Beoordelingen De Hypotheker Leeuwarden

Alexander uit: Leeuwarden

24-09-2017

Prettig contact, grote deskundigheid en een goed vermogen om ingewikkelde financiële constructies uit te leggen. De Hypotheker neemt bij de aankoop van een huis/afsluiten van een hypotheek een zorg uit handen

Emel uit: Leeuwarden

21-09-2017

Wij Zijn zeer tevreden over de Hypotheker onze adviseur is erg klantvriendelijk en we hebben antwoorden op veel vragen gekregen kortom echt een aanrader

Evelien uit: Goutum

13-09-2017

Zeer positief. Meedenken, begrip en inlevingsvermogen. Sietse van de Meer, bedankt!

Peter uit: LEEUWARDEN

08-09-2017

Kennis van zaken, goede uitleg, klantvriendelijk, prima communicatie, strategisch. Zeer tevreden!

Miso uit: Leeuwarden

04-09-2017

Super service, hypotheek rond binnen 1 werkdag dankzij adviseur.

Erik uit: privé

10-06-2017

Zeer uitgebreid en kundig advies ontvangen bij De Hypotheker in Leeuwarden. Precies wat je wilt als iemand die de woningmarkt net betreed.

Margo uit: Sneek

17-05-2017

Zeer positief, altijd eerlijk, ook als het langer kan duren geven ze het netjes aan. Veel beter en klantgerichter dan hypotheker in Sneek.

Willem uit: Garijp

12-05-2017

De hypotheker heeft mij begeleidt bij de financiering van mijn huis. Tijdens de aankoop van het huis en bij de afronding van de financiering kon ik altijd bij de hypotheker terecht, zowel telefonisch als via de mail werd altijd snel gereageerd.

Angelique uit: St,-Jacobiparochie

10-05-2017

Ik ben uitstekend geholpen! goed advies en zeer goede hulp bij mijn vele vragen (tot vervelens toe)

Geert uit: Leeuwarden

10-05-2017
7,0

Prima ervaring met de Hypotheker! Goede begeleiding en inhoudsdeskundig. Twee klein puntjes van kritiek: 1. Hypotheekaanvraag 1 werd niet goed gekeurd vanwege houtskeletbouw, hiervan was de adviseur niet op de hoogte. 2. Ik zie de Hypotheker als financieel adviseur, maar kreeg af en toe het gevoel dat er ook graag producten aan mij verkocht wilde worden, dit dit afbreuk aan het adviseurschap.