Beoordelingen De Hypotheker Zaandam

Daniel uit: Koog aan de Zaan

17-10-2017

De persoonlijke touch van de medewerkers is super.
Het advies is altijd een het beste advies die bij je past.
Ik zou me geen betere hypotheek adviseur kunnen voorstellen.

N uit: Koog aan de zaan

10-10-2017
7,0

klantvriendelijk , werkt netjes en snel te hulp

Chantal uit: Zaandam

08-09-2017

Wij hebben 2x gebruik gemaakt van de diensten van de hypotheker en zijn enorm tevreden over de service. Hypotheekadviseur Udo Schaap is een topper en staat altijd voor ons klaar als we vragen hebben.

Marit uit: Krommenie

31-08-2017

Flexibel, oplossingsgericht en vooral elke stap in het proces begeleid! IN mijn specifieke geval was het allemaal erg krap qua tijdslijnen maar er constant bovenop zitten vanuit de hypotheker heeft er toe geleid dat alles precies op tijd was afgerond. Heel fijn!

Astrid uit: Zaandam

31-08-2017

Zeer vakkundig, zeer goed advies. Behulpzaam en ze maken altijd tijd voor je. Transparant en vriendelijk personeel.

Yil uit: Zaandam

14-08-2017

Ik ben goed begeleid en geholpen door de adviseur.
Mijn dank hiervoor.

patrick uit: jisp

14-08-2017

prettige samenwerking en een goed verloop van het traject. altijd bereid om vragen te beantwoorden. Er waren wat problemen ontstaan en deze werden goed afgehandeld.
Kortom zeer tervreden

Umit uit: Zaandam

10-08-2017

Is nou de 2de hypptheek die ik via de Hypotheker Zaandam heb afgesloten, ook de 2de offerte was al binnen een kleine 2 weken binnen. De medewerkers staan je direct te woord en de kennis omtrent hypotheek is zo groot dat je vragen heel snel worden beantwoord, ook de response tijd op de mailtjes is heel snel, binnen enkele minuten kun je al een mailtje ontvangen met de antwoorden waar je naar opzoek bent.. Mijn complimenten naar dit team toe!!

Mehmet uit: Wormerveer

09-08-2017

We hebben een aantal seriuze tegenslagen gehad bij onze hypotheek aanvraag.. Door profesionele en zeer snelle handeling van De Hypotheker is alles gelukkig op tijd geregeld.. ik ben zeer tevrede over De Hypotheker..

N. uit: Zaandam

06-08-2017

Goed geadviseerd op een informele maar zeer professionele manier.