Beoordelingen De Hypotheker Tilburg Centrum

Irma uit: Tilburg

07-08-2017

Duidelijke uitleg over de mogelijkheden. Er werd alle tijd genomen om alles te bespreken. Jip en Janneke taalgebruik. Fijne mensen die ons als team hebben geholpen.

Alex uit: Tilburg

03-08-2017

Ik ben heel tevreden, over de manier waarop ik ben geholpen, en de service die is geleverd. En erg klantvriendelijk.

Susan uit: Tilburg

06-07-2017

Super leuke en vriendelijke baliemedewerksters, en mijn adviseur Marcel is echt tof! Superleuke man, kan en weet alles, alles is zo geregeld en goed geregeld. Echt een aanrader!

Dirk uit: Tilburg

11-05-2017

Degelijke en duidelijke informative waarbij we niet het gevoel kregen dat er iets verkocht moet worden maar we echt goed advise kregen. Onze huidige hypotheek ook via de hypotheker gesloten en die sluit helemaal aan op onze voorkeuren en behoeftes. Top!

Henry uit: Oosterbeek

23-03-2017

Goede en zeer correcte advisering. Steeds goed up te date gehouden van ontwikkelingen en naar mijn mening een goede passende hypotheek met ook nog eens een laag rentepercentage ontvangen. Snelle afronding en tijdig juiste stukken bij de notaris. Reeds eerder een hypotheek via Hypotheker Tilburg genomen. Ook toen dezelfde goede ervaring en nazorg.

L.S. uit: Bergen op Zoon

15-03-2017

Nieuwbouw gekocht en via kennissen bij De Hypotheker terecht gekomen. Rustige en goed luisterende adviseur ; alles wat te maken heeft met een hypotheek voor nieuwbouw is besproken . Erg goede uitleg. De begeleiding door het backoffice was ook perfect . Altijd vriendelijk en een luisterend oor.

15-03-2017

Klantvriendelijkheid en klanttevredenheid staan hoog in het vaandel

Ilona uit: Waalwijk

13-03-2017

bij de aankoop van mijn nieuwe woning heb ik De Hypotheker Tilburg Centrum gevraagd mijn hypotheek te regelen. Ik ben erg goed en snel geholpen door de medewerkers van De Hypotheker, geen problemen gehad met de aanvraag en ben dan ook een zeer tevreden klant. Ik kan het iedereen aanraden!

M uit: Goirle

08-03-2017

Prettige contacten, professionele begeleiding én goede adviezen!

Renske uit: Tilburg

05-03-2017

Veel informatie gekregen en een duidelijk gesprek er werd ook echt tijd voor ons genomen. Ik zou het fijn gevonden hebben als we nog een mail met informatie hadden gekregen over het gesprek.