Beoordelingen De Hypotheker Zaandam

Karel uit: Landsmeer

12-12-2017

De geweldige zorg en klantvriendelijkheid heb ik als zeer prettig ervaren. Ze stonden altijd voor me klaar en hebben me ontzettend geholpen.

Abe uit: Zaandam

01-12-2017

Deskundig en prettig in de omgang. Goede correspondentie.

16-11-2017

Bij mijn afspraak is mij kundig en rustig mijn mogelijkheden uitgelegd. Tevens dacht de adviseur mee met mijn huidige situatie, en ga f een passend advies.

Adrie uit: Oostzaan

16-11-2017

Zeer goede ervaring

Coby uit: Zaandam

12-11-2017

We komen al jaren bij de Hypotheker in Zaandam. De mensen die daar werken zijn prettig in de omgang. Ze luisteren goed naar onze wensen en vinden snel een passende hypotheek en ook in de afhandeling zijn ze vlot. Het afsluiten van een hypotheek vinden wij een moeilijke materie, maar zij proberen zo duidelijk mogelijk informatie te verstrekken aan ons.

Marion uit: Zaandam

09-11-2017

Zeer goede adviezen gekregen bij het afsluiten van onze nieuwe hypotheek.

Brenda uit: Zaandam

Super tevreden.

Marien uit: Zaandam

Top! Geweldige begeleiding van Roland Nuijten. Realistisch en helder

Gwennefevre uit: Zaandam

09-11-2017

Wij zijn bij de aankoop van ons eerste huis zeer goed geholpen. Het begon al bij het oriënterend gesprek. Hierbij werd ons goed duidelijk gemaakt wat onze mogelijkheden waren en welke kosten hier aan verbonden zouden zijn. Ook bij het regelen van de financiering na de aankoop zijn wij goed ondersteund en is alles duidelijk uitgelegd.

Anouk uit: Zaanstad

07-11-2017

Oversluiten Incl. bouwdepot. Ging allemaal perfect. Makkelijker dan bij de bank waar ik ben geweest. Top, kan ze van harte aanbevelen.