Beoordelingen De Maathoeve

Anneke uit: Gasselternijveenschemond

12-08-2017
7,8

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Wij hebben genoten van accomodatie, en mede daardoor samen met onze familie het tot een enorm fijne tijd gemaakt.

Soraya uit: Pernis

25-06-2017

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

We hebben een fantastisch familieweekend gehad. Voor Peter en Agnes was niets te gek, en stonden altijd klaar voor vragen. Super lieve mensen. Verder niets anders dan alleen maar goeds te melden!
Echt een aanrader!!

Evelinda uit: Uddel

22-06-2017

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

We hebben heerlijke dagen gehad. De accommodatie was zeer compleet, sfeervol, netjes en praktisch. Zeer fijne bedden en sfeervolle slaapruimtes waar je ook heerlijk even rustig kunt zitten. Ook de zitkuil met open haard was fantastisch, zodat we ook de avonden gezellig buiten konden doorbrengen.

Gerard uit: Zoetermeer

27-05-2017

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Dit is in Nederland de absolute top voor groepsaccommodaties! Is nu al bijna ieder weekend volgeboekt. En dan te bedenken dat deze locatie pas in december 2016 is geopend.

Rosa uit: Amsterdam

22-05-2017
8,5

Reden bezoek: Muziek/sport evenement

Ontzettend aardige gastheer en gastvrouw. We hebben met onze groep een hele fijne en comfortabele tijd gehad.

Karin uit: Almere

9,8

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

We hebben een geweldig weekend gehad, niets anders dan lof ontvangen van de familie en vrienden.

Inge uit: Utrecht

Reden bezoek: Training/cursus

Wij waren voor een tweedaagse met een schoolteam. Fantastische locatie. Supervriendelijke mensen waarbij alles mogelijk is. Grote kans dat we er in de toekomst nog weleens heen zullen gaan.Absolute aanrader!

Jos uit: Gouda

8,2

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Wij hebben genoten van de prima locatie. Helaas was het weer dat weekend niet erg best, zodat we niet optimaal hebben kunnen genieten van teras en buiten faciliteiten. Onze groep varieerde in leeftijd van 1 tot 72 en we hadden het allemaal naar ons zin.

Esther uit: Urk

11-04-2017

anouk uit: bathmen

31-03-2017

Reden bezoek: Zakelijk evenement

ik ken de prijs niet, geregeld door secretaresse