Beoordelingen De Hypotheker Leeuwarden

Michel uit: Leeuwarden

18-07-2018

Lyoeck en Dinie zijn vriendelijke dames met goede kennis. Ze komen afspraken na. Ze zijnerf kundig in hun werk en communiceren in duidelijke en begrijpelijke taal. Ze nemen alle tijd voor je. Prettige dames. Bedankt voor jullie service We hebben dit echt als prettig ervaren. En de uitnodiging voor een bakje koffie staat hoor. 😃 Groet Michel en David

Bart uit: Leeuwarden

17-06-2018

Erg prettig en kundig geholpen door Timothy, klantgericht, gastvrij, vriendelijk en behulpzaam. Ook als je 'even binnen wandelt' met een vraag wordt je direct geholpen. Alles netjes geregeld, heldere en snelle communicatie.

Edwin uit: Leeuwarden

17-06-2018

Vlot een Hypotheek kunnen regelen, deskundige medewerkers en men denkt goed met je mee op korte en lange termijn. Je wordt aan het nadenken gezet om echt een weloverwogen keuze te maken voordat je de contracten ondertekent.

Dennis uit: Leeuwarden

12-06-2018

Goeie communicatie en alles is snel afgehandeld

Femmie uit: Leeuwarden

07-06-2018

Een goed advies, kritische blik, eerlijk en vooral: je wordt echt ontzorgd. We hadden ons geen betere adviseur kunnen wensen. Aanrader!

Gerwin uit: Damwald

03-06-2018

Super begeleiding van start tot einde bij het afsluiten van de hypotheek van onze nieuwbouwwoning. Zeker aan te raden!

Theo uit: Leeuwarden

31-03-2018

Zeer goed geholpen door Timothy, Andrea en Coby. Heel erg bedankt.

Jasper en Alma uit: Leeuwarden

30-03-2018

In wat voor ons het grote onbekende is....
Zijn wij op een vriendelijke en correcte wijze geholpen.
Bedankt Hypotheker Leeuwarden voor de adequate en vooral Transparante werkwijze.
En wat zijn we blij met onze woning!
Groet Familie Haaima

Frans uit: Leeuwarden

02-03-2018

Zeer open en duidelijk verhaal

sandra uit: Leeuwarden

18-02-2018

de hypotheker legt de dingen duidelijk uit en zijn snel met dingen regelen en versturen etc