij Nijmegen

Er was wijn

Tips & verbeterpunten:
- de groenten bij het hoofdgerecht komen uit diepvrieszakken... opzicht niet mis mee maar wel als het nog half rauw is
- eten is erg flauw van smaak...
Mijn man en ik kwamen altijd erg graag bij de Croy, zeer goed eten voor een goede prijs. Na enige tijd dachten we weer eens lekker bij de Croy te gaan eten maar het viel ENORM tegen. Jammer.... ons zie je niet meer terug

Karel uit: Zundert

09-12-2017
6,7

Locatie bezocht: Croy de Pettelaar ’s-Hertogenbosch

Positieve ervaring:
Allereerst beschrijf ik hier mijn ervaring. De kop boven dit invulvak suggereert dat alles alleen positief kan zijn bij de Croy. De voorgerechten waren eigenlijk best goed. Makreel en champignons hadden wij. Geen brood met wat kruidenboter erbij helaas. Bij het hoofdgerecht steak (het duurste gerecht met bijbetaling) zat alleen een klein stronkje witlof. Verder geen groenten. En dan de hele tijd naar een video kijken van de groenteman diende meest lekker groenten van het land plukt. SLECHT. Mijn tafelgenote had een Notenburger. Geserveerd tussen twee droge sneden bruin brood.....wat is dat dan?. Wat bijbehorende aankleding betreft. Ook hetzelfde stronkje witlof, wat matige blaadjes sla en een matige dressing in een apart bakje.
De toetjes waren best lekker.
Overall: de groenten van eigen land zijn grotendeels verdwenen bij de Croy. Oh ja en het bakje extra salade van € 2,95 niet doen.

Tips & verbeterpunten:
Doe weer groenten bij het eten.
Serveer een behoorlijke hamburger.

Verbeter de gerechten en denk dan weer eens aan prijsverhogingen. De prijs kwaliteit verhouding begint zoek te raken.

Rieky

07-12-2017
6,1

Positieve ervaring:
Deze keer zijn we echt teleurgesteld zowel door het personeel als het eten.
Erg jammer want in het begin was het goed nu was het erg slecht.
Lang wachten op het eten.

Tips & verbeterpunten:
Meer ruimte tussen de lange tafels zodat wij gasten niet alles hoeven door teschuiven of door geven.kortere wachttijd duurde deze keer erg lang.

G.J uit: Helmond

01-12-2017
6,7

Fijn dat er weer een 3 gangen diner is , mag uitgebreider,

Tips & verbeterpunten:
Ik mis de aardappeltjes , de schnitzel ,softijs, waterflessen gesloten reserveren.de nieuwe bediening moet antwoord kunnen geven en op de hoogte zijn
Misschien een schaaltje appelmoes ??