Beoordelingen De Hypotheker Zaandam

Yil uit: Zaandam

14-08-2017

Ik ben goed begeleid en geholpen door de adviseur.
Mijn dank hiervoor.

patrick uit: jisp

14-08-2017

prettige samenwerking en een goed verloop van het traject. altijd bereid om vragen te beantwoorden. Er waren wat problemen ontstaan en deze werden goed afgehandeld.
Kortom zeer tervreden

Umit uit: Zaandam

10-08-2017

Is nou de 2de hypptheek die ik via de Hypotheker Zaandam heb afgesloten, ook de 2de offerte was al binnen een kleine 2 weken binnen. De medewerkers staan je direct te woord en de kennis omtrent hypotheek is zo groot dat je vragen heel snel worden beantwoord, ook de response tijd op de mailtjes is heel snel, binnen enkele minuten kun je al een mailtje ontvangen met de antwoorden waar je naar opzoek bent.. Mijn complimenten naar dit team toe!!

Mehmet uit: Wormerveer

09-08-2017

We hebben een aantal seriuze tegenslagen gehad bij onze hypotheek aanvraag.. Door profesionele en zeer snelle handeling van De Hypotheker is alles gelukkig op tijd geregeld.. ik ben zeer tevrede over De Hypotheker..

N. uit: Zaandam

06-08-2017

Goed geadviseerd op een informele maar zeer professionele manier.

Milan uit: zaandam

18-07-2017

Super Service, heel snel en vriendelijk

Jose uit: Assendelft

06-07-2017

Denk met je mee zijn geduldig en hebben kennis van zaken.
Zeer tevreden met het hele team ...

Nara uit: Amsterdam

19-06-2017

Mijn hypotheek aanvraag gebeurt snel en vlekkeloos gegaan.

Rob uit: Zaandam

13-06-2017

Erg vriendelijk personeel. Ze zijn op de hoogte van de laatste financiele veranderingen. Altijd bereid extra advies te geven en je te helpen bij het zoeken naar de juiste verzekering.

Douwe uit: Zaandam

27-04-2017

Uitstekende voorlichting, door een vriendelijke medewerker.