Beoordelingen De Hypotheker Heerhugowaard Gildestraat

Emile uit: Heerhugowaard

30-05-2018

Prima contact gehad met Petra Heimel en haar assistente. Petra heeft echt de tijd genomen om ons ingewikkelde dossier uit te zoeken en in meerdere prettige gesprekken toe te lichten.

28-05-2018

Prettige manier van benadering door onze adviseur Petra Heimel. We konden altijd met vragen terecht, snelle en zorgvuldige werker, duidelijke info, goede uitleg.We hebben het gevoel dat zij er alles aan deed om het voor ons gunstig te laten verlopen. (Deze recentie ALLEEN gebruiken voor interne zaken, geen tekst hieruit elders plaatsen!!)

Jenessa uit: Purmerend

28-05-2018

Zeer betrokken personeel, niet alleen je eigen hypotheekadviseur die niet opgeeft maar ook de assistentes.
Kon mij geen betere eerste ervaring met een hypotheekadviseur wensen.

Lisette uit: Sint Pancras

08-01-2018

Zeer duidelijke uitleg over wat er mogelijk is. Brengt ons volledig en helder op de hoogte van wat geregeld moet worden. Zeer vriendelijk en geïnteresseerd. Laagdrempelig te benaderen voor vragen of bij onduidelijkheden.

Ingrid uit: St Maarten

geduldig, vriendelijk klantgericht

Ben erg blij met de mensen die mij te woord hebben gestaan, tekst en uitleg hebben gegeven over van alles mbt hypotheken lijfrentes, afhandelingen etc. zodat mijn stress en ongeloof over lopende zaken werd omgezet in rust.
Super cooperatief

Wendy uit: Heerhugowaard

05-01-2018

We zijn erg tevreden met de begeleiding van Petra die wij hebben gekregen, en nog steeds krijgen, tijdens de aanvraag van onze hypotheek van ons eerste koophuis. We hebben duidelijke uitleg gekregen en kunnen altijd met vragen bij Petra terecht indien iets toch nog onduidelijk is. Dankjewel hiervoor!

Joyce uit: Heerhugowaard

05-01-2018

Toen ik de hypotheker voor het eerst belde, was ik enorm van streek door het overlijden van mijn partner. De mevrouw aan de telefoon heeft mij direct doorverwezen naar Petra, mijn contactpersoon voor de verdere afhandeling. Petra was heel meelevend en gaf mij gelijk het goede advies.

Na haar advies te hebben opgevolgd ben ik bij Petra terug gekomen en hebben we hypotheekaanvraag in gang gezet. De samenwerking met de assistente en Petra verliep heel nauwkeurig en vlot.

Ik ben hen allen erg dankbaar voor hun hulp en medeleven. Ondertussen de hypotheek binnen!

Ilse uit: Obdam

03-01-2018

Vriendelijk ontvangen en alles werd duidelijk uitgelegd. Het gevoel gekregen dat er tijd en energie in werd gestoken om een voor ons zo goed mogelijke hypotheek te vinden.

Fam, uit: Zuid scharwoude

22-12-2017

Effitient, vriendelijk en zeer behulpzaam, zonder zich op te dringen.
Veel ruimte om thuis alles goed bespreken is een pre voor de Hypotheker

Vincent uit: Warmenhuizen

09-12-2017

duidelijk advies op het gebied van hypotheek verstrekking, verzekering en pensioen. er is stipt gewerkt aan een op maat gemaakte hypotheek naar de wensen van de klant.

Zeer tevreden met het resultaat.

Vincent Hegie