Beoordelingen De Hypotheker Veendam

Floor uit: Groningen

17-02-2018

Henk heeft er alles aan gedaan om ons zo zorgvuldig en compleet mogelijk te adviseren bij onze hypotheekaanvraag. Je kunt duidelijk merken dat hij door zijn ervaring en prettige persoonlijkheid heel goed weet mee te denken met jouw specifieke situatie. Wij waren heel tevreden over de samenwerking met Henk en zouden anderen zeker aanraden voor dezelfde adviseur te kiezen. Ook complimenten voor Sienetta die er met haar doorzettingsvermogen en accuratesse voor zorgt dat alle stukken tijdig en compleet worden verstrekt aan alle partijen.

Andre uit: Nieuwe pekela

18-01-2018

Zeer goed meegedacht ook mijn oude hypotheek werd goed doorgenomen.

Jacob uit: Wildervank

04-09-2017

Wij zijn geholpen door Henk en is zeker aan te raden. Goed advies en uitleg gegeven en alles heel erg duidelijk en tevreden dat wij deze keuze hebben gemaakt bij Hypotheker Veendam

Elisa uit: WILDERVANK

17-08-2017

Wij hebben voor het eerst een huis gekocht en zijn ontzettend blij dat we hier naar toe zijn gegaan. Super goede uitleg en duidelijkheid.

harm uit: widervank

12-08-2017
7,0

het was goed

Dennis uit: Zuidbroek

10-05-2017

De hypotheekaanvraag is zeer snel gegaan,en ze zijn bereid om alles voor je te doen. Zelfs als je niet veel van hypotheken snapt dan kunnen ze je het op een goede manier uitleggen.

R uit: Winschoten

04-05-2017

Vriendelijk ontvangen

Duidelijke uitleg wat je wel en niet kunt

Ubbo uit: Veendam

21-04-2017
7,0

Goed gesprek gehad met duidelijke uitleg.

Henk uit: Veendam

14-04-2017

alles goed uitgelegd
dat is voor mij het aller belangrijkste

G&F uit: Hoogezand

13-04-2017