Beoordelingen De Laat Kenniscentrum

• Sfeer 8,0
  • Persoonlijk contact 8,0

Maria uit: Eindhoven

15-08-2018

Zojuist mijn NIMA Sales opleiding afgerond bij dit instituut, doordat ze echt maatwerk bieden is er voorafgaande aan de cursus veel contact met de student. De groep is klein, mijn groep bestond uit 5 cursisten. Prima contact met de docent via whatsapp en mail. Ik heb tijdens de opleiding geen problemen ervaren. Iedereen is flexibel, wat maakt dat het voor mij prima paste naast mijn fulltime werkzaamheden.

Tom uit: Eindhoven

14-08-2018
7,0

Traject naar opleiding rommelig, uitstel en onduidelijkheid over de opleiding. Tijdens opleiding zijn exameneisen en wensen vanuit NIMA niet besproken en waren niet bekend bij docent. Dit koste mijn minimaal 3 punten tijdens mijn examen.

Audrey

09-07-2018

Training: PDB

Goede opleiding wat aansluit naar mijn wensen

Katerina

Training: PDL

Anne

07-03-2018

Training: NIMA basiskennis marketing

het was een goede ervaring. wel wat rommelig met de planning.

Hilde

06-03-2018

Training: Engels cursus zakelijk basis

Goede ervaring. De lessen waren zeer leerzaam en goed te volgen. Degene die de cursus gaf, heeft goed onze doelen gevolgd van deze cursus.

Martijn

01-03-2018

Training: PDB BA

Eric is een erg goede opleider, die ons niet een kunstje heeft proberen aan te leren, maar de materie laat snappen. Dit is bijzonder aangenaam. Ook de (whatsapp)communicatie bij vragen was erg goed.
De wat moeizame start i.v.m. het het instroomniveau was een kleine smet op de prettige cursus.
De oefenexamens zouden meer toegespitst mogen zijn op de Stibex. Ook het verschil in rekeningschema tussen Stibex en Convoy/Associatie is een minpunt.
Koffie uit de automaat was beter dan de vooraf gezette koffie.
Gekleurde whiteboard stiften kunnen beter.
Aanbieden van digitaal lesmateriaal i.p.v. analoog zou wat mij betreft een keuzemogelijkheid moeten zijn.

Jeltje

01-03-2018

Training: Pdb

Heel fijne begeleiding. Goed geregeld, persoonlijk contact en de mogelijkheid om individueel en betaalbaar les te krijgen. Super service

Mark

19-02-2018

Training: Pdl

Zeer prettig instituut. Medewerkers denken mee en zijn zeer flexibel van de aanmelding tot het kaartje bij het slagen, zeer attent!
Prettige professionele docent, uiteindelijk de opleidingen in een keer behaald.