Beoordelingen De Kock Raamfolie

J.R. uit: Voorschoten

17-08-2017
7,3

Soort glasfolie: Zonwerend

prima, binnen een uurtje was het gefixd

J. uit: Leiden

09-08-2017

Soort glasfolie: Zonwerend

Uitermate tevreden over contact, advies, en termijn waarop werk uitgevoerd kon worden.

andre uit: nunspeet

08-08-2017
7,0

Till en Chris uit: Akkrum

29-07-2017
7,8

Soort glasfolie: Zonwerend

Prima werk geleverd. Herstel ter plekke werd direct uitgevoerd.
Communicatief kan beter. Vaardigheid LUISTEREN waarderen wij als klant in het bijzonder en deze vaardigheid beheerst deze installateur niet voldoende naar onze mening. Jammer.
Voor de rest uitstekend werk geleverd! Top!

Anton uit: De Moer

28-07-2017

Soort glasfolie: Zonwerend

Uitgebreide uitleg via email en daarna persoonlijk toen Mark het huis kwam bekijken. We konden moeilijk een keuze maken omdat we in ons huis heel veel glas hebben en het dus flink opwarmt. Uiteindelijk het advies van Mark opgevolgd om boven een spiegelende folie te kiezen en onder een minder spiegelende folie. Zeer tevreden met de montage en het eindresultaat.

Carl uit: Amsterdam

25-07-2017

Soort glasfolie: Zonwerend

Nadat ik een klein probleem met de installatie had geïdentificeerd, gaf De Kock snel de folie te vervangen en werd het binnen een paar dagen opgelost.

Marc uit: Beek

23-07-2017

Soort glasfolie: Zonwerend

Reactie op verzoek voor offerte was snel en gedetailleerd obv het vrij gemakkelijk was om goed en snel een besluit te kunnen nemen. Werkzaamheden verliepen snel en zoals gepland.

Andrej uit: Eindhoven

Petra uit: Hoofddorp

Soort glasfolie: Anti-inkijk

Ik was een moeilijke klant met honderdduizend vragen, maar kreeg elke keer vlot en vriendelijk antwoord.
Op de dag zelf was het werk supersnel klaar en iedereen erg tevreden over het resultaat.

Jan uit: Naaldwijk

Soort glasfolie: Zonwerend

snelle en correcte uitvoering de opdracht