Beoordelingen De Kookfabriek

• Voldeed het aan wensen/ verwachtingen 8,2

J.C. uit: Gorinchem

17-10-2017

Ervaring met: Masterclasses

Goede ontvangst, geschikte ambiance. Kleine tegenvaller was dat één werkeiland werd verdeeld over de andere ivm een kleiner aantal deelnemers. Hoewel daardoor wel het nieuw toegewezen eiland wat overbezet werd, gaf het daardoor de ruimte om de aandacht over meerdere onderdelen van het menu te verdelen.
Persoonlijk hecht ik meer aan kleinere groepen en bijkomend meer aandacht van de chef voor details, toch heb ik een prettige middag/avond gehad.
Met vrienden zeker deelnemen !

Hanneke

17-10-2017
8,5

Vestiging: De Kookfabriek Eindhoven

Ervaring met: Kookworkshops

We hebben een ontzettend leuke avond gehad met het personeel. Het element van de wedstrijd gaf een extra dimensie aan de workshop. Er werd, naast fanatiek strijden om de beker, ook veel gelachen en genoten van het lekkere eten.

Lieke uit: Den Bosch

15-10-2017

Ervaring met: Masterclasses

Het was een hele leuke ervaring! Julius Jaspers verdeelde de aandacht goed over de tafels. Bij de koffie kregen alle tafels nog chocolaatjes aangeboden, behalve onze tafel. Hier hebben we iets van gezegd en het werd toen opgelost, maar daar zou door het personeel beter op gelet mogen worden. Ook duurde het in verhouding erg lang tot de koffie/thee kwam. Voor de rest was het een mooie middag/avond!

Martin uit: Amersfoort

14-10-2017

Ervaring met: Kookworkshops

Persoonlijk vind ik het woord masterclass wat overdreven. Het recept week meerdere malen af van de uitleg en ook tussendoor werd er nogal wisselend omgegaan met gebruik ovens waardoor er verwarring onder de deelnemers ontstond. Julius was een prima gastheer en zeer toegankelijk dus dat was prettig. Verder prima gegeten en een leuke avond gehad met de andere gasten alleen wat meer duidelijkheid onder het verdere personeel en je krijgt een 8 of hoger.

C uit: Amsterdam

13-10-2017
6,8

Ervaring met: Masterclasses

Er was mij verteld dat er met een kleine groep gekookt zou worden. Circa 48 mensen is geen kleine groep.

Bert uit: Zoetermeer

7,5

Ervaring met: Masterclasses

Slimme receptkeuze, waardoor laatste bereiding en het uitserveren weinig tijd kostte. Leuk dat chef Jaspers rond liep en adviezen gaf. Hij heeft humor ook. Jammer alleen dat er bij het samenstellen van de groepen niet een beetje op leeftijd is gelet. Nu zat ik als 59-jarige als enige tussen jongeren. Tijdens het koken is dat niet zo'n probleem, maar aan tafel blijken de belevingswerelden toch ver uit elkaar te liggen. Ik ben dan ook niet tot het einde gebleven.....

Jesse uit: Dronten

9,8

Kees uit: Akersloot

7,5

Ervaring met: Kookworkshops

Volgens mij zou het beter zijn om met kleinere groepjes te werken. Nu staan 8 man aan een werkblad en dat is best veel. Ook een voorselectie op vaardigheden zou een verbetering kunnen zijn. Bij ons stond bv iemand die zelfs water laat aanbranden het hoofdgerecht te maken terwijl wij een redelijk simpel gerechtje stonden te maken. Dat is jammer, wij komen echt om iets te leren!. De sfeer en entourage zijn echter prima, wij komen zeker nog een keertje terug.

Michel uit: Den Bosch

Ervaring met: Masterclasses

Ik en mijn partner hebben een zeer genoeglijke middag en avond gehad. De mensen van de organisatie waren vriendelijk en behulpzaam en we hadden een leuke tafel. Ook hebben we wel iets opgestoken over het voorbereiden (bijvoorbeeld voorgaren van parelhoen in bouillon). We vonden de gerechten echter iets te simpel, niet ster-waardig en zullen dit thuis met de feestdagen dan ook niet herhalen. Prijs/kwaliteit van het arrangement OK.

Mvg. Michel

A uit: Amsterdam

26-09-2017

Ervaring met: Kookworkshops

We hebben een gezellig middag- en avond gehad bij
De Kookfabriek. In een gezelschap van 9 man hebben we gekookt en geborreld. De setting was sfeervol, en de begeleiding vanuit De Kookfabriek was top.