Beoordelingen De Roofvogelboerderij

• Prijs/ kwaliteitverhouding 8,9

Maria uit: Vianen

03-10-2017
9,8

Het was de 2e keer dat ik een VIP workshop deed en het was weer een fantastische ervaring. Ondanks het slechte weer, hebben we een TOPDAG gehad!

Frank uit: Uitgeest

14-09-2017

Ben en Marijke, geweldig om roofvogelshow in eigen tuin met familie te kunnen doen en de manier waarop was voor ons allemaal geweldig!! Zoveel verschillende roofvogels en alle tijd voor ons om die schitterende beesten op de hand te nemen en vragen te stellen. Nogmaals top geregeld!, zie ook compilatie filmpje wat nichtje gemaakt heeft en wat ik gestuurd heb.

Josephine uit: Pijnacker

11-09-2017

Het was een fantastische ervaring. 10 vanuit 10

George uit: Den haag

26-08-2017

Een supershow op ons schoolplein

Nelly uit: Capelle aan den IJssel

24-08-2017

Ontzettend leuk, van te voren werd er door collega's gedacht dat het een passief gebeuren zou zijn. Maar het tegendeel is waar, je wordt overall actief in betrokken en je bent ook zelf ermee bezig

Lex uit: Delft

24-08-2017

Wij vonden het absoluut een spectaculair gebeuren met de mannen die zeer professioneel werkten. Ook de interactie met publiek was zeer goed. Wij hebben veel ervaring met communicatie. Onze ervaring met de show is super geweest.

Natasja uit: Boskoop

We hebben genoten!

Levina uit: Zuid Beijerland

23-08-2017

De ceremonie met het aanvliegen van de trouwringen was fantastisch ook de kennismaking met de arenden erna ook.

Suze uit: Rotterdam

22-08-2017

Geweldig dit moet je gewoon een keer meegemaakt hebben. We komen zeer zeker nog een keer terug....echt fantastisch! Personeel vakkundig en ontzettend vrienden....echt een aanrader

Yvonne uit: Hoofddorp

21-08-2017

supermooie en indrukwekkende workshop. Vriendelijk ontvangst, uitgebreide toelichting.
Krijg de vakjes boven niet ingevuld maar wat mij betreft voor alle onderdelen een 9.