Beoordelingen De Kookfabriek

• Voldeed het aan wensen/ verwachtingen 8,3

Daniel uit: Rotterdam

10-07-2017

Ervaring met: Kookworkshops

Bij de Kookfabriek in Rotterdam een kookworkshop gevolgd, als activiteit op onze familiedag. Leuk onthaald en vrij snel gewoon aan de slag gegaan. Was erg leuk om samen te werken, grotendeels zelf de receptuur uit te vogelen en vervolgens samen te dineren. Erg geslaagde avond.

Janna uit: Amsterdam

10-07-2017
4,5

Vestiging: De Kookfabriek Eindhoven

Ervaring met: Kookworkshops

We hadden een gezellige avond en vonden onze gastheer zeer vriendelijk. Echter moet ik zeggen dat het tegenviel, de kookworkshop is erg prijzig maar in werkelijkheid hebben we gewoon recepten gevolgd (met wat aanwijzgingen). Op de vraag "krijgen we ook nog instructies vooraf?" kreeg ik als antwoord van de kok "Als je naar mijn collega had geluisterd had je geweten dat je gewoon het recept moet volgen." Ik vind dat helaas echt niet kunnen en kan dus helaas deze kookworkshop niet aanbevelen.

Timo uit: Zevenhuizen

03-07-2017

Ervaring met: Teambuilding

Wij hebben ons teamuitje bij De Kookfabriek in Rotterdam gehouden. De communicatie vooraf verliep fijn en behulpzaam en op de dag zelf werden we vriendelijk ontvangen en geholpen gedurende het koken. Het eten was erg lekker en je kon zelf je eigen drankjes pakken (all-in).

Nancy uit: Aalsmeer

29-06-2017

Ervaring met: Kookworkshops

Wow, wat een mooie omgeving, mooie inrichting. Het voldeed boven mijn verwachting. Heerlijk gegeten, leuke vriendelijke kok assistant, leuke en lekkere recepten. Ik kom zeker een keer terug.

Irma uit: Amsterdam

23-06-2017

Ervaring met: Kookworkshops

Groep van 153 internationale collega's een top avond gehad. Alles was prima georganiseerd. Het personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Klasse! Prachtige locatie met veel aandacht voor details. Chaepeau!

20-06-2017
9,5

Nicole

13-06-2017

Jan Jaap uit: Rotterdam

12-06-2017

Vestiging: De Kookfabriek Rotterdam

Enige puntje van kritiek: Bij navraag bij een collega die vegetariƫr is kwam naar voren dat hij i.p.v. vlees (parelhoen) dan vis (zalm) kon klaarmaken. Beide at hij niet. Een vleesvervanger was volgens hem niet voorhanden. Champions waren ook al door een ander team gebruikt. Mindere ondersteuning op dit vlak. Verder vond iedereen het erg leuk en lekker.

Ellen uit: Rotterdam

12-06-2017

Ervaring met: Kookworkshops

was erg gezellig en lekker!
Alleen was de tafel niet volledig gedekt, er ontbraken opscheplepels en waterglazen. Dat was jammer, maar voor de rest TOP!

Chermaine uit: Amsterdam

22-05-2017

Ervaring met: Kookworkshops

De porties waren net iets aan de krappe kant, voor de rest een superleuke ervaring! Het personeel was erg gastvrij en namen ook de tijd om alles uit te leggen. Duidelijke uitleg van de recepten, schone werkomgeving en ondanks de grote ruimte, werd er wel een intieme sfeer gecreƫerd om gezellig samen te tafelen.