Beoordelingen De Klerk bloemsierkunst en interieurbeplanting

• Creativiteit 9,2

stripesarchitects uit: Eindhoven

07-12-2018

Ervaring met: Interieurbeplanting

De algemene ruimten van het pand waarin wij ons kantoor hebben heeft de Klerk voorzien van mooie beplanting. Dat is bijna 2 jaar geleden. Zij verzorgen ook het onderhoud en de planten zien er nog steeds prachtig uit.
Dat was voor ons de reden om onze ruimte ook door de Klerk met groen aan te laten kleden.
Wij zijn tot nu toe heel tevreden over de klantvriendelijkheid, de geboden service en het heldere en deskundige advies.
Wij kijken inmiddels uit naar het moment dat de planten ook daadwerkelijk geplaatst zijn.

Lia uit: Son en Breugel

07-12-2018

Ervaring met: Kerst

Evenals vorig jaar was de Kerstversiering dit jaar voor de ontvangstruimte/lunchruimte van ons kantoor weer een staaltje van vakmanschap en creativiteit!

Danielle uit: Dongen

06-12-2018

Ervaring met: Interieurbeplanting

Ik kan altijd van jullie op aan! Snelle levering en top service. Dank daarvoor!!

koen uit: Eindhoven

06-12-2018
9,5

Ervaring met: Kerst

Theo uit: Someren

25-10-2018

Ervaring met: Interieurbeplanting

goede samenwerking, goed advies. Creativiteit moeilijk te beoordelen vandaar 1 punt lager.

Evelien uit: Utrecht

04-10-2018

Ervaring met: Mos

Echte vaklui, zorgvuldig te werk gegaan, ontzettend vriendelijk en denken goed met je mee. Absoluut een aanrader om met deze partij samen te werken!

Marianne uit: Boekel

06-09-2018

Ervaring met: Interieurbeplanting

We hebben een hal van een kantorenpand 'aangekleed'met een mooie verticale wand. Het ziet er super uit en alles is prima volgens afspraak verlopen!

Karen

Ervaring met: Bloemsierkunst

André uit: Hamont

14-08-2018

Ervaring met: Interieurbeplanting

We waren eigenlijk niet blij met de plant die was geleverd. Gewoon een verkeerde keuze. De Klerk heeft de plant omgeruild voor een andere plant en we zijn nu super tevreden.