Beoordelingen De Hypotheker Houten

Eline uit: Wijk bij Duurstede

09-03-2018

Ik ben erg goed geadviseerd en werd fijn geholpen en netjes te woord gestaan

Karin uit: Houten

05-03-2018

De begeleiding en betrokkenheid van de heer Hensen en de andere medewerkers waren van het begin af aan uitstekend. We kregen een goed hypotheekadvies en werden steeds op de hoogte gehouden van de voortgang. Ook hebben ze ons vriendelijk te woord gestaan.

Christine uit: Houten

01-03-2018

Zeer klantvriendelijk, gemoedelijke sfeer. Martin denkt goed mee en neemt altijd de tijd voor ons. Heel prettig!

Christine uit: Vleuten

28-02-2018

Prettig dat ze nazorg verlenen en elk jaar even bellen hoe het gaat met de hypotheek. Voorafgaand aan telefoon gesprek hadden ze al gechecked of het interessant is om hyp open te breken.

John uit: Dirksland

25-02-2018

Wij zijn in 2007 zeer correct en netjes geholpen met het verstrekken van onze hypotheek. Na 10 jaar was het weer tijd om alles te herzien en opnieuw de hypotheek te verlengen. Ook nu zijn wij weer zeer netjes en top geadviseerd!!

Peter uit: Houten

07-02-2018

Uitstekend advies! En voortreffelijke service - doet er alles aan om alles duidelijk te maken en zorgen weg te nemen.

Luuk uit: Houten

15-01-2018

Prima kan niks negatiefs bedenken tot dusver dus een 10

Linda uit: Houten

13-01-2018

Zeer prettig ervaring met De Hypotheker. Ik werd goed geinformeerd over de vormen van hypotheken en welke handelingen ik diende te doen om een hypotheek aan te vragen. Ook na het afsluiten werd ik regelmatig door De Hypotheker gebeld of ik nog vragen heb en zij me ergens nog in konden helpen. Persoonlijke aandacht en goede service. Top!

Dorien uit: Houten

10-01-2018

... ..

Martine uit: Houten

08-01-2018

In 2017 verder geen contact gehad (nodig gehad) met de hypotheker. Geen bijzondere ervaring te delen dus :-)