Beoordelingen De Hypotheker Heerhugowaard Gildestraat

Vincent uit: Warmenhuizen

09-12-2017

duidelijk advies op het gebied van hypotheek verstrekking, verzekering en pensioen. er is stipt gewerkt aan een op maat gemaakte hypotheek naar de wensen van de klant.

Zeer tevreden met het resultaat.

Vincent Hegie

20-11-2017

De adviseur wist zich goed aan te passen aan de manier van werken die voor ons prettig was.

Jeffrey uit: Heerhugowaard.

17-11-2017

Betreft het oversluiten van de hypotheek.
In duidelijke en heldere taal word je begeleid in het proces, vanaf het begin tot en met de laatste handelingen.
Een prettige samenwerking waarin je kunt vertrouwen op de uitgebreide informatie en het advies om tot de juiste keuze te komen.

Richard uit: Castricum

17-11-2017

Na al die jaren dat we onze adviseur niet hadden gesproken hadden we weer een zeer prettig gesprek met René.
Zeer correct en deskundig.
Ga zo door.

Gr Richard en Jolanda

Jacqueline uit: Oterleek

16-11-2017

Vriendelijk geduldig en vakkundig

Bert uit: Zwanenburg

16-09-2017

Alles weert goed en duidelijk uitgelegd en vriendelijke ontvangen

Ronald uit: Zuid-Scharwoude

15-09-2017

Bij van 't Riet Makelaars en de Hypotheker werkt een zeer enthousiast en professioneel team. Vooraf had ik niet het idee dat ik mijn droomhuis kon kopen, maar met behulp van dit team blijkt eea toch wel mogelijk.

Dennie uit: Franeker

15-09-2017

Duidelijke en heldere uitleg gekregen van de hypotheekadviseur. Bij vragen kwam er snel een helder en duidelijk antwoord op terug.

Reinier uit: Zuid-Scharwoude

03-09-2017

Prettig en ongedwongen. De combinatie met Van 't Riet makelaars is een pluspunt. De zaken worden zo snel en efficiënt aangepakt.

Niels uit: Heerhugowaard

29-08-2017

Vakkundig geholpen. Snelle reactie op eventuele vragen. Meedenken met de klant als meest waardevolle punt.