Beoordelingen De Hypotheker Haarlem Floresstraat

Gerrit uit: Haalem

25-07-2017

Goed advies en dan de volgende stap voor een hypotheek

uit: Haarlem

22-05-2017

Prettig eerste gesprek. Verhelderend en duidelijk. Geen valse hoop of verwachtingen.

Martijn uit: Nieuw Vennep

14-04-2017

Onze hypotheek liep nog negen jaar tegen een hoog rentepercentage. Volgens eigen berekening was de afkoopsom relatief gunstig en snel terugverdient als we zouden oversluiten bij een andere hypotheekverstrekker. Ons toenmalig hypotheekadviseur kon ons plan echter niet volgen. Hij kwam op heel andere bedragen uit omdat we volgens hem in een hogere risicoklasse zouden blijven; volgens hem klopte ons plan dus niet. Een vriend tipte ons over De Hypotheker aan de Floresstraat te Haarlem, die had veel voor hem gedaan en goed geholpen. Gelijk een afspraak gemaakt en ons plan besproken met Mark van Eck; hij begreep ons verhaal wel en bevestigde onze berekeningen. Het plan en de uitvoering was geen ABC'tje, er zaten wat haken en ogen aan; de uitvoering vroeg dus om wat extra werkzaamheden van De Hypotheker. Het is allemaal probleemloos uitgevoerd en de komende tien jaar kunnen we flink meer aflossen tegen aanzienlijk lagere maandlasten!

Lies uit: Haarlem

06-04-2017

Voor het afsluiten van mijn hypotheek heb bewust gekozen voor de Hypotheker. Dat ze mij niet alleen informeren over de verschillende soorten hypotheekvormen en de bijbehorende voor-en nadelen ervan maar ook rechtstreeks informatie en offertes kunnen opvragen bij heel veel aanbieders vind ik echt een pré. Het heeft me hierdoor veel tijd bespaard. En daarnaast heb ik door hun 'onafhankelijke' advies de hypotheek gevonden die past bij mijn huidige (en toekomstige financiële) situatie. Met het laagste rentepercentage :). Ze hebben de tijd genomen om mij -in begrijpelijke taal- alles uit te leggen en het hele aankoopproces te begeleiden. Het is een hele stap om een woning te kopen, zoiets doe je niet iedere dag. En dan is het extra prettig om het financiële deel samen te doen met iemand die daar wel dagelijks mee bezig is. Die alle ins en outs weet. Dit is de tweede keer dat ik via de Hypotheker een hypotheek heb afgesloten. Mocht ik ooit nog een keer een huis willen kopen dan zal ik zeker ook de derde keer gebruik van ze willen maken. Bedankt! Groet, Lies

Merel uit: Aerdenhout

06-04-2017

Al jaren zijn wij met veel plezier klant bij de Hypotheker-Floresstraat te Haarlem. Vorig jaar voor de tweede keer een huis gekocht en weer is onze hypotheek goed en duidelijk geregeld door Mark van Eck!

Kirsten uit: Haarlem

04-04-2017

Eerlijk, betrokken, duidelijke uitleg, accuratie hoog in het vaandel, persoonlijk, duidelijke uitleg en geen vraag teveel.