Beoordelingen De Sleutelkoning

• Prijs-/ kwaliteitverhouding 8,3

reek uit: utrecht

02-10-2016
9,8

geweldige snelle reactie nadat ik door een afgebroken
sleutel (pen insteek) mijzelf had binnen gesloten.
Wij konden geen kant meer op en dat op een flat op
twee hoog.

Dave uit: Utrecht

21-01-2016
9,6

Door de jaren heen heb ik verschillende keren gebruik gemaakt van de diensten van de Sleutelkoning.
Ik ben elke keer weer bijzonder prettig en vakkundig geholpen, zowel bij het repareren van sloten als advisering.

Marjam uit: De Bilt

11-10-2015

De heer Van Dusschoten heeft voor ons een geërfde gesloten 19e eeuwse Franse kluiskist geopend: zowel sleutelslot als combinatieslot doen het nu weer. (Helaas was hij leeg...) De kist is onbeschadigd uit de strijd gekomen. Het leuke is dat hij er zelf ook lol in had om al zijn expertise in die strijd te gooien. We zijn zeer tevreden.

A uit: Utrecht

21-09-2015

Klantvriendelijke communicatie. Denkt mee bij mogelijk onnodige bestellingen.
Puntje van aandacht is een bevestiging/antwoord bij het bestellen via de e-mail. Verder erg tevreden.

Jos uit: Bunnik

17-09-2015

Wij leveren als bedrijf regelmatig kluissleutels aan welke gekopieerd moeten worden. Het verdient respect dat altijd in een korte tijd de kopieen klaar zijn en het foutpercentage is nihil.

Prettig zaken doen met deze mannen waardoor ook wij onze klanten naar tevredenheid kunnen helpen

Stephan uit: Utrecht

17-09-2015
7,8

Betrouwbaar bedrijf, proberen problemen altijd z.s.m. op te lossen en leveren kwaliteit.

Mario uit: Nieuwegein

16-09-2015
8,2

Altijd klaar staan en een oplossing zoeken voor de problemen

Maick uit: soest

16-09-2015

Ik doe best veel zaken met de sleutelkoning het is mijn hofleverancier. En in al die jaren heb ik nog steeds het idee dat ik een klant ben die het gevoel ervaart dat je van a tot z geholpen bent. Vriendelijk personeel en bekwaam, niets is ze te veel in hun vakgebied en anders denken ze met je mee en adviseren ze. Een bedrijf waar ik nog steeds graag mee samen werk.

Herma uit: Utrecht

08-09-2015
8,2

Goede adviezen. Een aantal medewerkers heeft een zeer grote, soms specifieke, kennis.
Men denk altijd mee.
Snelle levering.

Ron uit: Utrecht

07-09-2015

Sleutelkoning lost alles gelijk op en heeft de kennis en vakman schap in huis,een goeie terug koppeling en zeer betrouwbaar.
wij als bedrijf Gemeente Utrecht zijn zeer tevreden over Sleutelkoning.