Beoordelingen De Roofvogelboerderij

• Afspraken nakomen 9,5
  • Prijs/ kwaliteitverhouding 8,9

Suze uit: Rotterdam

22-08-2017

Geweldig dit moet je gewoon een keer meegemaakt hebben. We komen zeer zeker nog een keer terug....echt fantastisch! Personeel vakkundig en ontzettend vrienden....echt een aanrader

Yvonne uit: Hoofddorp

21-08-2017

supermooie en indrukwekkende workshop. Vriendelijk ontvangst, uitgebreide toelichting.
Krijg de vakjes boven niet ingevuld maar wat mij betreft voor alle onderdelen een 9.

Anja uit: Oudenbosch

Leuk en gezellig

Kristel uit: Zevenhuizen

J.J. uit: Utrecht

20-08-2017
9,9

Heel erg leuk! Veel geleerd en wonderlijk mooi dat vogels ook echt op de arm landen. Leuk om te zien dat de medewerkers écht enthousiast zijn. Prima uitje dus niks op aan te merken!

Ineke uit: Gouda

08-08-2017

Het was op de bruiloft van mijn dochter,dat Utah de trouwringen aangevlogen heeft. Dit was een grote verrassing voor haar en alle andere mensen. De medewerkers hebben het fantastisch gedaan,niets dan lof. De locatie was in eigen tuin. Voor de veiligheid was ook goed gezorgd.

ricardo uit: hendrik ido ambacht

28-06-2017

waanzinnige ervaring.
samen met mijn vriendin een onvergetelijke middag gehad.
personeel is zeer deskundig en weet alles van hun vogels.
wij komen zeker nog een keer terug

Jeroen uit: Oud-Beijerland

11-04-2017

Als je van roofvogels houdt, is het zeker aan te raden hier eens een workshop te volgen. De valkeniers zijn super deskundig en echt vriendelijk

Peter en diana uit: Rotterdam

11-04-2017
9,9

Geweldige dag, zeker voor hethaling vatbaar.
Medewerkers sympathiek en kundig. Wij vonden hén geweldig evenals de vogels

john uit: Oudenbosch

26-02-2017

Ontzettend leuk gehad heel leuk dat je zo dicht bij de vogels mag zijn en ze mag laten vliegen