Beoordelingen De Hypotheker Sittard

Nadia uit: Amstenrade

26-10-2017

Erg prettige klantgerichte service waarbij ik als klant het gevoel heb centraal te staan. Ik kan met al mijn vragen bij hen terecht via mail, telefonisch of persoonlijk. Nooit heb ik het gevoel te veel te vragen of een "domme" vraag te stellen. Ik voel mij prettig geholpen.

Sandra uit: Sittard

26-10-2017

Zeer kundig en professioneel advies! Vriendelijk en behulpzaam personeel! Wij zijn zeer tevreden!

J. uit: 6413JA

23-10-2017

Wij komen al 30 jaar bij de Hypotheker Sittard, met onze hypotheek. Van begin tot einde, altijd goed advies op maat en medewerking ook bij afhandeling opheffen hypotheek. Ron Meijer is echt een vakman pursang op zijn gebied. Door zijn enthousiasme wil hij nog wel eens te veel diepgaande informatie geven. Altijd leuk gesprek, waarbij niet altijd een financiële vergoeding van toepassing is. Wij blijven in ieder geval terugkomen!!

Frans uit: Hoensbroek

13-10-2017

Vertrouwd en betrouwbaar! Hét adres voor ons op het gebied van hypotheekadvies en andere financiële zaken sinds we in 1999 ons eerste huis kochten.

Sandra uit: Sittard

11-10-2017

Zeer kundig advies, behulpzaam en vriendelijk personeel!

Dirk uit: Landgraaf

18-08-2017

Zeer goed en duidelijk eerste gesprek gehad met dhr Ron Meijer.

Shirley uit: Sittard

18-08-2017

Ik kon op zeer korte termijn terecht en er werd veel tijd voor me uitgetrokken om aan mijn wensen te voldoen.

Connie uit: Sittard

28-07-2017

Zeer goede uitleg.
Erg vriendelijke adviseur
Nemen alle tijd voor je.

Deborah uit: Sittard

21-07-2017

Klantvriendelijkheid, behulpzaam, meedenkend, voldoende uitleg, betrouwbaar

Bas uit: Limbricht

19-06-2017

Voor onze nieuwe huis wederom een afspraak gemaakt met Ron Meijer. Het blijft mij steeds verbazen welke kennis hij in huis heeft. Nieuwe regelgeving en wetten, niets is ongezien aan hem voorbij gegaan. Hij geeft een goed advies en denkt niet alleen aan het heden maar ook ver in de toekomst. Ik zou er zo iedereen naar toe sturen.