Beoordelingen De Hypotheker Rotterdam Westblaak

8,2

peter uit: vlaardingen

06-07-2017

erg duidelijke uitleg en begeleiding in het gehele proces.

Estee uit: Rotterdam

12-06-2017
6,0

Ondanks dat de uitleg en het advies van de adviseur als zeer prettig zijn ervaren gezien onze geringe kennis van hypotheken, zou ik de hypotheker niet aanbevelen. Twee incidenten waarbij de Hypotheker achteraf moest terugkomen bij mij om ofwel de financiele constructie ofwel de benodigde documenten voor de hypotheekverstrekker op te sturen gaven mij het gevoel dat de Hypotheker niet goed weet te bemiddelen. Of op zijn minst dat het proces vrij rommelig verloopt, waarbij er naderhand onnodig op het laatste moment zaken moesten worden rechtgezet.

Nico uit: Capelle aan den IJssel

08-06-2017
7,0

Medewerkster Bianca heft mij goed kunnen uitleggen hoe het process zal verlopen en wat er bij komt kijken.
Het nadeel van de vestiging is dat meerdere mensen daar part-time werken waardoor jouw dossier in verschillende handen terecht komt. Als klant heft het de voorkeur dat je 1 contactpersoon blijft houden in het hele traject, maar dit zal ook met de organisatie te maken hebben. Het advies was naar behoren en uiteindelijk ben ik tot het gewenste resultaat gekomen.

uit: Rotterdam

11-05-2017

Zeer veel informatie kunnen ontvangen in eerste gesprek, terwijl ik dacht dat het meer een intake zou zijn en ik weinig terug zou kunnen krijgen. Dat die waardevolle info nu gratis was, maakt dat ik graag terugkom voor het traject van hypotheekaanvraag terwijl dat dan betaald advies wordt

Stephan uit: Rotterdam

02-03-2017

Zeer prettig gesprek gehad, de mogelijkheid tot het bespreken van onze wensen en daarop werd ingespeeld met de informatie die gegeven werd.

Onnodige dingen werden niet extra belicht, andere zaken kregen meer de aandacht waar nodig.