Beoordelingen De Molensteen

• Aanbod 8,8

Gislind uit: Hoorn

22-06-2017

Ervaring met: Lijstenmakerij

Een idee met vakmanschap en veel aandacht tot een geslaagd eindproduct gebracht.

Bettie uit: Hoorn

21-06-2017
7,4

Ervaring met: Lijstenmakerij

Ik heb een borduurwerk laten inlijsten en was en ben erg tevreden

T uit: Midwoud

13-06-2017

Ervaring met: Lijstenmakerij

Een prachtig eindresultaat van jaren 50 jurk moeder in hele mooie lijst met duidelijk, professioneel advies in overleg. Een mooie blijvende herinnering!

anja uit: hoorn

03-06-2017

Ervaring met: Lijstenmakerij

Zeer positief. Ik ben op een meedenkende, creatieve, artistieke, eerlijke, vakkundige manier geadviseerd en geholpen wat resulteerde in de aankoop van een prachtig ingelijste poster.

30-05-2017

Ervaring met: Lijstenmakerij

Voor het inlijsten van een foto hadden we alle tijd om onze wensen kenbaar te maken en om te zien wat de mogelijkheden waren. We werden heel goed geadviseerd en het resultaat was een mooie foto die zeer mooi en vakkundig is ingelijst.

Natasja uit: Hoon

18-05-2017
9,6

Ervaring met: Lijstenmakerij

Al jaren kom ik bij deze lijstenmakerij, voor mezelf en voor cadeaus. Er wordt altijd veel tijd genomen, opties besproken en men komt met idee├źn waar je zelf niet zo snel aan denkt. Een echte aanrader!

Koen uit: Hoorn

18-05-2017

Ervaring met: Lijstenmakerij

Zeer vriendelijk geholpen, prachtige lijsten gemaakt!

Tonny uit: Abbekerk

05-05-2017

Ervaring met: Lijstenmakerij

Prima service: zeer vakkundig advies, goede service, duidelijk over de termijn, sms-berichtje toen de bestelling klaar was. Kortom niets op aan te merken.

Anneke uit: Hoorn

03-04-2017