Beoordelingen De Klerk bloemsierkunst en interieurbeplanting

14-08-2018

André uit: Hamont

14-08-2018

Ervaring met: Interieurbeplanting

We waren eigenlijk niet blij met de plant die was geleverd. Gewoon een verkeerde keuze. De Klerk heeft de plant omgeruild voor een andere plant en we zijn nu super tevreden.

Hein

11-08-2018

Ervaring met: Plantenbakken

Erg betrouwbaar en klantvriendelijk

Stefan uit: Eindhoven

11-08-2018

John uit: Nuenen

Ervaring met: Bloemsierkunst

Een erg fijn, professioneel en betrokken bedrijf. Vriendelijk personeel die met de juiste gedreven -en vakkundigheid hun klanten te woord staat.
John

Edco uit: Eindhoven

Karen uit: Best

Ervaring met: Bloemsierkunst

Creatief advies, afgestemd op het seizoen en de bloemen bleven erg lang mooi staan!

Jordi uit: Amsterdam

22-06-2018

Ervaring met: Mos

Mijn persoonlijke ervaring met Jos en De Klerk is super aangenaam. Ik werd goed geadviseerd over de mogelijke opties en er werd op een erg aangename en vriendelijke manier gecommuniceerd met elkaar. De mospanelen zien er ontzettend gaaf uit. Ik weet zeker dat het als geschenk in goede handen zal worden ontvangen bij onze collega's in Eindhoven!

Architectenbureau uit: Amsterdam

21-06-2018

Ervaring met: Interieurbeplanting

Heel erg prettig samengewerkt. Absolute aanrader. Onderscheiden zich t.a.v. andere partijen vanwege hun creativiteit en oplossend denkvermogen.

Anne uit: Amsterdam

18-06-2018

Ervaring met: Mos

Bij ons op het kantoor hebben we door de Klerk verschillende moswanden laten plaatsen op buigende wanden. Ondanks het niet een 'standaard' rechte wand is, is de moswand vakkundig en prachtig geplaatst. Ook zijn de aanwezige stopcontacten mooi in de moswand verwerkt!Zeker een aanrader!