Beoordelingen De Hypotheker Leeuwarden

Rommie uit: Burgum

14-11-2017

Zeer tevreden over de behandeling en gedachtegang voor een hypotheek. Flexibel, accuraat en vriendelijk. Kortom een positieve ervaring van mensen die meedenken en willen oplossen.

Jan-Willem uit: Leeuwarden

01-11-2017

Wij worden erg fijn geholpen door de hypotheker. We worden serieus genomen, en er wordt naar de persoon gekeken! er is goede individuele aandacht! en het contact loopt soepel!

Kornelis uit: Leeuwarden

25-10-2017

Correct, vlot, eerlijk, klantvriendelijke. Niks op aan te merken!

Alexander uit: Leeuwarden

24-09-2017

Prettig contact, grote deskundigheid en een goed vermogen om ingewikkelde financiële constructies uit te leggen. De Hypotheker neemt bij de aankoop van een huis/afsluiten van een hypotheek een zorg uit handen

Emel uit: Leeuwarden

21-09-2017

Wij Zijn zeer tevreden over de Hypotheker onze adviseur is erg klantvriendelijk en we hebben antwoorden op veel vragen gekregen kortom echt een aanrader

Evelien uit: Goutum

13-09-2017

Zeer positief. Meedenken, begrip en inlevingsvermogen. Sietse van de Meer, bedankt!

Peter uit: LEEUWARDEN

08-09-2017

Kennis van zaken, goede uitleg, klantvriendelijk, prima communicatie, strategisch. Zeer tevreden!

Miso uit: Leeuwarden

04-09-2017

Super service, hypotheek rond binnen 1 werkdag dankzij adviseur.

Erik uit: privé

10-06-2017

Zeer uitgebreid en kundig advies ontvangen bij De Hypotheker in Leeuwarden. Precies wat je wilt als iemand die de woningmarkt net betreed.

Margo uit: Sneek

17-05-2017

Zeer positief, altijd eerlijk, ook als het langer kan duren geven ze het netjes aan. Veel beter en klantgerichter dan hypotheker in Sneek.