Beoordelingen De Hypotheker Tiel

8,5

Rien uit: Boven Leeuwen

29-06-2018

Ondanks dat onze hypotheek aanvraag heel veel afwijkingen had t.o.v. een "standaard" hypotheek aanvraag, heeft de Hypotheker alles fantastisch geregeld. Alle afspraken en beloftes zijn 100% waargemaakt. Met dank aan Samantha Wulterkens en de andere dames. You did a great job!!!

Johan uit: Tiel

22-05-2018
7,0

Zeer vriendelijke baliemedewerkster Kim die altijd goed op de hoogte was en de zaken netjes heeft afgewikkeld.
Er waren wat strubbelingen met de hypotheekverstrekker maar daar is in eendrachtige samenwerking met de adviseur Pieter- Jan Kolkman uiteindelijk een oplossing voor gevonden.

Lucas uit: Leerdam

08-05-2018

Als eerste alle lof voor Ivonne en Pieter Jan,
Want wat hebben zei in onze moeilijke situatie de rust bewaard.
Hele fijne telefoon gesprekken gehad met beide, heel normaal en niet te zakelijk.
Ook al belde we ze dagelijks wel 10x ze waren en bleven begripvol en super vriendelijk.
Nogmaals heel erg bedankt .

J.P. uit: Tiel

19-04-2018
5,0

Ik heb het gevoel dat ik alles zelf moet doen. Op commentaar en kritiek wordt slecht gereageerd. Niet alle reacties worden serieus verwerkt.
Ik krijg het gevoel dat ik een standaard tekstverwerkingsdocument krijg (met fouten erin).
Er wordt matig gereageerd op contacten.
Uiteindelijk krijg ik een voorstel wat niet conform de afspraken is.

Rien uit: Boven Leeuwen

22-03-2018

Adviseur is deskundig en neemt ruim de tijd om ook lastige vragen te beantwoorden en op te lossen. Goed gedaan Samantha Wulterkens.

sabine uit: lienden

21-03-2018

Wat hebben deze mensen voor hun klanten veel over!! ook de meiden achter bij de receptie zetten alles op alles om iets voor elkaar te krijgen het is een fijn team bij de hypotheker tiel!! en zeker een aanrader!!

Rian uit: Tiel

20-03-2018

Goede en duidelijke uitleg over alle zaken, goede begeleiding tijdens de procedure en veel duidelijkheid over de aan te leveren zaken.

Lia en Gerard uit: Tiel

19-03-2018

Zeer deskundig personeel

uit: Boven - Leeuwen

15-03-2018

Kim krijgt een 10 van ons..Ze heeft ons goed begeleid en alles goed uitgelegd.

Thea uit: Tiel

19-02-2018

Ondanks dat wij geen afspraak hadden, maar wel een vraag. Spontaan,snel en correct geholpen.