Beoordelingen binnen® Goirle, De Jong Wonen en Slapen

Jannie uit: Goirle

25-11-2017

Ervaring met: Slapen

Positieve ervaring:
Wij hebben een nieuw bed gekocht met toebehoren. Keurig geholpen, goed advies!

Koen uit: Goirle

02-08-2017
9,8

Ervaring met: Horren

Positieve ervaring:
kundig en vriendelijk personeel, alles is mogelijk, meedenkend, punctueel. In 1 woord geweldig bedrijf en ik raad de Jong iedereen aan bij de inrichting van zijn/haar woning

geen

Paul uit: Tilburg

31-05-2017
9,8

Positieve ervaring:
Wij hebben zeer recent een pvc-vloer laten leggen door de firma De Jong wonen en slapen. Vooraf prima advies gehad. Er werd zeer goed ingespeeld op onze specifieke situatie en wensen. De nieuwe pvc-vloer ligt er perfect bij, is zeer gebruiksvriendelijk en niet van een echte parketvloer te onderscheiden - dit horen wij ook van onze vrienden, kennissen en collega's die de vloer al hebben gezien. Ook prima advies gehad over onze screens, hordeur en nieuwe gordijnen die wij er al eerder (vorig jaar) hebben gekocht.

Negatieve ervaring:
Wij zouden graag wat meer voorbeelden op de website zien van gordijnstoffen die in het assortiment zitten bij De Jong wonen en slapen. Dit assortiment is véél groter dan de site doet vermoeden.

Ine uit: Goirle

15-04-2017

Ervaring met: Horren

Positieve ervaring:
Hoewel de levering wat vertraging opliep verder alles prima afgehandeld en hor vakkundig geplaatst. Betrouwbare zaak met een uitstekende service.

geen

Marja uit: Goirle

03-04-2017

Ervaring met: Gordijnen

Positieve ervaring:
Wat een fijne mensen, allemaal. of je bij vrienden binnen stapt.
kopje koffie staat altijd klaar en zeer goed advies.
compliment voor deze zaak.

Petra uit: Goirle

30-03-2017
9,7

Ervaring met: Binnenzonwering

Positieve ervaring:
Ik had duettes besteld. Nadien belde zij mij met de mededeling dat als ik 2 weken zou wachten ik dan een korting kreeg van bijna 90 euro per raam. Tuurlijk heb ik 2 weken gewacht. Ze denken echt met je mee.
Alles past perfect en ze komen afspraken echt na.

n.v.t.

Carine & Gerard uit: Tilburg

29-03-2017

Positieve ervaring:
Goed advies, prima vaklui en zéér goede service

J uit: Riel

23-03-2017

Ervaring met: Slapen

Positieve ervaring:
Nieuw matras uitgezocht voor zoon. Mocht meerdere matrassen proberen. Voldoende keuze, had iets meer keuze mogen zijn, maar goed kunnen slagen. Vorige matras ook hier gehaald: 100% tevreden over geweest, verwachten we nu ook. Snelle levering, vriendelijk personeel, correct afgehandeld.

Marjolein uit: Tilburg

25-02-2017
7,6

Ervaring met: Gordijnen

Positieve ervaring:
Professionele inmeting en montage, goed verzorgd en afgewerkt. Mooi materiaal en op maat gemaakt.

Negatieve ervaring:
Weinig hulp, advies bij het uitzoeken van de stof en werd niet geïnformeerd over vertraging van de levering i.v.m. extra levertijd van de stof.

David uit: Tilburg

01-01-2017
9,9

Positieve ervaring:
Fijne ervaring bij plaatsen van PVC vloer en levering van laminaat. Goede snelle service en daarom hebben we ook gekozen om de gordijnen door de Jong te laten plaatsen. Aanrader!