Beoordelingen De Maathoeve

• Prijs/kwaliteit verhouding 8,8

Jaap uit: Ede

09-12-2017

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Hotel kwalificatie is niet overdreven. Een compleet pakket van fraaie kamers, goed voorziene algemene ruimtes en een mooi serviceaanbod. Voor herhaling vatbaar!

Familie uit: Haarlem

Prima accommodatie!

M. uit: Haarlem

Reden bezoek: Zakelijk evenement

Prima lokatie voor een Offsite Meeting! Goede vergader faciliteiten en iedereen een eigen kamer/badkamer. Goede sfeer.

Huub uit: Amsterdam

9,5

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

De eigenaren hebben een zeer mooie en eigentijdse accommodatie gerealiseerd. Wij hebben een topweekend gehad! Gastvrij ontvangen.
Perfect dat je ook maaltijden en hapjes kan bestellen. Mooie producten in de Landwinkel die op hetzelfde terrein ligt.

Frits uit: Assendelft

23-10-2017
9,6

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Bij aankomst was er een klein misverstand over het feit dat er campingbedjes aanwezig zouden zijn voor kleinste kindertjes van onze groep. Nog geen uur later stond Peter voor de deur met een campingbedje, helemaal fantastisch, wat een service!
Verder echt een fantastisch weekend gehad met onze vriendengroep (33 personen) waarbij we voor de zaterdag het BBQ arrangement hadden geboekt. Alles tot in de puntjes verzorgd, echt genoten!

Floor uit: poortugaal

20-10-2017

Reden bezoek: Zorgvakantie

Zeer positief, prima locatie, goede kwaliteit, prettige ontvangst en goede service.

Gert Jan uit: Dongen

19-10-2017
7,8

Anneke uit: Gasselternijveenschemond

12-08-2017
7,8

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Wij hebben genoten van accomodatie, en mede daardoor samen met onze familie het tot een enorm fijne tijd gemaakt.

Soraya uit: Pernis

25-06-2017

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

We hebben een fantastisch familieweekend gehad. Voor Peter en Agnes was niets te gek, en stonden altijd klaar voor vragen. Super lieve mensen. Verder niets anders dan alleen maar goeds te melden!
Echt een aanrader!!

Evelinda uit: Uddel

22-06-2017

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

We hebben heerlijke dagen gehad. De accommodatie was zeer compleet, sfeervol, netjes en praktisch. Zeer fijne bedden en sfeervolle slaapruimtes waar je ook heerlijk even rustig kunt zitten. Ook de zitkuil met open haard was fantastisch, zodat we ook de avonden gezellig buiten konden doorbrengen.