Beoordelingen De Laat Kenniscentrum

• Sfeer 9,1
  • Persoonlijk contact 8,9

Floor uit: Den Bosch

20-05-2019

Perfect voorbereid op het Nima Sales A examen en erg leuke lessen mogen volgen. Opbouw van de lessen was ook erg fijn. Eerst de stof zelf thuis doornemen, waarna het in de lessen verder werd uitgediept.

Jolanda uit: Almere

25-03-2019

Wij zijn echt super tevreden. De leraar is goed en betrokken, echt gedreven om mijn collega en mij te laten slagen voor MBA.
Ook het geduld van en contact met het opleidingscentrum zelf is goed. Dat wat er iets minder soepel ging, was 100% aan onze zijde, en allesbehalve aan de zijde van DeLaat.
Heel tevreden!

Frans uit: Best

21-03-2019

Janneke uit: Moergestel

14-02-2019

Elise uit: Schijndel

10-02-2019
7,3

Bovenstaande beoordeling is gericht op het gedeelte B2.

Saskia Terwindt uit: Veldhoven

01-02-2019

De docent nam alle tijd om mij alles goed uit te leggen.

Sarah uit: Beilen

05-12-2018

Bijzonder verhelderende ervaring. Niet eerder zo rauw en duidelijk beeld over mijzelf mogen ontvangen. Ook al waren een aantal eigenschappen niet nieuw voor me, toch heeft Gilbert er een feller lampje op gezet waardoor ik ineens ook de achterkant van het verhaal zie.
Ik ben ontzettend blij dat ik deze insights test en de evaluatie daarvan heb gedaan. Dank!

Pieter-Jan uit: Hedel

21-11-2018

Uitstekende voorbereiding gehad op beide examens, praktijk gerichte lessen, veel uitleg aan de hand van echte voorbeelden en een duidelijke vertaling naar mijn eigen werkgever. Als je van plan bent een Nima opleiding te doen dan kan ik De Laat kenniscentrum zeker adviseren. Zowel het schriftelijk als mondeling examen in 1 keer gehaald.

Renate uit: Breda

01-11-2018

Via De Laat Kenniscentrum heb ik de opleiding gevolgd voor Nima B Marketing communicatie. Op de zaterdag kreeg ik bijna privéles door Gilbert de Laat.
Hij heeft me heel goed voorbereid op het examen.
Op een vlot tempo zijn we door alle theorie gegaan, wat Gilbert goed illustreerde met praktijkvoorbeelden. Op het marketingplan kreeg ik veel goede en opbouwende feedback. Gilbert is kritisch, denkt mee en heeft veel kennis. Ik was hierdoor heel goed voorbereid op het examen. Ik wist wat ik kon verwachten en ben geslaagd met een mooi cijfer. Al met al ben ik heel tevreden over mijn opleiding via De Laat kenniscentrum.

Jules uit: Tilburg

15-10-2018
9,8

Opleiding NEMAS middle management gevolgd naar tevredenheid.