Beoordelingen De Hypotheker Leeuwarden

Erik uit: privé

10-06-2017

Zeer uitgebreid en kundig advies ontvangen bij De Hypotheker in Leeuwarden. Precies wat je wilt als iemand die de woningmarkt net betreed.

Margo uit: Sneek

17-05-2017

Zeer positief, altijd eerlijk, ook als het langer kan duren geven ze het netjes aan. Veel beter en klantgerichter dan hypotheker in Sneek.

Willem uit: Garijp

12-05-2017

De hypotheker heeft mij begeleidt bij de financiering van mijn huis. Tijdens de aankoop van het huis en bij de afronding van de financiering kon ik altijd bij de hypotheker terecht, zowel telefonisch als via de mail werd altijd snel gereageerd.

Angelique uit: St,-Jacobiparochie

10-05-2017

Ik ben uitstekend geholpen! goed advies en zeer goede hulp bij mijn vele vragen (tot vervelens toe)

Geert uit: Leeuwarden

10-05-2017
7,0

Prima ervaring met de Hypotheker! Goede begeleiding en inhoudsdeskundig. Twee klein puntjes van kritiek: 1. Hypotheekaanvraag 1 werd niet goed gekeurd vanwege houtskeletbouw, hiervan was de adviseur niet op de hoogte. 2. Ik zie de Hypotheker als financieel adviseur, maar kreeg af en toe het gevoel dat er ook graag producten aan mij verkocht wilde worden, dit dit afbreuk aan het adviseurschap.

Merel uit: Hurdegaryp

05-05-2017

Mijn situatie kreeg een onverwachte wending, maar dankzij de inspanningen van De Hypotheker te Leeuwarden is de financiering van mijn nieuwe huis toch nog op tijd rondgekomen. Er is adequaat gereageerd toen er zich moeilijkheden voordeden bij mijn hypotheekaanvraag. Daar ben ik erg dankbaar voor.

Petra uit: Leeuwarden

07-04-2017

Ik ben duidelijk en deskundig geadviseerd en moet er niet aan denken dat ik alles zelf had moeten uitzoeken.

Baukje uit: Hurdegaryp

28-03-2017

Prettige en heldere samenwerking. Ook bereid om op zaterdag ons te ontvangen.

bernardus uit: Boksum

24-03-2017

Prima geregeld.

Jonathan uit: Leeuwarden

24-03-2017

Snel contact, goede terugkoppeling en altijd goed bereikbaar. Passend advies gegeven waarbij extra goed rekening is gehouden met onze wensen.
Daarnaast overdracht ook prima.