Beoordelingen De Hypotheker Sittard

Dirk uit: Landgraaf

18-08-2017

Zeer goed en duidelijk eerste gesprek gehad met dhr Ron Meijer.

Shirley uit: Sittard

18-08-2017

Ik kon op zeer korte termijn terecht en er werd veel tijd voor me uitgetrokken om aan mijn wensen te voldoen.

Connie uit: Sittard

28-07-2017

Zeer goede uitleg.
Erg vriendelijke adviseur
Nemen alle tijd voor je.

Deborah uit: Sittard

21-07-2017

Klantvriendelijkheid, behulpzaam, meedenkend, voldoende uitleg, betrouwbaar

Bas uit: Limbricht

19-06-2017

Voor onze nieuwe huis wederom een afspraak gemaakt met Ron Meijer. Het blijft mij steeds verbazen welke kennis hij in huis heeft. Nieuwe regelgeving en wetten, niets is ongezien aan hem voorbij gegaan. Hij geeft een goed advies en denkt niet alleen aan het heden maar ook ver in de toekomst. Ik zou er zo iedereen naar toe sturen.

Marja uit: oirsbeek

16-06-2017

duidelijke uitleg.......deed zich de moeite alles uit te leggen

Miranda uit: Sittard

23-04-2017

Vanwege vermoedelijke scheiding een gesprek gehad met Ron Meijer om ons qua hypotheek te oriënteren. Dit verliep met veel empathie naar ons toe en tijdens het gesprek werden de gevolgen en mogelijkheden heel duidelijk uitgelegd. Altijd fijn om een echt ervaren iemand te hebben voor dit soort gesprekken en geen beginneling die alles moet navragen bij de baas. Top!

Martijn uit: Sittard

03-04-2017

Goede service, klantvriendelijk. Duidelijk in verhaal en communicatie.

Martin uit: Geleen

27-02-2017

Ik heb een ontzettend vriendelijk en sociale adviseur, ze heeft ook al mijn vragen kunnen beantwoorden. Ik voelde mij zeer op mijn gemak bij het eerste gesprek ondanks het eerste gesprek erg spannend was! Ik ben zeer tevreden over de hypotheker met dank aan caroline👍🏻

Gerard uit: Sittard

25-02-2017

Zeer goede uitleg en nemen alle tijd voor je vragen,
zeer behulpzaam.