Beoordelingen De Hypotheker Soest

Colette uit: Soest

17-09-2017

Hele fijne gesprekken, begeleiding en adviezen en uitleg gekregen van onze hypotheekadviseur. Hierdoor verliep alles heel soepel!

Sandra

20-08-2017

Véronique Borst is een zeer professionele en bekwame adviseur en een prettig en vriendelijk persoon om al je privézaken mee te bespreken.

Ze luisterde goed naar onze wensen en vroeg altijd waarom wij deze wensen hadden. Daardoor werd ons en haar duidelijk wat in ons leven belangrijk is en hoe onze nieuwe hypotheek hierop kon aansluiten.

De vragen die wij stelden, vertaalde Véronique naar financiële keuzes die mogelijk waren. Hierdoor werd ons duidelijk waarom bepaalde mogelijkheden goed bij onze situatie zouden passen.

Véronique luistert en legt ingewikkelde zaken op een heldere manier uit (zelfs meerdere keren als ik het niet direct snapte ;-)

In het uiteindelijke advies, zag ik terug dat ze goed naar ons geluisterd had. En bij het teruglezen van haar advies herkende en konden we achter de keuzes staan die we met haar hulp gemaakt hadden.

Véronique was onze rots in een tijd dat er veel op je afkomt en je moeilijke en belangrijke beslissingen moet nemen. Dat gun ik iedereen!

Jacqueline uit: Soest

17-07-2017

Door de inzet van Veronique Borst kregen wij onze hypotheek. Ze heeft het onmogelijke, mogelijke gemaakt, namelijk op korte termijn een hypotheek geregeld.

Henny uit: Baarn

12-05-2017
5,0

Voor een niet al te ingewikkelde situatie een wat moeizame weg met een te forse vergoeding. Scheelt vele honderden € mbt collega adviseurs. Gevoel was er niet zo, mede door het volkomen stil blijven gedurende de laatste 10 jaar. Overigens wel een compliment voor de adviseur Elmer van Dee.

Henk uit: SOEST

09-02-2017

Wij vinden de onafhankelijkheid van de hypotheker positief overkomen. Niet in en naar de gewenste richting van een makelaar te worden gestuurd omdat dat provisie oplevert