Beoordelingen De Roofvogelboerderij

• Afspraken nakomen 9,5
  • Prijs/ kwaliteitverhouding 8,9

Marco uit: Bergschenhoek

29-04-2018

Ik heb met mijn dochter een hele leuke en leerzame ochtend gehad

Tirza uit: Ridderkerk

27-04-2018

Niks aan toe te voegen,
Gewoon een super leuke ervaring!!!

O uit: Den Haag

25-04-2018

Het was een hele leuke ervaring voor ons allebei,aardige medewerkers die alles heel goed uit gingen leggen. heel goed duidelijk gemaakt dat ze niet gevaarlijk zijn zodat mijn vriendin ( die er bang voor was maar het heel graag wou) alsnog dingen durfde te doen. Al met al een geweldige ervaring.

Deborah uit: Nieuwerkerk aan den IJssel

9,5

Het was een geweldige ervaring. Er was veel aandacht voor ons en we hebben met veel vogels mogen vliegen. Unieke ervaring!

Sija uit: Krimpen aan den IJssel

Rianne uit: Rotterdam

24-04-2018

Erg genoten van de VIP-workshop afgelopen zondag. Wij zorgden voor het goede weer en de Roofvogelboerderij deed de rest :) We hebben een aantal vogels op de arm gehad en met nog 5 vogels gevlogen. Men nam uitgebreid de tijd voor ons, gaf veel interessante uitleg en deed zijn uiterste best om ons een leuke tijd te bezorgen. Zowel personeel als vrijwilligers zijn duidelijk trots op hun vogels en met recht. Alle vogels waren rustig en deden wat er van ze gevraagd werd. Zelfs Milan, die vond dat hij eigenlijk wel weekend verdiend had. Wij hadden in elk geval een topdag.

Anja uit: De lier

23-04-2018

Super middag gehad het was dan ook prachtig weer heel mooie ervaring

Viola uit: Budel

23-04-2018

Zeer leuke, leerzame en interessante workshop. Medewerker Lars was erg begaan en vertelde vol passie over de vogels. Nam overal de tijd voor waardoor het een geweldige ervaring werd. De vogels zagen er mooi en verzorgd uit wat het plaatje compleet maakte. Top.

Ellie uit: Den Hoorn

9,8

Het was geweldig. Enthousiaste medewerkers en heel veel aandacht en uitleg

Martin uit: De Lier

23-04-2018

Een prima ervaring, wat betreft fotoworkshop zijn er duidelijk nog wat verbeterpuntjes.
Een aanvliegboom voor de zeearend, een grote zandhoop voor de uilen te portretteren,natuurproducten waar de vogels op kunnen zitten, boom met gaten waar je de uil in kan zetten, puur voor fotografie zou dit fijn wezen.