Beoordelingen De Klerk bloemsierkunst en interieurbeplanting

• Creativiteit 9,3

Architectenbureau uit: Amsterdam

21-06-2018

Ervaring met: Interieurbeplanting

Heel erg prettig samengewerkt. Absolute aanrader. Onderscheiden zich t.a.v. andere partijen vanwege hun creativiteit en oplossend denkvermogen.

Anne uit: Amsterdam

18-06-2018

Ervaring met: Mos

Bij ons op het kantoor hebben we door de Klerk verschillende moswanden laten plaatsen op buigende wanden. Ondanks het niet een 'standaard' rechte wand is, is de moswand vakkundig en prachtig geplaatst. Ook zijn de aanwezige stopcontacten mooi in de moswand verwerkt!Zeker een aanrader!

Stefanie uit: Rotterdam

12-06-2018
7,2

Ervaring met: Interieurbeplanting

Ze denken mee bij het positioneren van de planten, nemen de tijd en lieten zelfs een gieter achter. Fijne mensen.

Dominique uit: Waalre

11-06-2018

Ervaring met: Interieurbeplanting

Vertrouwde begeleiding, vakkundig personeel en super mooie kwaliteit!!!

rick uit: Waalre

11-06-2018

Ervaring met: Interieurbeplanting

WOW, echt de finishing touch in onze woning! Uitstekend advies gekregen om ons interieur net dat beetje extra te geven. De planten staan prachtig. Dankzij een deskundige toelichting nu ook eenvoudig voor ons in het onderhoud. Hier kunnen we jaren van genieten!

Peter uit: Eindhoven

07-06-2018

Ervaring met: Interieurbeplanting

Heel fijn advies, aardige en hulpvaardige medewerkers en een geweldig resultaat!

Lithos uit: Eindhoven

28-05-2018
8,5

Ervaring met: Bloemsierkunst

Anja uit: Veghel

27-05-2018

Ervaring met: Interieurbeplanting

Met liefde voor hun vak en veel toewijding zie ik mensen van de Klerk werken. Prachtige planten in prachtige, artistieke bakken en potten worden met aandacht verzorgd. Als docent op Fontys Hogeschool zie ik dit iedere week gebeuren. Mensen van de Klerk zijn vakmensen met hart voor de zaak.

Kim uit: Eindhoven

24-05-2018

Ervaring met: Interieurbeplanting

Vriendelijke mensen, nemen de tijd om dingen uit te leggen. Erg prettige sfeer in de winkel, een super mooi en verschillend aanbod!

André uit: Hamont

24-05-2018

Ervaring met: Interieurbeplanting

De klerk heeft mij buitengewoon goed geadviseerd bij de keuze in potten en beplanting. De service is uitstekend en het advies erg nuttig.