Beoordelingen De Kruif Bestrating

• Nazorg en garantie 8,8

Jan uit: Amersfoort

05-08-2016

Ik heb ervaring met: Overige

Nadat we eerder wat strubbelingen hebben gehad met betrekking tot de communicatie (zie eerdere review) hebben Jan en ik alsnog een afspraak gemaakt om een gedeelte van onze tuin opnieuw te laten bestraten. Jan gaf aan dat de communicatie wat hem betreft extra aandacht verdient en heeft dit keer ook bewezen dat dat ook echt verbeterd is. Over het eindresultaat van het werk zijn we ook erg tevreden dus al met al: eind goed al goed !

Willine uit: Barneveld

14-05-2016
7,8

Bart uit: Lunteren

14-05-2016
7,3

Ik heb ervaring met: Sierbestrating

Goed ervaring al duurde het door omstandigheden uiteindelijk wel veel langer dan oorspronkelijk was aangegeven. Wel heel flexibel gedurende het proces.
Het is nu nog even wachten hoe de beukenhaag (die ook is aangelegd) aanslaat. Op dit moment is nog een kwart van de planten "doods"

Jan uit: Amersfoort

04-05-2016
1,0

Ik heb ervaring met: Overige

Op basis van positieve mond op mond reclame contact opgenomen met Jan om een afspraak te maken een klein stukje tuin opnieuw te bestraten als gevolg van verzakking.
Tweemaal zelf gebeld; 1e gesprek: ik bel u volgende week terug. Na die week niets gehoord te hebben maar voor de tweede keer gebeld: ik bel u aanstaande vrijdag terug.
We zitten nu alweer op dinsdag en wederom taal noch teken. Jammer hoor. Klus niet interessant genoeg ? Moet ik voor de derde keer bellen ? Zeg dat dan ! Maar communiceer even.

Gerrit uit: Barneveld

07-01-2016
8,1

Ik heb ervaring met: Overige

Bij ons heeft De Kruif Bestrating de hele achtertuin gerenoveerd. Keramische tegels, kunstgras, bloembakken en de schutting. Wij zijn tevreden over De Kruif bestrating. Jan gaat niet eerder naar huis voordat je voor de volle 100% tevreden bent. De Kruif bestrating voegt iets toe! Van harte aanbevolen!

Ben uit: Amersfoort

04-01-2016
7,9

Ik heb ervaring met: Sierbestrating

Met Jan werk ik graag, hoewel als ik kritisch ben het in de communicatie verbeter punten liggen.Op de werkvloer praat Jan graag soms kan dat geven wanneer de werkdruk hoog is, Ook facturen komen laat. En werkuitvoer loopt anders dan verwacht. de klant staat wel bij Jan hoog in het vaandel en alles wordt wel met een goede en juiste service opgelost.Ik zal Jan zeker vaker inhuren.

Sietske uit: Utrecht

03-01-2016

Ik heb ervaring met: Overige

Onze hele tuin in ontworpen en gemaakt door Jan. Het is een aangenaam en soepel proces geweest met oog voor onze wensen. We zitten met heel veel plezier nu in onze tuin, die drie keer groter lijkt.

Bernhardind uit: Amstelveen

01-01-2016

Ik heb ervaring met: Exclusieve projecten

Ik kan De Kruif Bestrating van harte aanbevelen. Een hardwerkend bedrijf met uitstekende communicatie en heel netjes in het nakomen van gemaakte afspraken. Dit alles in combinatie met liefde voor het vak en een stralende glimlach maakt De Kruif Bestrating tot een bijzonder bedrijf!

f uit: stroe

22-12-2015

Richard uit: Hoogland

21-12-2015

Ik heb ervaring met: Sierbestrating

Jan de Kruif is erg deskundig, geeft goede adviezen en werkt zeer netjes. Onze tuin is nog mooier geworden dan we hadden verwacht. We zijn na een half jaar nog uitermate tevreden. Een volgende keer zullen we zeker weer een beroep op hem doen.