Beoordelingen De Hypotheker Leidschendam

Janet uit: Leidschendam

08-12-2017

Een fijne gesprek gehad, goed en duidelijk ingelicht!

F.C. uit: VOORBURG

26-11-2017

Ik heb nu voor de derde keer een ander huis gekocht. De documentatie die hiermee gepaard gaat vind ik onvoorstelbaar; het lijkt op terreur van de de banken en ook de overheid doet er dapper aan mee. Ik zou er dit keer zonder hulp van de hypotheker niet uit zijn gekomen. De hulp verdient alle lof!

Natascha uit: Zoetermeer

15-09-2017

Super fijn persoonlijke contact.
Gericht en duidelijk advies.
Alle medewerkers super klantvriendelijk.
Super!! Compliment voor het hele team en special voor adviseur Angelique Sweelsen

Harm uit: Leidschendam

12-09-2017

Zeer prettig gesprek met deskundig adviseur. Duidelijk toekomstplaatje.

Paula uit: Zoetermeer

20-08-2017

Heldere uitleg, neemt de tijd voor je. Zeer tevreden over het advies!

P.E. uit: Leidschendam

03-08-2017

Voor een hypotheekaanvraag moest ik een volledige opgave doen van mijn inkomsten, i.e. mijn pensioen. Mijn pensioen gegevens waren niet direct schriftelijk beschikbaar. Ten tijde van mijn pensioenering aanvang lag ik enige maanden in een ziekenhuis vanwege een motor ongeval.
De Hypotheker was heel behulpvaardig en geduldig met uitleg en advies over wat een hypotheekverlener aan officiële documenten nodig heeft. Dit in tegenstelling tot sommige banken, die of aannamen dat ook een leek op de hoogte moest zijn, of gewoon geen geduld of expertise hadden voor een goede uitleg.
Het kostte mij enige tijd, omdat ik deze documenten van verscheidene pensioenfondsen moest opvragen. Uiteindelijk is de hypotheek aanvraag en -toekenning goed gekomen.

Sandra uit: Leidschendam

13-07-2017

Kan deze hypotheker bij iedereen aanbevelen.
Weet nu waar ik aan toe ben, is allemaal helder nu.
Op internet kom je er echt niet uit!

Brigitte uit: Voorburg

07-06-2017

Zeer prettige "samenwerking", er is goed geluisterd naar mijn wensen. Enige minpuntje: het vele mailverkeer met pdf bestanden die ik zelf niet vanaf mn mobiel kon invullen( bij een scheiding heb je niet direct alle "hulpmiddelen" bij de hand).

Brigitte uit: Voorburg

John uit: Pijnacker

07-06-2017

Goede dossierkennis en goede adviezen.